jowan Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 (bewerkt) Goeiemorgen. Dagpact: jowan Die vandaag 1800 dagen droog is. Dat is geen verdienste, dat is een gift. Dankbaar. 30 september 2017 bewerkt door jowan tomtom2 en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Goedemorgen, Eigenlijk wel heel vroeg uit bed voor de zaterdagmorgen. Koffie en krant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 30 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Morgenstond heeft goud in de mond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Goedemorgen, regen hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
renate Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Goedemorgen. Vroeg genoeg om verder te gaan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 (bewerkt) Goedemorgen frummers, Hier een voorzichtig zonnetje al. Misschien dan vandaag de mooie dag die voor gisteren werd beloofd? We zullen het zien... Maar eerst een bakje natuurlijk. 30 september 2017 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Verder gaan slapen Quinn??? Dan mis je het mooiste van de dag helemaal.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Wat is voor jou het mooiste van de dag Yvonne? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Ik ga ook weer liggen voel me behoorlijk ziek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Nee weer pijn achter tussen de schouderbladen en koorts en hoesten heb al eerder een longontsteking gehad voelt net zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Beterschap Lars, vervelend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Goeie morgen lieve mensen, De situatie van mijn broer was gisterenmiddag nog onveranderd. Kritiek maar stabiel. Verder moet ik maar eens kijken voor een ander matras. Deze is al oud en ik hoest me een ongeluk. Lars laat je lekker door iemand verwennen. Massage, ontbijt op bed, slaapliedjes zingen enz. ben je zo beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Oei, das minder Lars.. beterschap man. Quinn, de vroege morgen, zo rond zes uur en de uurtjes daarna vind ik het mooist. Alles is nog zo heerlijk stil en rustig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Goedemorgen Bol. Is jouw broer wel wakker gemaakt gisteren ? En een nieuw matras kan zoveel schelen... Heerlijk, doen hoor. Maar kan dat hoesten ook niet komen door de lucht in jouw slaapkamer? Ik meen me van een paar jaar geleden te herinneren dat je er toen ook zo'n last van had. Had het niet iets met schimmel te maken toen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Ik mis Tinto volgens mij al een paar dagen... Vind dat eigenlijk best erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 En ben ook wel benieuwd naar Snorri. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Wat heb jij toch een goed stel hersens Von. Mijn broer is nog niet wakker. Misschien vandaag, zal dadelijk weer eens bellen. Hij leeft nog steeds en dat geeft toch wat hoop. Ja dat klopt van die schimmel maar ik heb een andere douche nu dus de schimmel is weg. Vannacht de ventilator maar eens niet recht in m'n toeter laten blazen. Schijnt ook te helpen. Ja Tinto waar ben je? Als er iets mis is gegaan, wat kan, we zijn mensen hé, probeer dan toch hier te komen. Je wordt gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Goedemorgen! Lang geslapen. Heb er hoofdpijn van. T is ook nooit goed he. Tja Tinto..miste haar ook. Niets aan te doen. Moest ik weten waar ze woonde. Ik ging er ontbijten Ik heb geen brood in huis namelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Snorri is nogal...hoe zeggen we dat...wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Renate, gewoon bellen hoor. Niet te lang over nadenken. Eens de hoorn overgaat loopt t zoals t loopt. Just go with the flow. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Snorri wakker??? Hij heeft twee berichtjes op het forum geknald en dat was het!!! En ja, jammer dat we niet weten waar ze woont, zouden we een serenade kunnen brengen samen, neem ik gelijk een paar boterhammen voor je mee. Renate, Fleur heeft gelijk, bellen hoor, doen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Pfff, wat spannend met jouw broer Bol. Hij wordt dus kunstmatig in slaap gehouden? En inderdaad.... geen ventilator recht op je snaggeltje gericht laten draaien als je slaap hoor, lijkt me ook niet echt gezond... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 2 uur geleden zei jowan: Goeiemorgen. Dagpact: jowan Francoise Goede morgen. 1800!! Dagen . Wauw. @jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden