Spring naar bijdragen

ONZE HUISKAMER 2-1-2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Allen

Hoe gaat het met jullie? fysieke/mentale reacties op de drukte en prikkels van de laatste dage?

Ik heb een pittige nacht gehad. Had gisteren en eergisteren veel last van mijn buik, vannach enorm liggen zweten, wel 7 uren geslapen, maar intens gedroomd. Hoort er ook bij ...

Waar ik vooral last van heb is is piekeren, weinig vertrouwen, negatieve gedachten en zorgen maken. Het wordt langzaam beter dat merk ik wel, dus ik denk dan dat het met het gebruik en het herstel te maken heeft. Herkent iemand dat?

Fijne dag en zet 'm op ... volhouden, het wordt staads een klein beetje beter ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Bestwel, ik herken zoveel, ik heb paar dagen buikpijn gehad, darmen ook, dacht dat het buikgriep was, slapen wisselend, heel veel dromen,en als ik net mijn ogen open heb, denk ik blijf nog even liggen maar dan komt gelijk het onrustige stress gevoel, ga ik er maar uit want dan ga ik ook piekeren ,gisteren bij mij die nacht slecht geslapen, overdag fff niet lekker, vannacht bv stuk beter geslapen voel mij dan toch rustiger, wat ik ook al vaker aangaf ik heb moeite met de grilligheid je moet maar afwachten hoe je wakker gaat worden? Maar nu 4 mnd bezig is wel best verbeteringen , maar ben nog niet wie ik was, maar komt goed, blijft nog effies knokken  lieve gr, voor allemaal Guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Bestwel:

Goedemorgen Allen

Hoe gaat het met jullie? fysieke/mentale reacties op de drukte en prikkels van de laatste dage?

Ik heb een pittige nacht gehad. Had gisteren en eergisteren veel last van mijn buik, vannach enorm liggen zweten, wel 7 uren geslapen, maar intens gedroomd. Hoort er ook bij ...

Waar ik vooral last van heb is is piekeren, weinig vertrouwen, negatieve gedachten en zorgen maken. Het wordt langzaam beter dat merk ik wel, dus ik denk dan dat het met het gebruik en het herstel te maken heeft. Herkent iemand dat?

Fijne dag en zet 'm op ... volhouden, het wordt staads een klein beetje beter ...

Ja, herkenbaar. Alles wat je schrijft heb ik meegemaakt tijdens afbouwen en ook nu tijdens ontwenning. Voor mij wel helder dat het er allemaal mee te maken heeft!~

Gisteren ook last gehad van maag/darmen, maar niet verwonderlijk na het oud- en nieuwweekend. Ritme weg, anders eten en het is gebeurd.
Vannacht 8 uur geslapen (wel met korte onderbrekingen hoor) en vanochtend naar werk gegaan. Dag begon rommelig, wat zweterig en ongemakkelijk, maar gaandeweg de dag werd het beter. Hopelijk zorgt het normale weekritme voor wat meer balans. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haai Bestwel, ik ben heel dom  cold turkey gestopt  na een gebruik van 5 weken oxzazepam gemiddeld 10 a 15 mg per dag, maar kreeg al heel gauw door dat het verslavend werkte de ene dag nam ik  7,5 mg dan weer 5mg   bang voor verslaving en uitstellen  van innemen, voelde mij alleen slechter worden, waren achteraf dus al afkickverschijnselen, 5 weken volgehouden  maar nu nog steeds in mijn  zenuwgestel,  maar komt goed met ons! Tijd is de heelmeester, Guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bolletje @Cyclad58 @GUUS@Bestwel @benzoslachtoffer @benzodizzy @hoopvol@Anoniem48 @Senna33 @Teuntje

Nog even een tip hier voor de slechte slapers: een verzwaringsdeken. Er zijn veel benzo ontwenners die hier baat bij hebben. Proberen kan ook want ze zijn te huur.

"Een verzwaringsdeken (ook wel zware deken of borgingsdeken genoemd) geeft een gelijkmatige druk op het lichaam en is hierdoor voor vele doeleinden toepasbaar. Het werkt kalmerend en geeft weer nieuwe frisse energie. Deskundigen op het gebied van fysiotherapie en ergotherapie adviseren verzwaringsdekens voor talloze aandoeningen waaronder hyperactiviteit en autisme.

De zware dekens zorgen voor een diepe sensitiviteit in het lichaam en hebben daarmee een gunstig effect op het gevoel van eigen spieren en zenuwen. De beleving van het eigen lichaam wordt met de dekens positief beïnvloed.

Het is ook mogelijk om een verzwaringsdeken te huren (zie onderaan deze pagina) . Of lees het artikel over waarom een verzwaringsdeken helpt bij slaapproblemen. Er zijn ook wetenschappelijke onderzoeken naar het effect van een verzwaringsdeken gedaan."

bewerkt door Kannietmeer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...