Kohtje Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 1 uur geleden zei Adri: Haaien bij de Canaren zijn doorgaans niet gevaarlijk. Dat 'doorgaans' had er nou niet bij moeten staan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Klinkt stoer jopie, maar ken je na al die jaren hier niet anders. Heel veel plezier nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 @rapilos ik vind z ook gezellig al heeft de blauwe wel veel praatjes dan de gele. Hier krijgen ze elke dag appel en nu ook mandarijn. @Suikertje ben je aan het werk geweest? Blijf je in je huis met de feestdagen? rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Vandaag druk geweest met cognitieve gedragstherapie. Gaat beter nu. Alleen buiten lopen is nog altijd geen feestje voor me, maar ik kom steeds verder. Morgen weer naar het werk voor overleg. Bij ons zijn er kerstvieringen op andere locaties, hier niet. Ga 1 kerstdag erheen, tweede dag weet ik nog niet. Ik mis toch mijn familie op die dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Huilen misschien? Als je maar niet je verdriet gaat weg drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 @Suikertje je hebt toch wel contact met je familie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Ik kan er moeilijk mee omgaan Herstel. Verdriet weg drinken vaak gedaan, maar het ging natuurlijk niet weg. Het is nu voor mij beter te hanteren omdat ik beschermd woon. Ik heb hier een aantal mensen waar ik mijn gevoelens aan durf te uiten. Ik heb het laatste half jaar meer gehuild dan in 50 jaar ervoor denk ik, maar het helpt wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Lars, ik heb contact met mijn broer en een moeilijk contact met mijn vader. Maar dat vind ik niet zo erg. Mijn kinderen niet zien is voor mij op deze dagen erg moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Ja kan ik me voorstellen of misschien kan ik me dat niet voorstellen. Ik mag zo mijn handen dicht knijpen da er bij ons wel gewoon contact is. Ik heb dat niet echt verdiend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Mooi dat je je hondje mee mag nemen Herstel. Gisteren was mijn dochter jarig, morgen mijn jongste zoon. Probeer er zo weinig mogelijk aan te denken, maar is moeilijk. Kan er hier gelukkig over praten en probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Poeh, dat is niet fijn Bor. Alcoholdementie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Heftig bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 En voor hem zelf ook fijn hoe moeilijk ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Droge afmelding hier . Sterkte Bor met je pa , jong zeg . En verder sterkte aan Suikertje, herstel en ieder ander waar het contact met je kind verstoord is . Lijkt me vreselijk moeilijk. Ik heb zorgen om die 2 van mij , dat hangt me ooit als een wurgslang om mijn nek maar heb ze wel bij me . Sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Ik meld me ook droog af welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Ik ben vandaag weer gevallen met de fiets, bah! Fietsend in de stromende regen kreeg ik een lekke band. Blijkbaar bleef ik haken met mijn regenoverschoenen oid en toen kukelde ik om. Wéér op mijn linker heup. Waar is de tijd dat je (ik) kon vallen en nog redelijk ongeschonden op kon staan? De jaren gaan tellen, het lijf is niet meer flexibel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Welterusten @Francoise en @Lars. Mooi om te lezen dat jullie, @Lars en @Suikertje, nu anders tegen de komende feestdagen aankijken. @Bor sterkte met je heit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Och @Jannigje wat akelig dat je gevallen bent met de fiets. Heb je erg veel pijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Helemaal niet fijn Jannigje. Beterschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 2 uur geleden zei Jannigje: Waar is de tijd dat je (ik) kon vallen en nog redelijk ongeschonden op kon staan? De jaren gaan tellen, het lijf is niet meer flexibel. Ja. Of beter nog: dat je niet eens viel om je lijf dan een onwaarschijnlijke kronkel maakte en je dan gewoon netjes naast je fiets stond. Of gewoon met een kleine slinger doorfietsen, al fietsend je voet lospeuterend. Je hebt in ieder geval je humor nog, jan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 11 uur geleden zei Bob: Och @Jannigje wat akelig dat je gevallen bent met de fiets. Heb je erg veel pijn? @Bob, gisteren behoorlijk veel last van mijn heup en mijn rug. Nu een handgrootte blauwe plek en bult op mijn heup. Afwachten maar weer. 8 uur geleden zei jopie: Ja. Of beter nog: dat je niet eens viel om je lijf dan een onwaarschijnlijke kronkel maakte en je dan gewoon netjes naast je fiets stond. Of gewoon met een kleine slinger doorfietsen, al fietsend je voet lospeuterend. Je hebt in ieder geval je humor nog, jan! @jopie, ja precies, al die dingen! Ik voelde me zo stom! In de geest lukte dat nog wel, maar het lijf gaat er niet meer in mee. Als een blok beton viel ik. Pijnlijk op meerdere manieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden