Spring naar bijdragen

Zaterdag 30 december 2017


NickyLJ80

Aanbevolen berichten

Riga is trouwens de geboorteplaats van Tal, de fascinerendste wereldkampioen schaken die we ooit hebben gehad. Hij heeft helaas maar heel kort als wereldkampioen geregeerd. Zijn levenswijze, met name de drank, heeft hem vroegtijdig in het graf geholpen. Zijn moeder zei ooit dat als ze hem tijdig in de gevangenis hadden gegooid was hij nu nog wereldkampioen geweest. Best wel triest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die hoi allemaal,

Alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar. Hoef ik dat morgen niet meer te doen.

En ik heb besloten dat ik hier met mijn manier van denken en het verleden wat ik met het forum heb, gewoon niet meer pas. Dus wil ik tegen mijn dierbare hier zeggen waarvan ik geen mailadres heb dat ik stop. En de rest die ik mag gewoon een fijn nieuwjaar wensen.

En schrik niet wanneer ik weer opnieuw uitgeschreven ben. Ik hoop nu voor het echt. Want dat is het moeilijkste ik draag dit forum nog steeds een warm hart toe. Dus zal nog wel effe duren dat ik me niet meer moeien wil.

Maar lijkt wel gezonder. Namelijk een beetje loslaten.

Ga goed allemaal! Ga ik ook doen.

en dankjewel voor alle feedback, graag ontvangen of liever niet gehoord wel altijd naar geluisterd.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei hub:

 Tal, de fascinerendste wereldkampioen schaken die we ooit hebben gehad. 

Het is natuurlijk maar wat je fascineert.

Briljant, aanvallend, zelfs geniaal, maar hij verloor ook gewoon de titel. Iets teveel hooi, denk ik dan.

Fischer is mijn man. Maar ja, die kwam als westerling ook veel meer in het nieuws. En ik ben zelf van '56, dus Reykjavik kreeg ik goed mee als lekker zelfvoldane puber. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En thanks voor die meldingen  van 19 december. De discussie niet gevolgd maar in genoemd.  Ik ben het forum niet moe, maar ik merk dat ik er intussen iets anders van verwacht dan er voor mij nog te vinden is.

Ik schijn nogal een indruk gemaakt te hebben van iemand met een grote mond en als je haar tegen spreekt ze je kapot maakt.  Jammer!

Ik vond de momenten dat ik iemand letterlijk kapot wilde maken best wel eerlijk van mezelf. Ik heb daar fouten in gemaakt, geef ik eerlijk toe, daar praten Albert Remmo en ik nog vaak over want was echt niet oké. Maar om mij dan zo als bloeddorstig mens weg te zetten, enkel omdat ik een scherpe mond heb. Vind ik ook niet zo netjes.

Als ik kijk naar de geschiedenis hier, had ik ruzie met een kerel die mijn beste vriendin bijna dood heeft laten gaan.

Ik weiger om zijn naam te noemen want dat geeft hem teveel eer.

Dus op een dag dacht ik dat Albert weer die trol was. En iedereen volgde mij daarin. En omdat iedereen mij daarin volgde ging ik anders denken. En die avond werd het abba avond  en keerde ik me tegen iedereen die antie Albert was. Heel de club die mij gelijk gaf.

Ik gaf toe dat ik een fout gemaakt had, maar het duurde nog een tijdje voordat iedereen hem weer accepteerde.

Ik weet niet alles en niemand weet alles denk ik dan. Maar we willen altijd wel onze mening erover  geven. Ik ben gewoon een eigenwijs mens denk ik dan, die niet zo goed dingen aanneemt van een groep. Dan kan ik wel heel erg in discussie gaan met iedereen hier, maar dat heeft geen zin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Kohtje:

M'n vader was een rasechte Riganees...(Uit Riga dus. Nergens is te vinden hoe een inwoner van Riga genoemd wordt..)

Even kijken want dat heb ik geweten hum??????? O ja ik weet het, een.. Riganootje.

 

Sproetje zeg maar tegen Ap dat ik trolletjes spaar.:D

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi!

@Kohtje: Riganeus? :)

 

Vandaag niet naar D. geweest

Simpel, teveel andere, gewone dingen (en moe)

En twee ouwe bange honden (vuurwerk)

 

De verhuizing gaat dinsdag wel gewoon door

Ex heeft een kar geregeld, dus die kinderen komen er wel

Met beide dagelijks contact. Fijn!

 

Dochter gaat maandag "gewoon" snowboarden  bij hun winterhut (ligt nu met katten op de bank)

En zoon neemt dus zijn intrek in mijn huisje en was vandaag chill bij vrienden

 

Paar dagen samen met lief en honden

Ik vind het allemaal wel even best

We hebben het goed doorstaan

 

De verbinding is er 

 

:heart:

 

bewerkt door Mai
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Behalve dat ik soms heel lomp kan zijn ben ik ook heel wisselvallig blijkbaar. Ik vind dit totaal niet simpel en had liever gezien dat ik het bij mijn laatste bericht had gehouden.

Jammer maar helaas, iets waar je inmiddels al met ups en downs aan meedoet is moeilijk los te laten. En dat is een feit. Punt :D

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben een moderator, ik ben een beschermer, ik pas mijn teksten aan omdat ik weet dat dingen anders uitgelegd worden dan ik bedoel, ik deel gewoon geen dingen meer die voor mij belangrijk zijn. Dat is niet het gevoel wat ik had op de eerste dag dat ik hier kwam. En als je zoiets voelt vind ik dat je beter plaats kan maken voor iemand anders die er net zo blue instaat als ik toen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Via pb geprobeerd om contact gegevens uit te wisselen Mai, maar zo ben je wel aanwezig en hetzelfde moment besta je niet meer voor de chat. Ik vind dat wel passend voor jou. :D

Als het zo bedoelt is om contact te hebben komen we elkaar wel weer tegen denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik mag gewoon een beetje afleren om altijd mijn gelijk te willen halen, Kruidenthee. Ik zie en voel de dingen wel goed, maar leg ze regelmatig niet zo goed uit. En als dat gebeurt voel ik me zo onzeker dat het enige wat ik kan dan nog is mijn gelijk halen. Ik streef er nu naar om gewoon te kunnen zeggen, sorry dat heb ik fout inschat, hoe kan ik het goed maken?

En dat niemand dat als signaal ziet om mij nog verder in de grond te boren. Ik snap wel dat niet iedereen daar tof op reageert, ik ben altijd een felle geweest. Ik kom hier gewoon niet van mijn Spud imago af, terwijl ik soms heel erg graag weer een Bambi zou willen zijn.

Ik ben weer bezig met het uit te willen leggen. En daar ben ik slecht in want dan vind iedereen mij sneu en zielig of drama queen.

Nu ja dat, ik leg nu eenmaal graag uit ook al loopt het dan op een fiasco uit.

Ik trek graag iemands oren eraf als deze andere dierbare mensen voor mij pijn doet.

Ik ben geen spud meer waarmee je echt over gevoelens kan praten en delen. Ik moet altijd waakzaam zijn op mensen die ik in mijn verleden gekwetst heb en me nu ook op een harde manier benaderen.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...