Spring naar bijdragen

Maandag, 25 september 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Je bent toch hopelijk al niet aan het drinken, Sowhat? In dat geval zou ik zeggen: probeer er van te 'genieten', huil uit, 'veeg je knietjes af' en
ga dan zo snel mogelijk hulp zoeken.
Moet je voor een psych eerst een verwijzing van je huisarts hebben eigenlijk? Of kun je zo naar zo iemand toestappen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, sterkte er mee, meis. En drink niet tot je er bij neervalt. Probeer zo snel mogelijk te stoppen en jezelf weer bij de kladden te grijpen.
Je komt altijd sterk over, hier op het forum. Ik weet dat sterk voor jezelf moeilijk(er) is als je op breken staat. Maar je wéét in elk geval
dat het anders kan. Je hebt vaker moeilijke periodes zonder drank doorstaan. Het kan, dat weet je. Knuffel!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact: 

jowan

Lars

Walrus

Francoise

Kohtje

Muffin

Hoop dat ik onderweg niemand overgeslagen heb. Is nog ochtend voor mij. Vanavond gaan we richting België, tot 13/10. Zal mijn AA clubje missen hier in Panama. Is niet hetzelfde in België maar ga toch af en toe een keertje op bezoek. 

Is wel moeilijker voor mij om het droog te houden ginder dan hier maar goed, vorige keer heb ik het "overleefd" dus hoop ik dat het me deze keer ook lukt. Zit in ieder geval dichter bij jullie ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn moeder is overleden toen ik 23 jaar was 1 broer 3 jaar jonger en over mijn jongste broer kreeg ik de voogdij.

Mijn vader kreeg al snel een nieuwe vrouw,die zich introduceerde als "Jullie hebben nu een nieuwe moeder"'

Van deze vreselijke vrouw hebben we vandaag de crematie gehad,waar ik niet naartoe wilde maar uit compassie naar mijn vader toch ben gegaan.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och Sowhat, ik hoop dat je kan stoppen nu.... Je verwerkt het zo niet, je verdrinkt het gewoon en het komt toch weer terug. Gooi je frustratie hier op het forum, je bent al begonnen met vertellen, ga verder! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vertel wat jij wil vertellen, ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik denk dat het oplucht voor jou. Hopelijk eventjes genoeg om je weer op de been te krijgen. Mij belast je er niet mee en wie het niet wil lezen, kan even een andere topic lezen toch? 

Ik hoop gewoon dat het jou even door dit moment heen helpt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Sowhat. Ik ga je niet vragen te stoppen want dat lukt niet als je in zo'n periode zit. Wat ik hoop  is dat je op tijd kan stoppen en niet weken door gaat. Zo jammer je hebt het zo'n tijd zo goed gedaan. Sterkte meis.

Probeer niets te vertellen waar je naderhand spijt van krijgt.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...