Kohtje Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 Bor, sterkte met alle emoties die op je af komen na dit nare bericht over je vader. Maar wat betreft die genen, wat Bolletje ook al aanroert, je kunt je eigen keuzes maken. Die hoeven niet dezelfde te zijn als die van je vader. En jij bent nog geen 69 (toch?) dus je hebt nog even de tijd om de glijbaan te ontwijken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 Suiker, moeilijke dag voor je weer, maar toch gefeliciteerd met jouw zoon... Bor, ook voor jou een moeilijke dag. Als ik terugkijk op wat jij de afgelopen jaren schreef dan geeft me dat het gevoel dat jouw vader al een poosje in 'geleende tijd' leeft. Jij houdt hartstikke veel van hem, knuffel hem dan maar extra extra vandaag. En wees gewoon blij dat hij er nog is.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 @Lars en @Lika: het gaat wel, ik heb een enorme blauwe plek en nog behoorlijk veel pijn. Straks probeerden mijn band te plakken. @Lika: het begint met de signalen herkennen! En dan het doen natuurlijk. @Suikertje, gefeliciteerd met je zoon. @Bor, sterkte met je heit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 3 minuten geleden zei Jannigje: Straks probeerden mijn band te plakken. Ik lees in je typefoutje dat je zou willen dat dat al achter de rug is... Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 https://www.marktplaats.nl/wijzigAdvertentie/m1230133832.html?orderSource=SYI Toine ne manski zit niet stil hoor hih.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 Je maakt het er niet makkelijker op Toine ne manski... moet eerst nog weer inloggen. Ik vind je aardig maar dat doek nie. Je wilt toch niet zeggen dat jij Marktplaats hebt overgenomen, hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 https://www.marktplaats.nl/wijzigAdvertentie/m1230133832.html?c=1f6123406d618e4dfc07bc3e0818a26e&previousPage=lr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 Citaat Blu-ray - DVD en Movie Collectables Als je dit ingeeft op MP, zie je mijn advertentie, hoef je volgens mij niet in te loggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 Volgens mij moet je nog steeds inloggen Toine. Hoofdpijn vandaag, beetje teveel stress en ligt ook deels aan het gestopt zijn met ad. Vanmiddag gelukkig bezoek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 @Suikertje, wanneer ben je gestopt? Pas geleden? Sterkte met allebei, de hoofdpijn en het stoppen. @Kohtje, het is achter de rug! Tenminste dat hoop ik. Ik zou erg balen als ik vanavond mijn fiets wil pakken en de band blijkt weer leeg te zijn. Deze keer heb ik het verstandig aangepakt. Niet meer de fiets proberen om te draaien in de nauwe gang van mijn fietsenhok, daarmee is het al een paar keer flink in mijn rug geschoten. Nee, deze keer heb ik de fiets eerst op zijn zij gelegd en toen pas omgedraaid. Betekende wel dat ik buiten bezig was, in het zicht, waar allerlei mensen langskwamen, zwijgend. Met het klimmen der jaren worden mijn fysieke mogelijkheden minder, maar soms heel soms is er wél een beetje wijsheid. Zoals vanochtend Genoeg opgeschept, tijd om te gaan sporten, voorzichtig en aangepast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 Jannigje, ik heb afbouwschema gevolgd en telkens wanneer er weer aantal mg af ging, een paar weken zeurende hoofdpijn. Nu helemaal gestopt. Maar het is wel te hanteren hoor. Medicatie hielp me niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 Fijn dat het dan nu toch achter de rug is Jannigje. Buiten bezig zijn is nu niet echt prettig, helemaal niet als je ook nog met water moet kliederen. En ja, hopen dat die band vol wind blijft... (heb ik van Daniël Lohues ). Ik heb hier beneden in de garage van die haken met katrolletjes aan het plafond hangen waar ik m'n fiets mee kan optakelen. Lijkt handig, maar ik hijs me daar ook een hernia aan. Toch is het op zich wel praktisch omdat ik die fiets tot op de goede werkhoogte kan hijsen. En binnen, vind ik ook wel prettig. Geen gepottekijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 Zo da weer grotendeels voorbij. Naar psycholoog geweest en net was de ergo hier. Nu ga ik even rustig aan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 Bol,vasculaire dementie(vernauwde bloedvaten) komt door roken en drinken. Dus je kunt een heleboel doen om dat te voorkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 Drukke dag dus Lars, rust nu maar lekker uit. Hoe ging het bij de psycholoog? Al wat beter nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 Gelukkig zojuist ook nog even bezoek gehad. Kon ik even mijn ei kwijt. Ik ga zo liggen, morgenochtend naar UWV voor gesprek met werkcoach. s'Middags uitje met collegas van mijn werk, heb ik echt zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 4 uur geleden zei Suikertje: Drukke dag dus Lars, rust nu maar lekker uit. Hoe ging het bij de psycholoog? Al wat beter nu? Heb overlegd over emdr ga in nieuwe jaar beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 Ik hoop echt dat het je kan helpen Lars, ik heb er goede ervaringen mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 Leuk een uitje waar ga je heen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 Niet zo heel ver, we hebben wandeling en high tea in een restaurant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 Leuk Suikertje lekker van genieten komt het door de verjaardag dat je je rot voelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 Ja, gewoon het gevoel dat ik daar geen deel van uit kan maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 Moelijk Suikertje heb ook geen wijze woorden voor je wel een Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 Dank jullie wel, doet me goed. Gelukkig slaap ik meestal erg goed. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 Slaap lekker jullie tweetjes Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden