rapilos Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Goedemiddag allemaal, Wandelen met maatje niet door gegaan, want veel te glad nog Wel erop uit geweest, met de fiets (meer ernaast gelopen, dan erop gezeten) Gelukkig nu wel stralend weer, met veel zon, dus hoop dat het allemaal heel erg snel weg smelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Hier net urenlang gewandeld, strakblauwe lucht, zonnetje, het lijkt wel wintersportweer. Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Heerlijk anderhalf uur gehardloopt door bijna knie-diepe sneeuw in spaarnwoude. Meer spelen bijna dan echt hardlopen. Ook nederland Is mooi. Koffie, eten, wassen, omkleden en werken. De middagdut schiet er vandaag bij in. t Was te lekker buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 2 minuten geleden zei lady jane: Hier net urenlang gewandeld, strakblauwe lucht, zonnetje, het lijkt wel wintersportweer. Heerlijk. Dat Ís het gewoon jane! Vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Uhmmmm, hier is de boel al lang weer helemaal weggesmolten..... Zonnetje... tis net voorjaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Maar ik gun jullie het wintersportgevoel van harte hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Doen jullie toch ook? Friezen wonen toch in hun land? BamBam reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Maar hier gehondloopt door enkeldiepe pekelkledder. Ik vind er niet veel aan zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Verder ben ik wel vrolijk vandaag, hoor. Niks aan de hand. Hoef niet veel buiten te zijn vandaag, allerlei binnenklusjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 12 minuten geleden zei Kohtje: Doen jullie toch ook? Friezen wonen toch in hun land? Ik bén geen Fries Kohtje, ik woon er alleen maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Dat is niet erg Yvonne, maar dan woon jij dus óók totaal ergens anders. Ik heb, áls ik al eens in Friesland ben, altijd wel een beetje buitenlandgevoel. Dat voelt fijn. (Rare Friezen... ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 @Yvonne kan je wel Fries spreken? Gewoon nieuwsgierig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Nee Spud, ik versta het vaak zelfs niet. Vanmorgen in de bieb een mannetje die zeker tien minuten hele verhalen over ons stadje heeft zitten vertellen tegen mij.... ik had op een gegeven moment geen flauw benul meer waar het over ging... Dat is dan moeilijk 'ja' en 'nee' knikken en schudden hoor.... Mijn Frans is zelfs nog beter dan mijn Fries Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Frans? Ik dacht ervan nog aan. Moet ik nu de komende dagen net als jowan de dagdraad in het frans beginnen? Nee spreek geen woord frans dus dat word hem niet. Mijn tas is gepakt. Morgen nog brood mee en drinken en mijn medicijnen. Verder staat alles klaar. Hier geven ze aan dat ze me gaan missen toch lief maar ben er zaterdag al weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Leuk Lars, lekker van gaan genieten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Lars, veel Parijzenaars spreken vloeiend Fries. In mijn beleving dan, hè.. onverstaanbaar. Maar dat vind ik van andere Fransen ook vaak wel. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Hoe ging je ook al weer? Vliegen of met de trein (die snelle)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 O, sorry.. beter opletten Koh. Met de trein. (zie arrensleepact).. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Hiermee kom je al een heel eind Lars! Veel plezier en goede reis oftewel bon voyage Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 De horoscoop (in de metro): "Je hoort vandaag een bericht waardoor je problemen in een keer lijken te smelten. Je stemming zal zich daarop aanpassen. Gefeliciteerd!" De dag is nog niet voorbij, maar tot nog toe........ Misschien ben ik ongeduldig, of ongelovig, maarre...... Iemand? Een smelt-bericht voor mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Love you!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH Dank je wel!!!!! Ja, dat werkt!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Altijd wel "geweten" dat die horoscopen heel goed zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Vanmiddag op kledingjacht geweest. Wat ben ik dan blij dat ik een man ben. 1 winkel in en met volle tas kleding eruit en ook nog paar handschoenen. Nu zo kijken wat de pot schaft hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Ik dacht al, wie is dit en waarom is hij zo vrolijk? Jij dus Suikertje Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden