Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
4 minuten geleden zei Muffin1956:

Hi all, spring zomaar even binnen, best drukke dag gehad. Vanochtend vroege wandeling gemaakt. Kwam ik 2 vrienden tegen. De en al vriendelijker dan de andere. Dit is de minder vriendelijke ....

alli.jpg

Wow Cool!

Ben ik benieuwd naar de meest vriendelijke..

Geplaatst (bewerkt)

Voor alle duidelijkheid

Vrouwe Jeuzel, dat ben ik

Dat is mijn ego, mijn soms eeuwig rondjes-om-de-tafel-rennend-hoofd

bewerkt door Mai
Geplaatst
7 minuten geleden zei Muffin1956:

Wel zoveel mogelijk AA, als ik kan, elke dag, Heeft hier wel iets meer spiritueels als bij ons in België 

Dat zou het overal zo moeten zijn. Het AA en ook het NA programma's (naast nog wat xA progr's waar ik geen ervaring mee heb) zijn spirituele, niet religieuze programma's. Soms lijken ze wat op de Buddha en andere stromingen.
Groepen zijn echter ook autonoom en dus komt het voor dat ze een eigen inkleuring aan de teksten geven. Dat is niet altijd even handig, want in deze bereisbare wereld wil je overal hetzelfde aantreffen in diepgang en kwaliteit.
Vandaar ook het advies om meerdere groepen te bezoeken totdat je er een vindt die goed bij je past.

Geplaatst

Wij bevinden ons allen in een quantumsprong

Van de 3de naar de 5de dimensie

Daartussenin heb je 4de dimensie

Een soort overgangsfase

Zoals ik het ervaar

Geplaatst

Bor, je uithaal naar suikertje is verschrikkelijk hypocriet. In al die jaren zijn er hopen mensen weggebleven omwille van de manier waarop jij elke keer opnieuw alle ruimte innam op t forum. 

Dat weet je en toch verwijt je de ketel dat de pot zwart ziet. 

Gun iemand zijn tijd. Als t meer dan vijf jaar duurt mag je klagen. 

Geplaatst

Spirit, zo herkenbaar je gevoel. Ik heb dat zelf ook vaak. T wikken en wegen, dan toch enthousiast zijn en uiteindelijk toch t gevoel hebben dat ik toch miss niet de juiste keuze maakte. T komt wel goed. T is zoals je zegt, toch heel wat ineens. 

T moet verteren 

Geplaatst
15 uur geleden zei Herstel:

Moggu. Ik heb mn dag niet echt. Gigapijn, doodmoe. En somber. Bah. Ik voel me al zo lang zo beroerd. Sorry, Maar we houden het droog. Het is alleen op het moment een fiks gevecht. 

Ik had het ook heel moeilijk vandaag.. traantjes gevloeid!

Geplaatst
15 uur geleden zei Linda053:

Ik ben opgenomen in een psychiatrisch ziekenhuis waar ik 24 uurs zorg heb in principe. Maar ze zijn hier niet goed met lichamelijke klachten dus ik moet het het grootste deel alleen doen. Ik heb mijn enkel op 3 plaatsen gebroken en mijn kuitbeen doormidden. 6 weken geleden. Afgelopen dinsdag vanwege zware infectie opnieuw geopereerd. 

En ik ben depressief en heb erg veel last van een laag zelfbeeld en negatieve / sombere gedachtrn. Voorheen dronk ik altijd zodat ik in een roes kwam en die gedachten en gevoelens te hanteren waren. Nu drink ik niet meer en heb ik refusal. Maar ik mis de roes.. 

Morfine helpt de scherpe randjes van de lichamelijke klachten eraf te halen maar op geestelijk gebied merk ik daar niks van. 

Sterkte!

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...