Spring naar bijdragen

Opgelucht


Motherof2

Aanbevolen berichten

Lieve mensen,

tweede kerstdag en ik ben trots op mezelf, kerstavond gedronken, eerste kerstdag niet en vandaag 4 wijntjes genomen :) 

ook heb ik het uitgesproken met mijn familie en ik kreeg veel steun en ook herken verhalen van me familie leden.

mijn doel is iig jan, feb en maart alchohol vrij en dat gaat me zeker lukken! Ik zal het in dit draadje bijhouden!

 

hopelijk hebben jullie ook een leuke kerst gehad. Liefs x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedenk vast hoe of je dat etentje aan gaat pakken. Wat ga je zeggen als je ouders je bv een glas wijn in willen schenken? Misschien kun je ze vooraf vertellen dat je niets alcoholisch wil drinken? Of neem zelf wat lekkers te drinken mee zonder alcohol. Maar probeer de valkuilen vooraf te tackelen! Succes! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Amethist:

Bedenk vast hoe of je dat etentje aan gaat pakken. Wat ga je zeggen als je ouders je bv een glas wijn in willen schenken? Misschien kun je ze vooraf vertellen dat je niets alcoholisch wil drinken? Of neem zelf wat lekkers te drinken mee zonder alcohol. Maar probeer de valkuilen vooraf te tackelen! Succes! :rose:

Slim :) 

ik heb ze al verteld van het niet drinken en ze zullen me ook niet pushen maar het ligt vooral bij mezelf, bij me ouders laat ik altijd alles lekker varen zeg maar. 

Ik moet gewoon discipline hebben :)

en dankjewel voor je lieve bericht!

bewerkt door Motherof2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...