Jannigje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Ha Mai, ik dacht vandaag aan je, en daar ben je dan opeens weer. En verder vind ik het allemaal nogal verwarrend vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Ik lees net de draad van gisteren terug, en wat zie ik? Een high tea, met de mooiste plaats voor mij??? Heb ik dus gemist Dank je wel @Reacher, voor het organiseren en voor het starten van een prachtige nieuwe traditie Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Je telepatisch vermogen doet ut nog bijzonder goed Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Kalm aan Herstel. Herstel op de eerste plaats. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Warm. Schoon. Rustig. Gegeten en gedronken. Geen idee wat ik nu nog meer zou moeten wensen zo op t einde van de dag. Welterusten allen. In het bijzonder even mai en jan. Zomaar. Omdat het kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Ha die Mai Herstel, ik begrijp je bericht niet. Mensen moeten een keer ophouden met dat pb gedoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Vorstvrije nacht gewenst, jopie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Ik had vader van dochter net aan de lijn. Tja Het is een omhulsel. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Ik stuur ook wel eens pb maar niet om steken te geven of wat dan ook. Foto's van de kleinkinderen want ja kan ze hier niet openbaar zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Wat bedoel je @fleurtje, met het is een omhulsel? Nieuwe baan gaat lekker. Dokter raadt mbt- schoenen aan tegen hielspoor. Relatiecrisis gaat ook goed. Nog volop aan de gang, maar ook met goede gesprekken. Geheel van een andere aard dan het gedoe op deze draad vandaag..... Aanstaande zaterdag een jaar adb. Bijna hersteld uit burnout. Wat veel! Ik ga nu slapen. Wees maar lief allemaal. Geen gekke dingen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 @Lika, er zit niets meer in. Of toch heel weinig. Ik weet niet of hij gedronken had of aan de pillen zat. Hij is namelijk net geopereerd aan zijn voet en kreeg pijnstillers blijkbaar. Het gesprek gaat alle kanten uit. Van t ene uiterste naar t ander. Gedurende het gesprek dacht ik aan t feit dat ik geregeld bang ben dat hij ergens dood in de goot gevonden wordt, maar eigenlijk is wie hij ooit was al lang gestorven viel me nu binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 T maakt me niet droevig op t moment. Gewoon vlak. Hij was mooi. T is wat t is. Ik kan er niets aan veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Geleidelijk heb je waarschijnlijk al afscheid van hem genomen fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 @fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 (bewerkt) Je hoeft niet perse dat wat hier gaande is tussen twee mensen en hoe jij daar op reageert te analyseren @Herstel. Ik weet niet wie ooit begonnen is met 'hoe jij reageert, zegt iets over jou', 'doe er iets mee'. 'Leer' uurggglll. Zo verschrikkelijk irritant als t bij elke confrontatie op tafel wordt gegooid. Uiten van emoties is gezond zeg ik dan maar. Dus uit jij maar! 20 november 2017 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 5 minuten geleden zei Reacher: Geleidelijk heb je waarschijnlijk al afscheid van hem genomen fleur Nee daarvoor is ie nog steeds te irritant Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Een goei mep op ne peno zou helpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Zojuist zei fleurtje: Een goei mep op ne peno zou helpen Kleintje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Zojuist zei Lars: Kleintje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 1 minuut geleden zei fleurtje: Een goei mep op ne peno zou helpen Maakt niet uit welke? rennen mannen! ik stem voor die van sinterklaas! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Ik ga slapen. Ik lijk Gandhi wel. Strekenwijf ikke Tot morgen bananen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Zojuist zei Reacher: Maakt niet uit welke? rennen mannen! ik stem voor die van sinterklaas! Ik voor zwarte piet (get it?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Wie stuurt je nare pb dan @Herstel? Als het echt naar is misschien melden bij de moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 1 minuut geleden zei Herstel: Oke, fleur. Je bent duidelijk. Nu draait het zich om. Groetjes. Ik ga maffen. Hier kom ik niet voor op het forum. Ik weet dat ik me dan te betrokken voel en krijg vervolgens nare pb s. Geen zin in. Ik heb 1 doel adb. Maar niet zo. Stom, zo schuift het zo " schattig" op. Dat verdien ik Niet. Trusten. Ik begrijp je reactie niet echt helemaal. Krijg t idee dat je mijn bericht anders las dan ik bedoelde. Maar goed. Trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden