Motherof2 Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 Lieve mensen, tweede kerstdag en ik ben trots op mezelf, kerstavond gedronken, eerste kerstdag niet en vandaag 4 wijntjes genomen ook heb ik het uitgesproken met mijn familie en ik kreeg veel steun en ook herken verhalen van me familie leden. mijn doel is iig jan, feb en maart alchohol vrij en dat gaat me zeker lukken! Ik zal het in dit draadje bijhouden! hopelijk hebben jullie ook een leuke kerst gehad. Liefs x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 OK zolang het gaat zoals jij wil heb je de controle wordt vervolgd en veel succes voor wat januari enz betreft! Motherof2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 december 2017 Rapport Share Geplaatst 27 december 2017 Hier een droge kerst en dat was leuk Goed voornemen en alvast succes. Motherof2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 december 2017 Rapport Share Geplaatst 27 december 2017 Hier ook mijn eerste droge kerst wat ik vorige week nog voor onmogelijk had gehouden . Trots op mezelf . Fijn dat jij dat ook op jezelf bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 december 2017 Rapport Share Geplaatst 27 december 2017 Ga ervoor. Je bent het waard, Motherof2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 1 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2018 Dan is het voor jou vandaag dag 1 motherof2? 3 maanden alcohol vrij dat is een mooi streven. In die tijd kun je ook een beetje zien wat of het je brengt. Heel veel succes, je kunt het! Motherof2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Motherof2 Geplaatst 4 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2018 Hoi hoi! Vandaag dag 4 alchohol vrij gaat prima! As maandag za verleidelijk worden want dan ga ik bij mijn ouders eten. Maar ik ga gewoon niet drinken! Ik moet dit aan mezelf bewijzen! Amethist reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 4 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2018 Bedenk vast hoe of je dat etentje aan gaat pakken. Wat ga je zeggen als je ouders je bv een glas wijn in willen schenken? Misschien kun je ze vooraf vertellen dat je niets alcoholisch wil drinken? Of neem zelf wat lekkers te drinken mee zonder alcohol. Maar probeer de valkuilen vooraf te tackelen! Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Motherof2 Geplaatst 4 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2018 (bewerkt) 10 minuten geleden zei Amethist: Bedenk vast hoe of je dat etentje aan gaat pakken. Wat ga je zeggen als je ouders je bv een glas wijn in willen schenken? Misschien kun je ze vooraf vertellen dat je niets alcoholisch wil drinken? Of neem zelf wat lekkers te drinken mee zonder alcohol. Maar probeer de valkuilen vooraf te tackelen! Succes! Slim ik heb ze al verteld van het niet drinken en ze zullen me ook niet pushen maar het ligt vooral bij mezelf, bij me ouders laat ik altijd alles lekker varen zeg maar. Ik moet gewoon discipline hebben en dankjewel voor je lieve bericht! 4 januari 2018 bewerkt door Motherof2 Amethist reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Motherof2 Geplaatst 7 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2018 Dag 7 alchohol vrij ik voel vooral rust! Tine, Lika en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 7 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2018 Fijn! Hoe dit vast! Morgen is toch het etentje met je ouders dat je lastig vindt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Motherof2 Geplaatst 10 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 @Amethist ja klopt maar ging er makkelijk doorheen want ik ben niet lekker dus nog steeds alchohol vrij! Amethist en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 Leuk omdat je nog steeds alcoholvrij bent, niet leuk omdat je niet lekker bent Beterschap Motherof2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 Fijn te horen en beterschap natuurlijk Motherof2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Motherof2 Geplaatst 10 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 Dankjewel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 14 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2018 Hoe gaat het nu met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden