Yvonne Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2017 Leuk Jane dat zo te lezen over Witte... En ik moest ook wel een beetje grinniken over die bierwandeling... Overdag drinken... pffff, ik heb ooit eens tijdens een fietsvakantie 45 jaar geleden stoer tijdens een stop een biertje mee gedronken... goeie genade, alsof er opeens lood in mijn armen en benen zat en we moesten nog zoooo ver. Nee, overdag nooit meer de neiging gehad iets te nuttigen in die richting... Dat moet inderdaad een heel rare ervaring zijn Joop... Gelukkig bleek het bij tweede blik er op toch een rol koekjes te zijn... beter! Werken in een kringloopwinkel... leuk, lijkt me echt leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2017 Ik neem nog een koekje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2017 Goedemorgen, ik doe vandaag ook weer aan het dagpact mee. Groot voordeel aan het niet drinken voor mij is dat ik weer goed slaap, gewoon 7 uur achter elkaar, aan een stuk door. Echte slaap. Toen ik dronk na 2 uur klaar wakker, onrustig woelen/malen om vervolgens na een paar uur weer in slaap te vallen en dan met zeer veel moeite te kunnen opstaan, hoofdpijn, dodelijk vermoeid en een pols van 120. Kijk dat wil ik dus niet meer en is een groot voordeel van het niet meer drinken voor mij. Fijne dag allemaal. Dagpact: lars jowan Lisette Kohtje Francoise Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2017 Lars wat leuk! Ga zelf graag naar kringloop winkels, kan er uren struinen. Lijkt mij super leuk om in zo een winkel te werken, die sfeer, heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2017 Dagpact; lars jowan Lisette Kohtje Francoise Smaragd Bor Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2017 Ipv de drie ton die ik vannacht won tijdens mijn droom is nu mijn tv denk ik stuk. Krijg alleen een heel groen scherm. Alles gereset maar helpt niet. Heb nog wel andere oude tv, maar die kan ik niet hier op zijn plaats kijken, want is mij veel te zwaar. Maar wachten tot vanavond als er mensen terug zijn van werk. Gelukkig doet mijn computer het nog wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2017 Volgende week woensdag heb ik weer een sessie ( de tweede) bij d hypnotherapeute. Net even met haar overlegd. Ze belt me maandag terug. Kunnen we bespreken wat er gebeurd is en mijn niet goed voelen enzo. Het is fijn dat ze die tijd extra neemt voorafgaand aan woensdag. Vandaag ook maar weer over me heen laten komen. Feiten accepteren en niet tegen verzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2017 Hoezo up, bor? Mis ik iets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2017 Vervelend Suikertje. We zijn veel te gewend aan de tv he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2017 Misschien wel Herstel, maar ik ben alleen en dan zet je dat ding toch sneller aan. Vanavond een sjoelavond, lekker ouderwets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2017 Aaah Vonneke . Je bent een schatje!! Hoe je het nog weet . Dat wil zeggen dat jij niet ver van de zes jaar zit! Doemme wist ik nu maar wat jouw stopdatum weer was . Witte!!! Van harte, jij lekker wit wollig nat sneeuwvlokje . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2017 Urglll zonder tv is balen suikertje. Zelfs al is er niets op tv, toch is het leuk het te pas en onpas op te zetten. Hopelijk is het gewoon even een storing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2017 Jopie,ik ken en herken dit soort flitsen,ik vind ze heel naar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2017 Ik ging zonet naar de winkel en met iets te nemen uit het rek schoot er iets in mijn rug. Zo half en half. Dat was lang geleden. Ik wou net nog wat sporten. Ik val uiteen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2017 kruipen hé bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2017 Ik lag s morgen zo eens in mijn zetel. Geen idee hoe ik daar kwam. Was wel zeker dat ik in mijn bed was gaan liggen.. Nu als dat het ergste is dat je meemaakt, heb ik nog geluk gehad veronderstel ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2017 4 minuten geleden zei fleurtje: kruipen hé bor Als een doedelzak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2017 Ik had zo een vriendin die echt aardig wat op had tijdens een avondje uit. Ze had geen alcoholprobleem btw. Ze leerde daar een kerel aan de bar kennen en na wat geflirt, kussen ze elkaar passioneel. Ze gaat even plassen en keert terug naar de bar, bij haar verovering. Ze wil hem opnieuw kussen maar hij blokt haar af en zegt haar weg te gaan. Waarop zij boos wordt en zegt dat ze tien minuten geleden nog wel goed genoeg was voor hem etc. Heel gedoe... Bleek dat ze tegen de verkeerde kerel bezig was Ik heb er toch ne keer goed mee gelachen. Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2017 Hoe kruipt nen doedelzak Bolletje?? De vriendin in kwestie is onlangs getrouwd en zwanger van haar eerste kindje. Brave en lieve mama to be. Maar ik zal het nooit vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2017 Ik ga toch maar wat proberen te sporten. Moet wat babyvet kwijt voor Tenerife. Niet haalbaar maar hoop doet leven Ik keek even naar het klassement. Lars je bent omvergeworpen door Ko en Sheila en ik zit achter je aan. Spannend Laters Bolliewollie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2017 Weekend. Moe en onrustig en trek. Maar niet aan toegeven dacht ik zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2017 Goeiemiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2017 Zou ik ook maar niet doen Lars. Wat kun je wel doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2017 In ieder geval eens aangeven voor die tijd en niet als ik al gedronken zou hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2017 3 uur geleden zei fleurtje: Hoe kruipt nen doedelzak Bolletje?? Met veel gejank. 'Drankjank' in dit geval.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden