Spring naar bijdragen

Zaterdag 26 augustus


Sowhat

Aanbevolen berichten

Dat doet goed, gelukkig zijn er inderdaad nog uitzonderingen. Misschien is dat ook wel stilaan wat aan het veranderen, er zijn zoveel lekkere en leuke alcohol vrije cocktails of drankjes.. Maar ben ik dan toch nog op zoek naar alternatieven voor dat glas witte wijn (haha glas... dat klinkt eigenlijk belachelijk bij mij was het nooit één glas)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik drink af en toe crodino. Als traktatie, niet dagelijks want dat vind ik niet verstandig voor mijzelf. Geen ritueel ervan maken dat lijkt op het alcoholpatroon of alcoholritueel. Dus ook niet alleen voor heel af en toe, ook slechts 1 flesje. Verder enorm veel theetjes in huis voor elk moment van de dag. En een " beter" sapje. ( frisdrank vind ik niks en bubbels kan ikniet tegen. )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Crodino heb ik ook bijna altijd in huis, is lekker.. Ik drink ook veel citroenlimonade en natuurlijk thee. Eigenlijk heb ik er thuis totaal geen moeite, het zijn gewoon inderdaad die gezellige terrassen, etentjes, feestjes, dat blijft moeilijk.

Hoe is het met jou Herstel?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Sheila:

Herkenbaar @Berlioz2015 Hoe ging de avond entertainment?

Gistereb was ik 3 jaar samen met mijn vriend. Dus had idd wel entertainment verwacht. Niks was minder waar pff hij heeft slijmbeursontsteking of jichtaanval in knie en kan er niet op steunen, en zijn arm zit ook nog in een brace na een operatie dus krukken zijn ook geen optie. Geen kaartje, geen cadeautje. Wel wat gezeur :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Sheila:

Herkenbaar @Berlioz2015 Hoe ging de avond entertainment?

Gisteren was ik 3 jaar samen met mijn vriend. Dus had idd wel entertainment verwacht. Niks was minder waar pff hij heeft slijmbeursontsteking of jichtaanval in knie en kan er niet op steunen, en zijn arm zit ook nog in een brace na een operatie dus krukken zijn ook geen optie. Geen kaartje, geen cadeautje. Wel wat gezeur :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Sheila:

Herkenbaar @Berlioz2015 Hoe ging de avond entertainment?

Gisteren was ik 3 jaar samen met mijn vriend. Dus had idd wel entertainment verwacht. Niks was minder waar pff hij heeft slijmbeursontsteking of jichtaanval in knie en kan er niet op steunen, en zijn arm zit ook nog in een brace na een operatie dus krukken zijn ook geen optie. Geen kaartje, geen cadeautje. Wel wat gezeur ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kwoot:
"Bij mij komen er allerlei gedachten op, daar kan ik niets aan doen. "

 

Ik dacht daar ook niets aan te kunnen doen, maar mindfulness en meditatie helpen me heel aardig om mijn gedachten in toom te houden.
Dit was een van de suggesties die ik in het begin in radeloosheid opvolgde, terwijl ik dacht dat het helemaal niets voor me zou zijn. Achteraf ben ik erg blij dat ik die suggestie opgevolgd heb. Zo zijn er meer.
In vroeger(gebruikers) tijden dacht ik het allemaal zelf te moeten uitvinden en doen, maar waarom zou ik als ik kan meeliften op de kennis en de ervaring van hen die me voorgingen? Openheid van geest en bereidwilligheid. Daar valt dit wel onder. Naast absolute eerlijkheid zijn dat de drie spirituele pijlers waar mijn herstel en dat van velen op gefundeerd is. Fijne avond.

bewerkt door jowan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is misschien wat vroeg op de avond, maar ik meld me alvast droog af vandaag. Dochter is bijna in dromenland en ik zit in de tuin met een boek even te genieten. Zonnetje is weg nu, koelt ook alweer ietsje af. Even lekker koud worden en dan lekker mijn bed in straks. Ik wens een ieder een fijne en rustige avond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei jopie:

Absolute eerlijkheid bestaat niet. Of altijd. En Is daarmee nietszeggend.

Hooguit de illusie daarvan bestaat. Of het streven daarnaar. Het is een absoluut (:D) lege term. 

En zeker niet getuigen van "nederigheid"!

Zo. Ugh. Ik heb gesproken. 

 

You go girl :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik meld me ook  af. Een droge avond dus. In bed met hondje naar Jochem gekeken.Met een Goedenachtthee. Gebeld met de groepstelefoonlijn van de aa groep van te voren. Gesproken met bijna buuv die niet echt aanspreekbaar was en met haar zus. Hoe naar ook, ik moet voor mijn veiligheid kiezen. Inmiddels de laatste pijnstillers in de mik. Gelukkig zakt het nu eindelijk, en blij dat knopen zijn door gehakt. Oke, geen meeting, wel aa contact dus en nu slapen. Jochem was ff een fjne afleiding. 

Slaap lekker allen! 

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...