Kohtje Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 7 minuten geleden zei Lars: .. Beetje een terugslag vandaag. Meer hoesten en benauwd. Te snel willen denk ik dus pas op de plaats. Nu naar bed nog wat tv kijken. Meld me droog af Toch echt niet je parkietjes Lars? Niet om het een of ander, hoor, maar 't valt steeds samen... Welterusten trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 gewoon senang ik denk dat kohtje een punt heeft lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Mai, hoe kómt dat toch, dat van die volle maan? 't Is toch alleen maar gebrek aan schaduw''? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Ik hoop het niet heb altijd een hond gehad nooit geen last Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Misschien allergisch Lars,hondenvacht is heel anders dan veertjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Ben gewoon (maan) energie gevoelig Het is feitelijk idd maar een (gebrek aan) schaduw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Hoop het echt niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 (bewerkt) En dat kan zich zomaar opeens voordoen ook als je eerder niet allergisch was voor gevogelte Je zou je kunnen laten testen 6 oktober 2017 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Ik hoop het ook niet, maar misschien is er, als het wel zo is, toch een vriendelijke oplossing te bedenken. Bijv. iets met een mondkapje als ze vrij rondvliegen, of zo.. in elk geval zo min mogelijk stof inademen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Mondkapje voor jou, hè... niet voor die snaveltjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 (bewerkt) gewoon 6 oktober 2017 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 ach....vaag wat heet, wanneer het om gevoelens gaat bij een vollemaansvrouw , Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 (bewerkt) Heb n heerlijke dag met zus gehad, zoveel bij te praten, dat pas 's middags wat zenn ontstond zoals wij samen vaker hebben, maar dan kunnen we ook heerlijk samen zwijgen, genieten en voelen. en taart met slagroom eten. Dank voor alle feli's, ik heb niet heel veel met verjaren, maar kwam na een warm dagje ook in een warm bad online. 6 oktober 2017 bewerkt door lady jane Mai en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Droog te kooi, de rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Samen laatste rondje gedaan met sloege en felle Rollen omgedraaid en hetzelfde eveneens Nu haard aan, filmpje Mooi jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Jannigje Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 7 uur geleden zei Reacher: Kijk n kat die een vogel is Moest ik jou kunnen opvouwen en in mijn zak steken droeg ik je elke dag mee. You're funny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Naast vonneke natuurlijk. Die heeft de cola Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden