Spring naar bijdragen

Donderdag 31 augustus


Gast

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei Etty:

gebeurt me geen tweede keer, tenzij ik er voor kies. 

Tja, met al die pasjes en paswoorden, ik sla ze allemaal op in mijn mobiele telefoon. Maak een excel sheetje en sla deze dan op als pdf bij mijn IBooks. En zo staat het documentje dan ook in de cloud mocht ik mijn mobieltje kwijtspelen. 

bewerkt door Muffin1956
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Sheila:

Nog geen telefoontje... denk niet dat ik hem nog krijg vandaag.... Mooi even mijn geduld oefenen...:P

Ik zit hier ook een potje geduld  te oefenen. Voor mijn abonnement bij een provider t-####le, zat ik eerst 45 minuten te wachten, medewerker heeft mij terug gebeld , om kosten te drukken, en inmiddels alweer. ........Een half uur verder.... Pff. In de tussentijd een ovenschotel in elkaar geflanst en is de maaltijd zo klaar. Zijn we 90 minuten verder. Poeheee......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn geduld is beloond. Hehehehe.... Geregeld , wat ik moest regelen. Ein -de - lijk. De firma heeft mij terug gebeld zodat ik geen belkosten had, maar poehee... Geduldoefening en zennnnn. Nu eindelijk mijn ovenschoteltje oppeuzelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei jopie:

Is dit echt een foto vanbij jou????? Prach-tig!

Dit is een foto van deze ochtend vanuit het appartement. Kijkt uit over de ingang van het Panama kanaal. Mijn kantoor is vlakbij dus ik hoef niet door het verschrikkelijke verkeer, alleen als ik naar de stad wil moet ik wel de brug over. En dat kan in 10 minuten maar kan ook wel 1 1/2 uur duren, vooral het terugkeren. Ik moet dus de uren echt goed kiezen anders ben ik een halve dag kwijt ....

Maar ik heb nu het AA Big book als audioboek op mijn Iphone en dat zet ik op tijdens de lange files, of the naked mind van Annie Grace. Dit helpt mij echt ontspannen, anders maak ik mij alleen maar verschrikkelijk druk, vooral omdat de Panamezen rijden als idioten, no rules. Denk dat ze hier de rijbewijzen gratis uitdelen bij aankoop van een pak waspoeder ...

Ik heb mijn rijbewijs gehaald, theorie was moeilijk (in het Spaans ...) maar de praktijk was: rijd ne keer vooruit, rijd ne keer acheruit zonder tegen de paaltjes te rijden en dat was het ok, geslaagd. Dus je kan je voorstellen hoe het er hier in het verkeer aan toegaat. rood licht, oranje licht, groen licht, maakt allemaal ni uit, doorrijden. En iemand tussen laten? NO WAY, is een nationale sport om zeker niemand te laten passeren, van ritsen hebben ze hier nog nooit gehoord. Dus het AA boek opzetten en zennnnn ...

bewerkt door Muffin1956
Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Herstel:

Apart hoor, babbelen met de  andere kant van de wereld, muffin. 

Das weer wat anders he, kom zaterdag 09/09 op en neer voor een weekje, dan weer weekje hier en terug twee weken België. En dan hopelijk tijdje terug hier want al dat op en neer gedoe is wel vermoeiend maar aangezien mijn vrouw voor het moment niet mee kan moet ik wel natuurlijk wel wat meer over en weer vliegen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei jopie:

❤❤❤❤ voeg ik mijn avondzon toe..... :)

Hier net terug van lange wandeling met schoolvriend. Altijd weer als vanouds zo eigen en de tijd vliegt terwijl We bijkletsen. Of ook hele stukken zwijgend lopen. Fijn Is dat.

En regen? Geen drup gevoeld!

  @Lars mooi man! Ze gaan je missen. 

Nog heeeeel even zwemmen en dan Is wat mij betreft deze dag voorbij. De deur dicht, petroleumlampje aan, wat lezen en dan het bed in. Denk ik. Een lange nacht maken. 

 

2017-08-31 20.18.19.jpg

Ook mooi !!! Wel te rusten, ik heb nog even te gaan. En oppassen met dat petroleumlampje, verbruikt zuurstof dus goed verluchten ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Herstel:

Ik zit hier ook een potje geduld  te oefenen. Voor mijn abonnement bij een provider t-####le, zat ik eerst 45 minuten te wachten, medewerker heeft mij terug gebeld , om kosten te drukken, en inmiddels alweer. ........Een half uur verder.... Pff. In de tussentijd een ovenschotel in elkaar geflanst en is de maaltijd zo klaar. Zijn we 90 minuten verder. Poeheee......

Ja.... dat gaat altijd lekker bij dat soort bedrijven.... Is het nou gelukt dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Herstel:

Mijn geduld is beloond. Hehehehe.... Geregeld , wat ik moest regelen. Ein -de - lijk. De firma heeft mij terug gebeld zodat ik geen belkosten had, maar poehee... Geduldoefening en zennnnn. Nu eindelijk mijn ovenschoteltje oppeuzelen. 

Lees het antwoord al haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...