Spring naar bijdragen

Dinsdag 28 november 2017


Lars

Aanbevolen berichten

Vandaag druk geweest met cognitieve gedragstherapie. Gaat beter nu. Alleen buiten lopen is nog altijd geen feestje voor me, maar ik kom steeds verder. Morgen weer naar het werk voor overleg. Bij ons zijn er kerstvieringen op andere locaties, hier niet. Ga 1 kerstdag erheen, tweede dag weet ik nog niet. Ik mis toch mijn familie op die dagen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan er moeilijk mee omgaan Herstel. Verdriet weg drinken vaak gedaan, maar het ging natuurlijk niet weg. Het is nu voor mij beter te hanteren omdat ik beschermd woon. Ik heb hier een aantal mensen waar ik mijn gevoelens aan durf te uiten. Ik heb het laatste half jaar meer gehuild dan in 50 jaar ervoor denk ik, maar het helpt wel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Droge afmelding hier . Sterkte Bor met je pa , jong zeg . En verder sterkte aan Suikertje, herstel en ieder ander waar het contact met je kind verstoord is . Lijkt me vreselijk moeilijk.  Ik heb zorgen om die 2 van mij , dat hangt me ooit als een wurgslang om mijn nek maar heb ze wel bij me . 

Sweet dreams 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben vandaag weer gevallen met de fiets, bah! Fietsend in de stromende regen kreeg ik een lekke band. Blijkbaar bleef ik haken met mijn regenoverschoenen oid en toen kukelde ik om. Wéér op mijn linker heup.

Waar is de tijd dat je (ik) kon  vallen en nog redelijk ongeschonden op kon staan? De jaren gaan tellen, het lijf is niet meer flexibel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Jannigje:

Waar is de tijd dat je (ik) kon  vallen en nog redelijk ongeschonden op kon staan? De jaren gaan tellen, het lijf is niet meer flexibel. 

Ja. Of beter nog: dat je niet eens viel om je lijf dan een onwaarschijnlijke kronkel maakte en je dan gewoon netjes naast je fiets stond. Of gewoon met een kleine slinger doorfietsen,  al fietsend je voet lospeuterend. 

Je hebt in ieder geval je humor nog, jan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Bob:

Och @Jannigje wat akelig dat je gevallen bent met de fiets. Heb je erg veel pijn? 

@Bob, gisteren behoorlijk veel last van mijn heup en mijn rug. Nu een handgrootte blauwe plek en bult op mijn heup. Afwachten maar weer.

8 uur geleden zei jopie:

Ja. Of beter nog: dat je niet eens viel om je lijf dan een onwaarschijnlijke kronkel maakte en je dan gewoon netjes naast je fiets stond. Of gewoon met een kleine slinger doorfietsen,  al fietsend je voet lospeuterend. 

Je hebt in ieder geval je humor nog, jan!

@jopie, ja precies, al die dingen! Ik voelde me zo stom! In de geest lukte dat nog wel, maar het lijf gaat er niet meer in mee. Als een blok beton viel ik. Pijnlijk op meerdere manieren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...