Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

En ook misschien wel grappig,ex was ook op crematie,vond mijn vader het nodig hem en zijn gezin uit te nodigen voor het etentje van zijn verjaardag.

zijn ex en vrouw waardoor we gescheiden zijn.

Geplaatst
2 uur geleden zei Sowhat:

Muffin,de afspraak is hier niet met drank op het forum.

ik weet van geen afspraak Sowhat, je komt hier juist nu, en contact met lotgenoten is dan nu dus ook belangrijk.
Waarschijnlijk refereer jij aan mensen die hier extreem kwetsend schreven na drank, maar dat is echt een ander verhaal.
Ik ben blij dat je nu deelt.  Hoop dat je hier door komt op een manier dat je leert uiten, alle troep eruit mag en jij weer verder kunt♥

Geplaatst
23 minuten geleden zei Reacher:

Ik ben hier nog niet zo lang maar als je een hulpvraag hebt met betrekking tot drank dan is dit toch juíst de plek om te komen? Waar hebben we hier anders het forum voor?

Niet altijd.

In t verleden werd dat wel eens van tafel geveegd als drankjank. Wat spijtig was.

Geplaatst

Ik heb ze los gelaten ging heel goed. De gele ging meteen boven op zijn hok zitten de blauwe ging wel vliegen en kwam vlak bij mij zitten te kletsen. Heeft een stukje appel uit mijn hand gegeten. Ging later ook op hok zitten. Gele naar binnen en blauwe volgde hem vlak erna en toen heb ik hok gesloten. Ze zijn heel lief naar elkaar toe geven elkaar steeds kusjes zo lijkt het tenminste 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...