fleurtje Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Suikertje, das echt ni leuk . Ik ken te weinig van honden om advies te geven. En dan nog.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Hoi fleurtje, meestal knapt ze wel weer op. Zolang ze goed loopt maak ik me niet al te veel zorge, maar ze is wel erg op leeftijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Ik moet zeggen...gelukkig irriteert meer dan de helft van jullie me ook 80% van de tijd. En nee....dat ligt ni aan mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 1 minuut geleden zei Suikertje: Hoi fleurtje, meestal knapt ze wel weer op. Zolang ze goed loopt maak ik me niet al te veel zorge, maar ze is wel erg op leeftijd Een omaatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Ik ga ff aan de soep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 (bewerkt) Berichtje verwijderd. Was wat TE prive. 15 september 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 28 minuten geleden zei fleurtje: Ik moet zeggen...gelukkig irriteert meer dan de helft van jullie me ook 80% van de tijd. En nee....dat ligt ni aan mij Als je geïrriteerd bent en je wil hier niet meer zijn, dan fleur je toch op, dus. btw, wtf is PP? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Goedemiddag allen, wens jullie allemaal een goede en droge dag toe. Berlioz2015 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Wie of wat is PP? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Kohtjes Camper; nancy en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 12 minuten geleden zei Asterix: Als je geïrriteerd bent en je wil hier niet meer zijn, dan fleur je toch op, dus. btw, wtf is PP? Is dat zo dwerg? PP = Pietje Parel. Iemand waar ik veel aan had toen ik hier net op t forum zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 19 minuten geleden zei Asterix: Kijk....ik krijg je blokje niet eens weg Verschrikkelijk irritant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 9 minuten geleden zei fleurtje: Is dat zo dwerg? PP = Pietje Parel. Iemand waar ik veel aan had toen ik hier net op t forum zat. Dat is zo, geit. Ik dacht even aan Piet Paulusma, maar helaas, die is er nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Zus is net vertrokken. Super! Lang geleden dat ik haar zag. Btw Asterix...wtf in combinatie met Pietje Parel werkt niet echt voor me. Als je gelezen had wist je dat t op zijn minst om een persoon ging. En dan nog iemand die me dierbaar was. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 uitschuifbaar☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 gefeliciteerd Bor, een gezonde Fries erbij mag ik hopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Van harte gefiliciteerd Bor, is alles goed verlopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Fiesjat Bor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Ha Bor, gefeliciteerd met je nieuwe kleinzoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Lady jane, je zit aardig in de buurt met dat campertje. Jopie ook. Ik ben niet voor niks bekaf als ik van vakantie terug ben.. lady jane en Berlioz2015 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 daarom blijf je ook zo slank Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 PP zegt mij niks. Gecondoleerd fleurtje. Ja, soms heb je dat, dat 'onbekenden' tóch een diepe indruk maken en achterlaten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 1 uur geleden zei Kohtje: Muffin, buscampertje van 5,40 lang. Als ie zo in de garage staat is 't een bakbeest, als we naast andere campers staan vind je 'm bijna niet terug. Maar alles wat we nodig hebben zit er op, aan en in. Komt nu alleen een omvormer in zodat we altijd en overal 220 volt hebben, en een softlock, zodat de schuifdeur zachtjes sluit. Vooral 's avonds laat en 's morgens vroeg is het voor anderen een enorme klap als we die deur sluiten. We hebben er lang voor gespaard. Jopie, ja, beetje illegaal was 't wel natuurlijk zo op een bedrijventerrein, maar we hadden toestemming van het bedrijf. Toch wel apart om zo 's morgens vroeg iedereen naar z'n werk te zien komen terwijl je zit te ontbijten. Maar gisteravond, toen we de hondjes hun laatste rondje lieten doen ook wel een beetje naargeestig, zo'n stil bedrijventerrein in het donker en in de regen. Dan is het gezellig terugkeren in zo'n klein huisje. Druk gefriemel als je je klaar maakt voor de nacht terwijl er twee honden om je heen kruipen.. Lijkt me leuk, zon campertje, je stopt gewoon waar je wil en wanneer je wil. Ik heb een ontzettend druk bestaan, vliegtuig in, hotel uit en af en toe weekje België. Op mijn bucket list staat echter dat ik ooit eens een maandje of 2 door England, Ierland, Schotland wil doorkruisen met een camper (tje). Lijkt me een leuk idee ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 1 uur geleden zei spirit: Goedemorgen. Dagpact: jowan Lars Mootje Tinto Francoise Kohtje Muffin Spirit Straks naar mijn nieuwe huisje. Mijn ledikant word bezorgd. Komt mooi uit, dan kan zoonlief hem vandaag in elkaar zetten. Hier ook al best wel veel ingepakt, echt alles aan het leeghalen, nu bezig met de voorraadkast. Eigenlijk werkt het best wel lekker, zo in je eentje. Zit te denken om mijn hond zo mee te nemen naar het nieuwe huis, ze is er nog nooit geweest en dan kan ze ook weer eens in de bus, dat vind ze altijd wel spannend. Het loopt eigenlijk allemaal wel op rolletjes, ik maak me niet druk, dat is wel eens anders geweest! Even nog een straf bakkie zetten voor mezelf! Heb ook mijn opschenkkopje weer gevonden. Dat is Belgisch volgens zeggen. Hier niet meer te koop. Daar doe je ronde kleine filters in, koffie, metalen filter en dan opschenken. Zit nu in de verhuisdoos! Opschenkkopje ??? Daar heb zelfs ik als 'oude" Belg nog nooit van gehoord .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Feli met het kleinkind Bor! (, een persoon dus..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden