Spring naar bijdragen

Woensdag 29 november 2017


Lars

Aanbevolen berichten

Bor, sterkte met alle emoties die op je af komen na dit nare bericht over je vader. Maar wat betreft die genen, wat Bolletje ook al aanroert,
je kunt je eigen keuzes maken. Die hoeven niet dezelfde te zijn als die van je vader. En jij bent nog geen 69 (toch?) dus je hebt nog 
even de tijd om de glijbaan te ontwijken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suiker, moeilijke dag voor je weer, maar toch gefeliciteerd met jouw zoon... 

Bor, ook voor jou een moeilijke dag. 
Als ik terugkijk op wat jij de afgelopen jaren schreef dan geeft me dat 
het gevoel dat jouw vader al een poosje in 'geleende tijd' leeft. 
Jij houdt hartstikke veel van hem, knuffel hem dan maar extra extra vandaag. 
En wees gewoon blij dat hij er nog is.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Suikertje, wanneer ben je gestopt? Pas geleden? Sterkte met allebei, de hoofdpijn en het stoppen. 

@Kohtje, het is achter de rug! Tenminste dat hoop ik. Ik zou erg balen als ik vanavond mijn fiets wil pakken en de band blijkt weer leeg te zijn. Deze keer heb ik het verstandig aangepakt. Niet meer de fiets proberen om te draaien in de nauwe gang van mijn fietsenhok, daarmee is  het al een paar keer flink in mijn rug geschoten. Nee, deze keer heb ik de fiets eerst op zijn zij gelegd en toen pas omgedraaid. Betekende wel dat ik buiten bezig was, in het zicht, waar allerlei mensen langskwamen, zwijgend. 

Met het klimmen der jaren worden mijn fysieke mogelijkheden minder, maar soms heel soms is er wél een beetje wijsheid. Zoals vanochtend :)

Genoeg opgeschept, tijd om te gaan sporten, voorzichtig en aangepast. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat het dan nu toch achter de rug is Jannigje. Buiten bezig zijn is nu niet echt prettig, helemaal niet als je ook nog met water moet kliederen.
En ja, hopen dat die band vol wind blijft... (heb ik van Daniël Lohues :)).
Ik heb hier beneden in de garage van die haken met katrolletjes aan het plafond hangen waar ik m'n fiets mee kan optakelen.
Lijkt handig, maar ik hijs me daar ook een hernia aan. Toch is het op zich wel praktisch omdat ik die fiets tot op de goede werkhoogte kan hijsen.
En binnen, vind ik ook wel prettig. Geen gepottekijk... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...