bolletje Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 (bewerkt) Ja Lars. Met ergo leer je op een goeie manier met je energie om te gaan waardoor misschien b.v. die paniekaanvallen wat minder worden. Je leer je energie te verdelen. Sophie welkom. Wat een poepie dat hondje. Is het van jou? 4 september 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Ik had begrepen dat ze activiteiten handelingen met je gingen oefenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Lars, ergotherapie is gericht op de persoon en daarom van persoon tot persoon nogal verschillend. Ik kreeg destijds ergotherapie om met eventueel gebruik van hulpmiddelen toch met m'n toen verlamde handen en rechter arm dagelijkse dingen te kunnen doen. Maar ook op psychisch vlak kan ergotherapie uitkomst bieden. Wikipedia geeft beknopte informatie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Als we Sheila toch niet hadden... jammer van die blauwe blokjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Bor, van Sheila vind ik het jammer, van jou vind ik het onvergeeflijk. Maar nu zie ik wél ineens wat bedoeld wordt met die 'notificatie'.. Jeemig, wat hééééérlijk, wat een prachtige toevoeging. Gemak dient de mens. I love notificaties... Sorry Sheila en Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Waarom proberen? Ik háát blauwe blokjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Beetje wispelturig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Ik háát kleine blauwe mannetjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Ik haat blauwe petten en olifantjes. Rose vind ik wel mooi Ben werken mensen. O ja, ik heb voor de zoveelste keer tegen de ergo dat ik zo graag bij de dagbesteding wil blijven. Nog steeds is niet duidelijk wie daar nu verantwoordelijk is. Ze zou er achteraan gaan. Morgen ook nog eens met mijn SPV er over hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 1 uur geleden zei Lars: Ik had begrepen dat ze activiteiten handelingen met je gingen oefenen Klopt Lars dat doen ze ook, ik heb begeleiding gehad om opnieuw te leren lopen en fietsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophie60 Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Oke Sheila, dat zal ik doen in het vervolg En Bolletje: Ja dat is één van mijn honden, ik heb er drie, allemaal Griekse zwerfhonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Ik hoorde het ook ja, bij de Bounswei. Een mevrouw was het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Dagpact: Lars Mootje jowan Kohtje Tinto Nomy Sophie Bor Muffin Goede morgen iedereen, nog vroeg hier in Panama maar toch al een uurtje Pilates achter de rug, was helemaal alleen, leek wel prive les .... @Nomy, wees welkom !! Druk weekje, vanavond vliegen naar Bogota, dan morgen door naar Cali en Buenaventura, Vrijdag terug en dan zaterdag voor een week naar België. Maar we zijn in ieder geval nog droog (dag 20 vandaag) en sluit me dan ook aan bij het weekpact !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 1 uur geleden zei Muffin1956: Maar we zijn in ieder geval nog droog (dag 20 vandaag) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Zojuist zei Sheila: YES YES YES!!! Ik heb de baan!!!!!!!!!!!!!!!!! Zoooooooooooooooo blij!!!! Muy bien !! Gefeliciteerd en veel succes met de nieuwe uitdaging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Wordt wél werken, Sheila. Gefeliciteerd. Zo zie je maar hoe belangrijk dit forum is. Al dat duimen werkt echt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Van harte gefeliciteerd Sheila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Wat goed @Sheila van harte gefeliciteerd wanneer moet je beginnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Gauw op vakantie dan.... nu kan het nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Gefeliciteerd Sheila Hartstikke fijn voor je ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Kunnen wij nog een maand van jou genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Yes Sheila! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Een lekker koel ijsje om onze duimen een beetje verzachten zou wel fijn zijn @Sheila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Wow! Ik val alvast aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden