Gast Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 13 minuten geleden zei Sheila: Ik snap het hier wel vaker niet @Herstel Ik laat het maar voor wat het is. Ik lees wat mij aanspreekt, leef graag mee en probeer er niet teveel over na te denken. Sommige mensen denken hier zo anders dan dat ik doe. Ik hoef niet iedereen te begrijpen en niet iedereen hoeft mij te begrijpen. That's life denk ik maar. Veel plezier met het wandelingetje,het weer is wat beter. Die olie lijkt me een goede stap voor jou, van al die paracetamol word je ook niet vrolijker. Je hebt gelijk. Ik laat het wel zo. Inderdaad.. That's life. Die olie, mits in pure vorm, volgens artsrecept van de haagse apotheek, die alleenrecht in nederland heeft, lijkt mij ook beter dan al die "chemische " troep. Ik ben benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Lady Jane en Adam gefeliciflapstaart! TAART. Hee dat rijmt lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Slingertje erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Herstel, ook al wil je t laten voor wat t is toch wil ik nog heel ff iets kwijt. Ik begrijp dat t lastig is jouw naam in bepaalde berichten te lezen, zeker als je zelf niet aanwezig bent op t moment. Maar ik kan je verzekeren dat wat voorviel tussen jopie en mezelf niets met jou als persoon te maken had. Ik kan t heel kort schetsen als je wil. Lars maakte een opmerking over de manier waarop je bij hem overkwam. Jopie en bor kwamen hierop met de suggestie je berichten achter elkaar te zetten. Ik vond deze suggestie betuttelend naar jou toe waarmee ik, en nu ga ik kort door de bocht, jopie raakte. Jopie wees me daar gisteren op. Wat tussen jopie en mezelf voorviel had niets met jou als persoon te maken. Lars meldde alleen dat hij t leegzuigen niet op jou bedoelde maar wat hij zelf doet bij zijn maatje. Dat had je verkeerd gelezen. lady jane en Kohtje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Gelukkige verjaardag jane lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Herstel, mag ik proberen je gerust te stellen? Wees gerust!! Zo, ik hoop dat dat helpt. De grootste -en misschien zelfs wel enige- overeenkomst tussen de mensen hier op het forum is een probleem met alcoholconsumptie. Al die verschillende mensen, al die verschillende ego's en niet-ego's, al die verschillende hoeveelheden die genuttigd worden/werden, al die verschillende achtergronden, al die verschillende manieren van uitdrukken, al die verschillende 'niveau's' van humor, al die verschillende humeuren... allemaal samen op dit ene forum omdat we allemaal hetzelfde 'anders' willen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Soit, een vogel is geen kat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Vind ik ook meestal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 38 minuten geleden zei Herstel: lijkt mij ook beter dan al die "chemische " troep puur natuur levert niet per definitie gezondere waar, zie de papaverbol, het cocablad en gistende druiven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Kijk n kat die een vogel is lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Ha @Asterix hoe is het met jou en je vrouw? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 (bewerkt) 48 minuten geleden zei fleurtje: Herstel, ook al wil je t laten voor wat t is toch wil ik nog heel ff iets kwijt. Ik begrijp dat t lastig is jouw naam in bepaalde berichten te lezen, zeker als je zelf niet aanwezig bent op t moment. Maar ik kan je verzekeren dat wat voorviel tussen jopie en mezelf niets met jou als persoon te maken had. Ik kan t heel kort schetsen als je wil. Lars maakte een opmerking over de manier waarop je bij hem overkwam. Jopie en bor kwamen hierop met de suggestie je berichten achter elkaar te zetten. Ik vond deze suggestie betuttelend naar jou toe waarmee ik, en nu ga ik kort door de bocht, jopie raakte. Jopie wees me daar gisteren op. Wat tussen jopie en mezelf voorviel had niets met jou als persoon te maken. Lars meldde alleen dat hij t leegzuigen niet op jou bedoelde maar wat hij zelf doet bij zijn maatje. Dat had je verkeerd gelezen. Bedankt voor je uitgebreide uitleg, @fleurtje. Fijn dat je hier de tijd voor nam. Ik snap t nu dus. 6 oktober 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 28 minuten geleden zei Asterix: puur natuur levert niet per definitie gezondere waar, zie de papaverbol, het cocablad en gistende druiven... Helemaal waar. Maar dit kan met slechts een enkele druppel ( zonder thc!!!!!) veel beter zijn en wellicht beter werken. Daarom ook de brijderarts ingeschakeld vanwege mijn verslavingsproblematiek op alcoholgebied. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 49 minuten geleden zei Kohtje: Herstel, mag ik proberen je gerust te stellen? Wees gerust!! Zo, ik hoop dat dat helpt. De grootste -en misschien zelfs wel enige- overeenkomst tussen de mensen hier op het forum is een probleem met alcoholconsumptie. Al die verschillende mensen, al die verschillende ego's en niet-ego's, al die verschillende hoeveelheden die genuttigd worden/werden, al die verschillende achtergronden, al die verschillende manieren van uitdrukken, al die verschillende 'niveau's' van humor, al die verschillende humeuren... allemaal samen op dit ene forum omdat we allemaal hetzelfde 'anders' willen... Jij ook bedankt . Erg lief van jullie. En helemaal gelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 23 minuten geleden zei Reacher: Ha @Asterix hoe is het met jou en je vrouw? Och ja, hetzelfde hè, mijn vrouw sterft van de angst en de ggz kan niks meer doen. CGT werkt bij haar niet, exposure evenmin, want voor alles bang. Ze moet eerst maar eens van de chemicaliën af, 4 soorten is te veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Het laat maar niet op voor jullie twee hè Superstoer dat je van de drank afblijft, Asterix. De hypnose waar Sheila hier wel eens over schrijft; heeft je vrouw dat al eens geprobeerd? Tja, jullie zullen alles al een keer bedacht hebben... sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Hypnose? Nee, denk ook niet dat ze daar iets voor voelt. Zoals al langer het plan was eerst maar de valium, seresta, mirta en zyprexa er af, wat zegt u? Jah, dit wordt er allemaal ingepropt, leuk hoor, als ze je dat voorschrijven en er dan maar mee laten lopen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Gezien. Goed om te zien hoe het nu met hem is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 The Lady en de Mokummer, felicitados. De anderen: ga stille voort, of desnoods met het gewenste rumour. Denogsteedsrokende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Nou, komt ie: Voor het eerst in bijna 4 jaar inmiddels, heb ik voor het eerst wat voor "ons" gekocht Een vloerkleedje van 6 euro 95, voor in het halletje had ik bedacht En die lief van mij was tot tranen geroerd en vond hem zelfs mooi Heb ik weer Nu istie aan't koken Stamppot andijvie, met spekjes, kastanjechampignons en etc.. Laat hem lekker klooien, vindt ie leuk Emoties hier. Veel. Mooie. Jannigje en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Mooi te horen Mai! Lekker genieten zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Welterusten allen. Ik kruip er vroeg in na een zeer stille en zeer rustige dag. Morgen werken. Morgen weer een dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Trusten jopie! Fijne dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 (bewerkt) De wind is gaan liggen "Het waait hier altijd" 6 oktober 2017 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Jopie Beetje een terugslag vandaag. Meer hoesten en benauwd. Te snel willen denk ik dus pas op de plaats. Nu naar bed nog wat tv kijken. Meld me droog af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden