fleurtje Geplaatst 29 september 2017 Rapport Share Geplaatst 29 september 2017 Goedemorgen Ik lees hier vaak over dingen verwerken maar begrijp niet goed hoe men dat juist ziet. Erdoor gaan is nog zoiets. Ik denk vaak aan mijn papa de laatste dagen. Snel en dan weer in de doos. Vaak aan hoe ik dochter op de tweede.plaats zette. Er valt niet veel te verwerken, miss een beetje plaatsen en een boel vergeven. Dat laatste is moeilijk en zal altijd knagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 september 2017 Rapport Share Geplaatst 29 september 2017 Nee, Jannigje zeker al een tijd niet gelezen Ik kijk af en toe op haar draadje, maar nee..geen teken van leven helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 september 2017 Rapport Share Geplaatst 29 september 2017 Littekens vervagen maar verdwijnen nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 september 2017 Rapport Share Geplaatst 29 september 2017 Maar wat ik wel bijna zeker weet is dat vrijdag marktdag voor je is rapilos met 1 keer in de 2 weken nootjes, of heb ik dat ook al verkeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 september 2017 Rapport Share Geplaatst 29 september 2017 Dat is hetzelfde Fleur Omarmen ipv wegstoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 september 2017 Rapport Share Geplaatst 29 september 2017 Dat staat uiteraard op nummer 1 Mai Leven zonder middelen, en vooral heel goed voor je zelf zorgen, en lief zijn voor jezelf Sterkte ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 september 2017 Rapport Share Geplaatst 29 september 2017 Bollie, hoe is t met je broer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 september 2017 Rapport Share Geplaatst 29 september 2017 Zojuist zei Mai: Dat is hetzelfde Fleur Omarmen ipv wegstoppen Wat zou ik omarmen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 september 2017 Rapport Share Geplaatst 29 september 2017 Zijn dood en mijn tekortkomingen? Dat is niet verwerken.. dat is berusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 september 2017 Rapport Share Geplaatst 29 september 2017 Ik moet er vandoor. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 september 2017 Rapport Share Geplaatst 29 september 2017 Goeie morgen kanjers, Ik heb nog niets gehoord Fleurie. Vanmiddag gaan ze hem wakker maken. Spannend hoor. Heb vannacht wel goed geslapen buiten alle verwachtingen in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 september 2017 Rapport Share Geplaatst 29 september 2017 Ha,ha Ja hoor Suiker, dat van die nootjes heb je goed hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 september 2017 Rapport Share Geplaatst 29 september 2017 Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 september 2017 Rapport Share Geplaatst 29 september 2017 Sterkte Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 september 2017 Rapport Share Geplaatst 29 september 2017 Fleur is al weg Ik bedoel meer dat alles er mag zijn Soms behoeft het innerlijk wat meer aandacht Voor de rest zijn het woorden, hoe men iets benoemt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 september 2017 Rapport Share Geplaatst 29 september 2017 Goh, zeker spannend Bol, Hoop dat alles goed afloopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 september 2017 Rapport Share Geplaatst 29 september 2017 Enfin, ik snotter en kuchel de dag weer in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 september 2017 Rapport Share Geplaatst 29 september 2017 Goedemorgen. Dagpact: Lars jowan Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 september 2017 Rapport Share Geplaatst 29 september 2017 43 minuten geleden zei Kohtje: Goedemorgen. Dagpact: Lars jowan Kohtje Francoise Goede morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 september 2017 Rapport Share Geplaatst 29 september 2017 2 uur geleden zei Sowhat: Lars,nee nog niet,ik ben aan het bedenken welk soort hulp ik zou willen., Ik zit te denken aan Mindfulness,meer in het hier en nu leren leven. Heb geen zin in gesprekken over zaken die 30 jaar geleden zijn gebeurt,daar valt niets meer aan te veranderen. Hi sowhat (en iedereen), Als je geinteresseerd bent in mindfullness: ik kan je de meditatie app Headspace en de boeken van Jon Kabat Zinn aanraden. Heb ik erg veel aan. Droog sinds zondag en ik voel me vreselijk goed, maar vanavond tegen zessen komt het allermoeilijkste: yeeeeaaahhh weekend!! Gelukkig geen bier in huis en ik ga ook niks anders alcoholisch drinken. Dat wordt de eerste grote test. Sophie60 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophie60 Geplaatst 29 september 2017 Rapport Share Geplaatst 29 september 2017 2 uur geleden zei Sowhat: Lars,nee nog niet,ik ben aan het bedenken welk soort hulp ik zou willen., Ik zit te denken aan Mindfulness,meer in het hier en nu leren leven. Heb geen zin in gesprekken over zaken die 30 jaar geleden zijn gebeurt,daar valt niets meer aan te veranderen. @Sowhatbij heftige gebeurtenissen uit het verleden helpt EMDR heel goed. Is een heel kortdurende therapie, werd gebruikt bij oorlogsslachtoffers, google er maar eens op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophie60 Geplaatst 29 september 2017 Rapport Share Geplaatst 29 september 2017 Goedemorgen trouwens iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 september 2017 Rapport Share Geplaatst 29 september 2017 4 minuten geleden zei Sheila: Je kan het! Afleiding zoeken... Mn theepot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 september 2017 Rapport Share Geplaatst 29 september 2017 (bewerkt) Serieus een deel van mn drankprobleem was dat ik tot een paar maanden geleeen gewoon veel te weinig dronk op kantoor overdag. Dan kom je thuis met een reuze dorst en ja.... De hele dag water drinken lukt me niet en koffie hydrateert niet. Toen heb ik thee geprobeerd en dat werkt echt super goed en zo is het iiiiets minder moeilijk om te stoppen met alcohol 's avonds. 29 september 2017 bewerkt door bumperjim Sophie60 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 september 2017 Rapport Share Geplaatst 29 september 2017 7 minuten geleden zei Sophie60: Goedemorgen trouwens iedereen. Morgen sophie Sophie60 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden