rapilos Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 @rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 ook gelukt Kreeg het niet meer weg ook helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 Terug van de kapper 20 euro, ze is niet duur, maar ben in totaal 7 min. binnen geweest Dan is je uurloon toch niet slecht zou ik zeggen Ze was ook flink uit haar hum Slechte dag zeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 Bor ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 Zojuist zei rapilos: Terug van de kapper 20 euro, ze is niet duur, maar ben in totaal 7 min. binnen geweest Dan is je uurloon toch niet slecht zou ik zeggen Ze was ook flink uit haar hum Slechte dag zeker Haha, ja... die kunnen ook een rot dag hebben. Sjah, als dat het uurloon was, was het mooi geweest.... maar helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 10 minuten geleden zei Bor: Dan krijgen mensen allemaal meldingen ze genoemd worden he?! Wie zal ik eens noemen? Uhhmm... @Kohtje @Lars @Yvonne @fleurtje @Soothe @Lika Op de lagere school werd ik ook altijd al als laatst of niet gekozen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 @Asterix, jij hebt vandaag jaardag toch? Wat goed. Wat ontzettend goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 Dat kan ik me voorstellen Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 @Bor Ondanks dat er gelachen wordt, blijven de rottige dingen bestaan. En dat kan inderdaad heel veel energie vergen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 (bewerkt) 41 minuten geleden zei Bor: Citaat Tsja, dan wordt ik wel wat moe van alles eigenlijk.. Tja en het dan ook nog droog houden. Pfffffttt. 1 september 2017 bewerkt door bolletje onbestendig gevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 Senks @Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 @Asterix, van harte gefeliciteerd. Geweldig man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 Hallo......... even melden, gaat goed hier en druk als een klein baasje , ben niet geheel droog maar ongeveer 78/22 op weekbasis en kan er wel mee door de bocht en nog steeds consulten & urine controle bij de jellinek dus zo vaar ik op het moment en zal proberen wat actiever te zijn want het forum was me een beetje ontschoten en ik weet dat het mij kan helpen in geval van....... Fijn Weekend voor allen hier & tot gauw maar weer ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 mijn uitleg van af en toe wat drinken en zijn geen eenheden maar procenten (globaal gezien)..........besef nu pas dat ik het wel ingewikkeld heb gemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 Het gaat goed. Intake met thuiszorg gehad. Eindje rond gelopen in de buurt. Vanmorgen werden we ontvangen met koffie en appeltaart. Kamer is beetje onwennig. Vanavond ga ik koffie drinken in de woonkamer nancy, jowan en kruidenthee67 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 Dat klinkt goed @Lars. Wat een fijne ontvangst. Kamer moet nog effe jouw kamer worden. Geef het de tijd, zei deze oliebol..... Veel plezier met koffiedrinken en kennis maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 Je zal hopelijk snel wennen aan alles Lars. Hier geen goede dag, maar gelukkig is deze dag ook weer bijna voorbij, op naar morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 Mooi dat het op zich dus goed gaat, voor de rest even wennen uiteraard. Nu even mensen leren kennen tijdens de koffie... koffie, daar zeg je wat! Ja... even een bakkie doen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 Mooi Lars.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 Ik heb van dochter en schoonzoon een tegoedbon gekregen voor een foto in een lijst van beide kleinkinderen. Alleen moet de 1 nog geboren worden En een koekjestrommel en snoeppot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 @jopie is het niet te koud om met je blote billen in het zand te zitten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 Ik ga naar de koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 Goeieavond ipv goeiemorgen..was vroeg op pad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 Kom even kijken hoe de dag van Lars is verlopen... je bent er blijkbaar, goed zo, zal nog even wennen zijn, maar geef het tijd. Ikke doodmoe, eindelijk weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 Bah! Ik zie alles wat er niet (meer) is Oh wacht, en nog steeds dat wat er wel ook is Lars! Dappere krijger! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden