Spring naar bijdragen

Zaterdag 30 december 2017


NickyLJ80

Aanbevolen berichten

Ik had een paar avonden bijna een slok whiskey genomen. Een vriend met een drankprobleem kreeg allemaal drank - want dat krijgt hij ‘t liefst- en hij wilde ons laten proeven. Ik had bijna een WTF moment waar @basta het wel eens over had. Een man naast me greep het glaasje en sloeg de whiskey achterover. 

Mijn filosofen zijn van hun a propos vanwege het vuurwerk. Plato zat zo diep in een konijnenhol dat hij er met moeite weer uitkwam. Hij zat onder de modder. Zijn magere staartje leek wel een bamboe stokje. 

Morgen ben ik niet thuis. Licht aanlaten en veel verstophoeken maken. Arme zij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan niet beloven dat dit echt het laatste gaat zijn wat ik hier zeg. Maar je bent pas mooi als je tevreden bent met jezelf. En je mooiheid niet laat afhangen van wat de maatschappij van je eist. Qua gebit ben je dus niet oké momenteel Spirit, maar zit het wel lekker? En het staat je muziek maken niet in de weg daarin vlam je nog steeds.Dus eigenlijk ben je nog steeds uniek. Endus mooi.

Ik weet niet hoor maar ik vind perfect uitziende mensen meestal best enge mensen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Suikertje:

Ken hier wel spekkendikken Kohtje, zo smerig.

Voor de rest gaat hier alles beroerd, maar niet belangrijk verder.

Waarom niet belangrijk ook jij doet er toe. Hoop dat je snel weer de draad op kunt pakken dat het weer goed met je gaat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...