Muffin1956 Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 14 uur geleden zei Harp: Goedemorgen allemaal. @Sheilagefeliciteerd met je nieuwe baan! In de running voor een woning die ik heel graag zou willen, maar ja, toewijzing via loting en natuurlijk een heleboel belangstellenden. Duimen jullie? Natuurlijk duimen we allemaal, je zal ze wel toegewezen krijgen ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 2 uur geleden zei Sophie60: Beetje laat maar toch even melden dat ik op dag 10 zit vandaag. Well done @Sophie60 Sophie60 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Ach Mai, klinkt als groene appelen in rotte tomatensoep met een vleugje pepervla Dikke knuf Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 1 uur geleden zei Berlioz2015: Goedeavond eindelijk mijn nachtdiensten gedaan :-). Hooelijk kan ik vanavond wat slapen. Hoe is het met jullie? Vandaag 24 dagen droog!!! :-) 24 dagen al, de tijd gaat snel. Ik weet het even niet meer maar de laatste dag dat ik gedronken heb was 15 augustus. Dus moet ik ook zowat rond de 21 dagen zitten? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 24 minuten geleden zei Mai: Goeienavond Vreemd dagje met een naar staartje Vriendlief moest vanavond om 6 uur beginnen lesgeven Dus, nadat we vroeg hadden gegeten zijn we samen op pad gegaan (Ik rij wel eens vaker mee, mijn ouders wonen in de buurt en zo kan ik ze nog eens een bezoekje brengen) Enfin, na nauwelijks vakantie te hebben gehad met frisse tegenzin op naar lesdag twee Ach, hij stond al te wankelen op zijn benen en eigenlijk had ik hem niet moeten laten gaan, maja... Halverwege dus gestrand vanwege hevige paniekaanval, dus auto aan de kant gezet en ik leerlingen (en ouders) snel afgebeld Daar sta je dan. Even frisse neus halen, en de knoop doorgehakt dat ik terugreed, zonder pardon (ik heb geen rijbewijs meer) Op dat moment stond hij doodsangsten uit en wist niet eens waar we ons bevonden Al met al veilig thuis gekomen Maar goed, geen les, geen inkomen (als zelfstandige) Dus tegen mijn zin in, ouders gebeld of ze een paar honderd euro over wilden maken, pffff.... Ik heb tegenwoordig ook onderzoeken bij de cardioloog, na in het ziekenhuis opgenomen te zijn geweest na een wespensteek in anafylactische shock (blijk plots extreem allergisch te zijn voor een steek van dit beestje). Daar ontdekte men dat er iets met het hart niet in orde was. Overweeg niet meer te gaan ivm het hoge eigen risico van de zorgverzekering Ach, zo'n dag Morgen volle maan Gelukkig ook nog van de kleine dingen kunnen genieten En zo de ouwe knarren er nog even uit laten Zal nog wel een traantje wegpinken But hee That's life (Jullie nog even teruglezen zo) Hi Mai, morgen nieuwe dag, en die ziet er meestal beter uit dan verwacht. In ieder geval, veel moed en beterschap gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Hi, zit op luchthaven, te wachten op vlucht naar Cali en dan door naar Buenaventura, verschrikkelijke stad. Snel even terug gelezen, drukke dag op het forum vandaag. Brengt leven in de brouwerij !! aan iedereen een rustige nacht gewenst en ik sluit voorlopig droog af, vandaag drink ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Droog, slaap lekker allemaal. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Whoehaa Fleur, bezorg je me zo een lachkick Dank mooie mensen voor de lieve woorden Ik heb voornamelijk een prachtig leven Dat dan ook nog eens wel Het mag soms wat minder En soms wat meer But hee Nog effe bankhangen en dan langzaamaan te vlokiste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Oja, ik loop ook al zeker 8 maanden met hielspoor En dat terwijl wandelen echt een favoriete tijdsbesteding is Jammer, ik hinkepink er wel om door Nog eentje dan Fiets is ook alweer kaduuk Maar Mercurius loopt weer in de pas Doehoeg! (zeuren verveelt snel) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 (bewerkt) Nou dat interesseert me dan weer weinig Spirit (Ut zit zoals ut waait) Ik heb mijn huilende vriendje (die zich ondertussen "goed" wil houden voor zijn zoon) nog even een hele dikke knuf gegeven. Die leeft de laatste tijd zo'n beetje van burn-out naar burn-out Tsja, wat kun je doen dan er zijn waar nodig en waar ik kan Fijne nacht mensen! 5 september 2017 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 5 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Droog, clean, sober, nuchter enzovoorts naar bed. Welterusten. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophie60 Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 2 uur geleden zei Muffin1956: 24 dagen al, de tijd gaat snel. Ik weet het even niet meer maar de laatste dag dat ik gedronken heb was 15 augustus. Dus moet ik ook zowat rond de 21 dagen zitten? Je bent iets eerder gestopt dan ik @Muffin1956, gaat het je goed af? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Bij nog een kop thee, wierookje en kaarslicht Zit ik even alleen wat voor me uit te mijmeren Het komt wel weer goed Tijd en geduld in deze En het grote plaatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 "Het kan altijd erger" Nu dan het moment van weten Dat je er midden inzit en even geen alternatief ziet Niet constructief en oplossingsgericht, even geen mogelijkheden ziet Wetende dit is een wederkerig iets, een les waar ik iets mee mag doen Voor nu, toelaten dat het er is Dat het "andere" nooit weg is Dan komt er wel weer een opening, ruimte Dat weet ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Pffffff!!!! duurt lang... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Ben kennelijk weer in een periode van delen Excuus dat ik nu vaak de minder goeie dingen eruit filter hier Of, minder goed.. Giechelend wakker worden is ook leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 (bewerkt) Was stiekum wel heel fijn Auto rijden En achteruit inparkeren in dit smalle straatje Strak tegen de stoeprand en binnen de lijnen Hee! (Soms moet nood de wet breken) 5 september 2017 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 (bewerkt) Ja, ik heb goed gehandeld binnen de gegeven situatie Geluisterd, gevoeld, gezien Zelf het breekpunt laten ervaren en aangeven Om daarna (tijdelijk) het roer over te nemen Het slaapt, ik plons er zo naast En dan de hond Dat weet ik 5 september 2017 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 ik voel je Mai. Ik zit hier nog, na live events en overdenkingen, brr en still alive maar not kicking. So be it. (lang slapen iig) lieve groet allen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 september 2017 Rapport Share Geplaatst 6 september 2017 Dag Smart, lieve groet terug smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden