Muffin1956 Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Voor mij is het nog dinsdag, voor jullie al woensdag. Zit op de luchthaven te wachten op mijn vlucht en dacht bij mezelf, laat ik het dagdraadje al maar opstarten. Dagpact: Muffin Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Goedemorgen. Goede vlucht @Muffin. Dagpact: Muffin Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Goeiemorgen. Dagpact: Muffin Lars jowan Mijn kuiten zijn er niet echt beter op geworden. Rust vandaag, dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Goedemorgen jowan. Geniet van je rust. Ik ga vandaag met mijn dochter naar mijn nieuwe huis. Mijn kamer inrichten bed opmaken en dat soort dingen. Misschien nog wat planten kopen en ik wil een klok die heb ik nog niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 14 minuten geleden zei jowan: Dagpact: Muffin Lars jowan tinto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Een goede vlucht jowan, gezellige dag Lars, leuk met de dochter je kamer inrichten. vandaag begint mijn vakantie kom even niet elke dag op de dagpact. dit wordt mijn 5 e dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Citaat van de dag: WAT WE INWENDIG BEREIKEN ZAL ONZE UITWENDIGE WERKELIJKHEID VERANDEREN. ....Plutarch.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Goedemorgen Dagpact Muffin Lars jowan Tinto Mootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Goedemorgen Sheila. Heb je vandaag dat gesprek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Ik ga heel hard voor je duimen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Goedemorgen, Veel succes gewenst Sheila, jij ook Lars, maak er wat moois van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Dank je @Suikertje. Hoe gaat het met jou? Belangrijke email nog gekregen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Gaat redelijk hier, ja mail gekregen, maar was er niet zo blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Dat is minder fijn dat het verder redelijk gaat niet meer misselijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Heb daar medicijnen voor gekregen en helpt goed. Morgen weer controle op blaasontsteking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Gelukkig hopelijk gaan je lichamelijke klachten nu goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Wat een regen, niet normaal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 1 uur geleden zei Sheila: Goedemorgen! Even smeren met tijgerbalsem ofzo? Neuh, ik niet meer van het alles maar verdoven als ik ook maar iets voel. Die tijd hebben we gehad. Dit is maar een ongemakje, een pijntje van niets. Pijn mag je soms best even voelen, zeker als het helemaal alleen aan mezelf heeft gelegen. Kohtje zei onlangs: met pijn kun je leren leven. Zo is dat voor mij ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Goedemorgen frummers... Regen, heerlijke verfrissende regen, veel regen ook En koffie en thee, die kunnen trouwens net zo verfrissend zijn als de regen... Lars, heel veel plezier met het gezellig maken van jouw kamer. Tinto lekker genieten van je vakantie. Wees voorzichtig. Suiker jammer dat het geen positieve mail was. Sheila heeel veel succes straks bij het gesprek. jowan, echt rust dan vandaag hè, en misschien de dagen hierna ook nog wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Een hele goeie morrugen allemaal. Dagpact Muffin Lars jowan Tinto Mootje Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Goemorgen allemaal. hier al uren regen. Hond en ik doen rustig aan. Gister toch wat te hectisch. Dat trek ik ( nog) niet goed. Wat minder leuke dingen die ik veel meer moet negeren. Mooi doel voor mijzelf. Ook nu meer pijn, dus pas op de plaats. Goed weer om vandaag rustig wat aan administratie en een " huiswerkopdracht" van sessie van gister te doen. Geen afspraken, dus buiten de rondjes met het hondje proberen een kalme dag van te maken. Wel straks een telefoontje plegen waar ik tegen op zie. Nu een rustige start. Lars; succes, weer een stapje verder. Sheila: ik duim Suikertje : fijn dat lichamelijk beter gaat jowan: goed even die rustpauze tinto: fijne vakantiedagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 30 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Net thuis gekomen, landen in tropische storm, niet fijn. Nu bedje in, tot straks. Iedereen een fijne, droge en vooral gezonde dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Slaap lekker Muffin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Mogguh! Regen en koffie Have a nice one! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Droog en koffie Goedemorgen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden