Spring naar bijdragen

Zondag 19 november 2017


NickyLJ80

Aanbevolen berichten

42 minuten geleden zei bolletje:

Goeie morgen,

Goh. Fleurie das schrikken zeg. Ow wat zou ik in angst zitten zeg.

Hier gaat het nog steeds moeha eu..... redelijk. Voel me nog steeds wat onder de streep maar wel veel rustiger en das wel fijn.

Proficiat Koh.:rose:

Ik in eerste instantie ook. Dochter was bij vriendinnetje aan de andere kant van waar t voorviel. Maar haar vriendje is haar komen halen. Ze zijn ook niet meer uit geweest. 

Dikke kus voor jou :lips:

Hopelijk vlug nog een beetje beter met jou 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Weinig nieuws vanuit hier. Ook ik ben "saai" en dat bevalt me meer dan prima. Stukken beter dan al die adrenaline van vroeger met al die korte-termijn-spannende dingen...

t Enige Is dat mijn posbank-trail vandaag niet door gaat.  Toch klein blessurepijntje in de enkel en daartegen helpt alleen rust. En...... vrijdag naar Lanzarote om daar te hardlopen.

Ik weet dus waar ik t voor laat, al moet ook ik dat wel even heel hard tegen mezelf zeggen: wat Is t verdraaid schitterend buitensportweer!

Bus maar uitmesten en rugzak pakken. Nu heb ik even stroom, nu schijnt de zon, nu heb ik tijd. 

(Jaaahhhhh backgammon! Goed idee! Thnks)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een ander leven zonder alcohol zeg. Soms heb je zo'n moment dat je je dat extra beseft. Voorheen gammel uit bed, sloten koffie, duffig hangend op de bank, vette happen naar binnen werken en niet bepaald een gezellig mens gedurende de dag.

Nu vanmorgen vrolijk mee gejubeld om het schoenkadootje ook al was het pas kwart over zes. Al naar een yogales geweest. Boven alles al aan kant én het avondeten al gemaakt en de lunch staat klaar. Gewoon energie genoeg en nog de hele middag voor me. Kan hier wel aan wennen geloof ik:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd, Kohtje met oudste hond. Inderdaad een hele leeftijd. 

Hier zo direct een spontaan bezoekje van een vriendin, vroeger collega en mn meerdere. Leuk. Zin in. Verder een rustig, " saai" dagje, en dat is prima zo. Nog steeds best bijkomen. Het heeft er de laatste tijd flink ingehakt. Dus nu mezelf in kalm tempo het opknappen toestaan en aanvaarden dat dat nog niet zo hard gaat. Ik ga het leren. :face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag, hier een laatbloeier ;)
De nacht van de popmuziek uitgezeten tot half 3, geen wonder dat ik om half 1 wakker werd.

Van een dag niksen voel ik me meestal niet goed (ingedreunde gedachten over zin en nut) dus laatst dacht ik een keer: nou,
ik heb iig de wasmachine aangezet :D

Gedachten zijn toch rare automatismen vaak, althans hier. Wil zo graag een flexibele geest hebben en houden... :blush:

Mmm sja..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt superknus Spirit! Behalve dat om de drie uur op dan :wacko:

De wasmachine aanzetten is toch ook meer dan genoeg Smart! De rest van de week krijg je vrij van mij. :sun: Nicky goed om te lezen hoe blij jij bent zonder het drinken. Dat vergeet ik na een tijdje. Hoewel ik ook zonder alcohol kwart over zes een vreselijk tijdstip vind om wakker te zijn -_-. Nog steeds. 

Gefeliciteerd met de hond Kohtje! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Reacher, nou heb ik zin in wat lekkers:face-icon-small-shocked:

Hier ook de wasmachine aangezet. En toen was de pomp stuk, althans dat zei de foutmelding. Hele sloten water eruit laten lopen. Filter los gedraaid, pomp los gedraaid, zitten er 2 schroeven in:angry:. Ja, dan doet ie het dus niet meer. De boel weer in elkaar gedraaid en op hoop van zegen opnieuw aangezet. Het lijkt goed te gaan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Programma heeft gedraaid. Afgepompt en wel. Opgelost dus. Stomme schroefjes:angry:. Geen overige schade zo te zien. Nu de kleddernatte was weer opnieuw er in zitten. Vraag me dan echt af hoe mijn oma dat in hemelsnaam deed. Alles met de hand, zonder machines. Loodzware was als alles nat is en dat dan moeten droogslingeren ofzo? En dan voor 7 personen:face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als kind mocht ik helpen met zo'n ouderwetse draai wasmachine. Volgens mij vulden we die toen nog zelf met water. Dus ook weer weg laten lopen aan de onderkant.
En er zat zo een mangel op om het wasgoed uit te wringen. Simpel was dat nog.

Ik liet laatst iemand komen ivm een niet werkende wasmachien, voorrijdkosten 30 e.
Ik reageerde vanuit de schrik, maar volgende keer eerst es op de stoppen letten En ja dat geld... ik was allang blij geen nieuwe wasmachine te hoeven kopen. ;)

Ohh Jopie ook al? :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hier in mijn bus de (bekende?) afgesloten plastic wasemmer. Was erin met heet water. Zuigt zichzelf vacuüm.  24 uur laten staan (rijdend en hobbelend), en daarna goed uitspoelen. 

En geloof me: het wordt schoner en witter dan in een gewone wasmachine. 

Wel een gedoe (of beter: je mot t iedere dag doen om t bij te houden) dus euh blush..... Ja.  Alle respect voor mijn voorouders die dat voor hele gezinnen deden. En ook met de lange broeken. 

Bus Is schoon. Rugzak gepakt. Beetje hangerige flutdag hier. Maar..... misschien wel goed even. Beperking. 

Met thee en petroleumlampje in de deur. Hoor vogels en zelfs een uil. En ruik bos.....mest....bladeren....vocht....

Ja. Afsluiten. Even met de volle aandacht. Zonder schermpje. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...