Antoinnette Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Goedemorgen en beterschap Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bobje Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 4 minuten geleden zei Kohtje: Goedemorgen allemaal. Geveld door de (een?) griepje... (doe-het-zelf pact * geef er je eigen draai aan * maak er zélf wat van * richt het zélf in) = a = a = c = d = g = p = t = (voor jezelf in goede volgorde denken) Lars Kohtje Bobje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 @Kohtje Ki tad neb ljib ej bzteji tad re veen, nva spetan re la ients ki! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 1 uur geleden zei bolletje: Goeie morgen Hier wel een pak sneeuw. Denk van zo'n 3 cm. Hondjes renden naar buiten en gleden uit. Hahahahahaha. Jaloers!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Goedemorgen frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 2 minuten geleden zei jopie: Jaloers!!!!! Dat jij niet uit gleed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Goedemorgen allemaal. Heerlijk geslapen in mijn eigen huisje op wielen. God wat fijn en lekker en "thuis". Ook al zo'n fijne dienst gisteren. In sneeuw en hagelbuien met 12 meter door de donkere binnenstad van Amsterdam. Ogen overal want fietsers kunnen niet goed kijken met dat weer en remmen gaat ook niet echt. Daar hou ik van, dat met zorg en rustig er toch veilig doorheen draaien. Ja. Laat maar weer komen dat gewone ritme. Ik hou ervan. Nog steeds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 2 minuten geleden zei Lars: Dat jij niet uit gleed? Hahaha...glijden wel genoeg gedaan. Maar over papsneeuw. Laat t dan in ieder geval echt wit zijn toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Goedemorgen allemaal Schandalig laat wakker (8.30), ben helemaal uit mijn ritme Dat is niets hoor, zo laat opstaan, wordt daar echt niet fitter van, en meteen van "slag " Maar goed, ontbijt en koffie zit erin Vogels zijn verschoond, was is gedraaid Straks nog ergens een uurtje werken Bleeehh, niks aan om met dit vreselijke weer naar buiten te gaan Gisterenavond ook om 20.30, door hagel en sneeuw gefietst En zie al zo slecht in het donker, de hagel deed pijn in mijn gezicht.. Zucht... Ga mijn wasmachine maar eens leeg halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Ehm toch niet de vogels in de wasmachine gedaan Rapilos? Goedemorgen trouwens bijna middag natuurlijk maar dat krijg je als je zo lang slaapt rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Jopie, Ik heb grote bewondering voor jou ! Met zo'n bus in dit weer door de stad manouvreren , in donker en sneeuw Ik moet er niet aan denken !! Vind dat zo knap ! En dan je huis als bus of caravan ! Moet ik ook niet aan denken Ben geloof ik een erg luxe poppetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 1 minuut geleden zei Lars: Ehm toch niet de vogels in de wasmachine gedaan Rapilos? Goedemorgen trouwens bijna middag natuurlijk maar dat krijg je als je zo lang slaapt Ha, die Lars, Had ik wel kunnen doen eigenlijk, de vogels in de wasmachine Was ik snel klaar geweest Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 (bewerkt) 5 minuten geleden zei rapilos: En dan je huis als bus of caravan ! Moet ik ook niet aan denken Ben geloof ik een erg luxe poppetje Luxe poppetje klinkt onnodig negatief. Wees er gewoon lekker blij mee joh. Niets (!) mis mee. Ik erger mij hooguit aan hen die niet waarderen wat ze wel hebben. Niet aan hen die veel "hebben", "hebben" wat ik niet heb, of kunnen wat ik niet kan. Als ik bijvoorbeeld zo'n doorzetter Was als jij met je opleiding/werk dan zat ik er wellicht ook anders voor nu. Aanvulling: de bewondering Is wederzijds dus 9 december 2017 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Nou Joop, ik vind jou anders ook een doorzetter hoor En dat bus chauffeur worden, heb je ook maar mooi voor elkaar gekregen toch ! Maar ach, zo hebben we allemaal wat he En ik waardeer inderdaad ontzettend met wat ik wel heb Nog steeds super blij met mijn flat, en zelfs in bezit van autootje nu Heb ik toch maar mooi voor elkaar gekregen de afgelopen jaren Thanks voor de reminder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Ik lees al jaren hier met grote bewondering de verhalen en avonturen van jopie, ik zou het niet kunnen, maar ook voor jou rapilos heb ik bewondering. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Op weg naar volley dochter beland ik zo ineens in een heuse stoomtrein. Rond 13.30 u komt ie bij jullie aan Koh en vanavond tegen half 8 nog een keer op de terugreis. Kerstexpres! Leuk hoor. fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Oh wow lady!! Daar ben ik nu weer jaloers op! Was ie rood? Waarschijnlijk zwart... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Zwarte locomotief en donker rode rijtuigen. Bleek dat iedereen gereserveerde plaatsen heeft.behalve ik dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Ben jaloers @lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 O, leuk lady jane. Lees het net te laat, hoewel, qua weer en hoe ik me voel vandaag was ik niet van plan om vandaag de deur uit te gaan. Vorig jaar ben ik nog wel een keer met de hondjes naar de IJsselbrug gelopen om te kijken naar zo'n stoomtrein. Imposant hoor, het geluid en ook die enorme stoompluim die nog lang bleef hangen. En ja, Lars zal inderdaad jaloers zijn. Ik zat net dus wel even te googlen op kerstexpressen en zo, maar ik kom over vandaag niets tegen. Nou ja, jij zit nu in zo'n stoomtrein, geniet er maar van. Dat zijn zo van die leuke cadeautjes die we soms zomaar vanuit het niets in de schoot geworpen krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 1 uur geleden zei lady jane: Zwarte locomotief en donker rode rijtuigen. Bleek dat iedereen gereserveerde plaatsen heeft.behalve ik dus. COOL!! Dat is pas in stijl reizen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Sapperdeflap.. Ik ruim om de zoveel tijd mijn kast op. Verschrikkelijk jobke! Ik ben totaal besluitloos als t om t al dan niet houden van kleren gaat. Denk dat er de laatste keer precies iets mis is gegaan. Ik vind geen enkel t-shirt met lange mouwen meer. Volgens mij zijn die in de verkeerde tas terechtgekomen en heb ik die naar de kringwinkel gedaan Kast opruimen is voor niets goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Karma is a b*tch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 3 uur geleden zei Kohtje: Goedemorgen allemaal. Geveld door de (een?) griepje... (doe-het-zelf pact * geef er je eigen draai aan * maak er zélf wat van * richt het zélf in) = a = a = c = d = g = p = t = (voor jezelf in goede volgorde denken) Lars Kohtje Bobje Francoise Goedemiddag . Net boom gehaald nu optuigen . Vanaaf naar bioscoop . Voel me super, maar ik doemdenker zit al weer te denken wanneer het gat weer komt , pffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Miss komt er helemaal geen gat francoise.. En als t er wel komt, dan ben je vast sterk genoeg. It is all in the mind! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden