Spring naar bijdragen

Voorstellen!


Gurglin

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen

Ik ben vandaag nieuw gekomen op dit forum!

Inmiddels ben ik 1,5 maand gestopt met drinken, ik ben begonnen met elke dag Refusal te slikken,
Ik was een forse drinker, en had enorm vlucht gedrag, Ik probeer nu weer alles op de rit te krijgen,

Voor een meisje van 24 is het best schokkend dat ik meer dan 10 halve liters per dag weg tikte.
Ik ben ermee begonnen om weg te vluchten van gevoelens wegens mijn PTSS.

Wat ik nu vooral merk is dat alles keihard binnen komt. Ik ben veranderd maar mijn omgeving natuurlijk niet. 
Ik merk dat mijn vriend ook erg veel drinkt, en dat hij mij niet steunt. 

Ik vind dit erg confronterend. Ik hoop hier wat steun te zoeken. 

Dank je wel alvast en hallo !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Gurglin. Ik hoop ook dat je hier wat steun zult vinden. Je kunt ook eens rondkijken wat anderen geschreven hebben en misschien herken je dan ook dingen waar jij wat aan kunt hebben. Het is in deze maatschappij niet makkelijk om tegen de algemene gewoonte van alcoholgebruik in te gaan. Wat dat betreft is het makkelijker te stoppen met roken. 

Je schrijft dat je gevoelens nu harder binnenkomen en dat het niet eenvoudig is daar altijd mee te dealen. Erg moedig dat je zo bewust voor jezelf kiest en ik wens je steun en sterkte bij dit proces.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Gurglin:

Nee heb geen behandeling voor PTSS mocht niet vanwege de alcohol. Dus eerst maar dit.

Dank je wel wil jullie ook graag steunen.

Net gesprek gehad en hij zegt dat hij is zoals hij is en dat ik het maar moet accepteren. Pff

Hij is wat hij is

hij is niet wat hij drinkt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...