Spring naar bijdragen

Dinsdag 31 oktober


Lars

Aanbevolen berichten

Heb t opgeschreven vonneke. Nu t papiertje niet kwijtgeraken :D

Net ff gaan checken bij meneer schildpad. Ik zie hem niet meer en zie wat gewoel waar hij normaal zojn winterslaap doet. Moet me inhouden om niet te graven om te kijken of hij wel echt onder is. Ik zal er maar op vertrouwen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier al weer veel gedaan. Ik heb me in laten schrijven voor een woning. Ik zal hier niet eeuwig blijven/kunnen wonen. Ik ben er alleen nog niet uit waar ik in de toekomst wil gaan wonen, of in mijn oude omgeving, of in de gemeente waar ik nu woon. 

Ook heb ik weer genoeg zelfvertrouwen om op zoek te gaan naar een betaalde baan. Dat zal gezien mijn leeftijd niet gemakkelijk worden, maar ga het toch proberen. Daarvoor  moet ik bij het UWV zijn, ook een oud werkgever van me. Kortom genoeg plannen voor de toekomst. O ja,  ben ook nog voorzichtig op zoek naar relatie zonder haast. Vanavond chatten met iemand die ik heb leren kennen via sociale media. Best spannend voor me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou zeg, Suikertje, wat een grote stappen zo ineens de laatste tijd.. of is het niet ineens? De positiviteit spat er van af.
Mooi om te lezen en nog mooier als je die stappen ook daadwerkelijk gaat maken. Zoals je de laatste tijd
klinkt heb ik daar wel vertrouwen in. Maar succes en geluk kun je altijd wel gebruiken, dus bij deze:
:sun::sun:veeeel succes en veeeel geluk! :sun::sun:
In dit geval vind ik een feestelijk kleurgebruik wel op z'n plaats.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Suikertje:

O ja,  ben ook nog voorzichtig op zoek naar relatie zonder haast. Vanavond chatten met iemand die ik heb leren kennen via sociale media. Best spannend voor me.

Oelalaaaaa..you animal! :lips:

Ik denk daar soms ook aan maar van t denken alleen al word ik moe :P

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Kohtje, ja zijn ook grote stappen, maar ben er denk ik wel aan toe.

Zojuist het UWV maar gebeld, voor aleer zoiets in gang is gezet, ben ik wel een hele tijd verder, maar eerste stap is gezet.

Gewoon doen fleurtje, ik verwacht er nog niet al te veel van, maar probeer het gewoon en wie weet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Vandaag doe ik ook weer mee aan het dagpact, het steunt mij enorm. Gevoel van een aantal sterke geweldige mensen doet het met mij samen, ik ben niet alleen, dat gevoel. Dat ervaar ik als zo steunend.

Suikertje wow wat heerlijk om je zo te lezen, echt heel fijn.

Vandaag lekker vrij, vanmiddag mijn spaanse witte bonen schotel maken, met gehaktballetjes met heel veel knoflook en kruiden(ben morgen ook nog vrij gelukkig haha), gekookte eieren, paprika, champignon, ui. Dat moet een paar uur pruttelen dan trekt alles zo heerlijk in de saus.

23e droge dag gaat het voor mij worden vandaag, ga er compleet voor. Ik leef weer, kan het niet anders beschrijven wat ik voel, als ik lach dan is het een echte lach, als ik chaggy ben dan is het ook echt chaggy zijn. Het is veel echter. Soms ook wel heel vermoeiend, ik zie gewoon ook veel meer om mij heen. Nu nog leren dat ik niet met alles iets MOET. Sommigen zaken mogen bij de ander blijven liggen zonder dat ik er iets mee moet. Aldoende leren we door:)

Fijne dag allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

NASA traagschuim Excellent SOFT. Bestaande uit een toplaag van 4 cm Nasa traagschuim en een kern van Koudschuim. Circa 21 cm dik.

Het matras is gemaakt van het bekende Nasa traagschuim, dat drukverlagend werkt op de rugwervels, schouder en nek. Door de Nasa traagschuim afdekking past dit matras zich aan aan de vorm van uw lichaam en geeft het lichaam overal de juiste ondersteuning.

Nasa traagschuim matrassen vormen zich naar uw lichaam. De 7 comfortzones in het matras geven het lichaam de ideale ondersteuning.

Fleurtje,het matras dat ik nu heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...