Spring naar bijdragen

Vrijdag, 25 augustus 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Lars, even wat van je laten horen, joh....

Alleen hier droppen dat je gedronken hebt en verder niets ........terwijl je weet dat er hier zoveel mensen zijn die al zo lang en zo van harte met je meeleven...

Dat kun je niet maken ! ( volgens mij dan )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei fleurtje:

Goedemorgen! 

Ik spring zo in de douche. Beetje zenuwachtig. Ik neem de xanax mee voor t geval t te moeilijk wordt maar we proberen zonder.

Kom ff zwaaien want moet nog vanalles doen en om 10u moeten we richting zaventem.

Net de zoveelste email gestuurd omtrent de retour die in deed en waarvan ik mijn centen nog niet terug hen. Gedreigd met een officiële klacht bij de politie en verdere juridische stappen. We zullen zien. 

Ok moet ervandoor!

Ik spring tijdens mijn verlof wel eens binnen. Alhoewel ik zei dat nooit te zullen doen :blush:

Hou t recht mensen!

Joops, veel plezier :lips:

Enjoy Fleur en behouden reis gewenst !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Lars, schaamte is overbodig. Je bent even hervallen, nu is het kwestie van terug op te staan en opnieuw te beginnen.

Ik will geen reclame maken voor de AA, is zeker niet de bedoeling. Als je een paar dagen terug leest zul je vinden dat ik zeer sceptisch was, vooral wat betreft heel het gedoe rond God etc. Heb het nu kunnen opbrengen om 4 dagen achter elkaar naar de meeting te gaan en krijg er stilaan toch een andere kijk op. Ik heb begrepen dat ieder zijn eigen "higher power" heeft en voor mij is dat eenvoudig, ik trek mij op aan de mensen die ik daar ontmoet, mensen die veel dieper dan ikzelf gezeten hebben en mij gewoon opnemen in de groep, spontaan hulp aanbieden.

Vanavond moet ik klanten (lokale) entertainen en dat begint met een etentje maar eindigt steevast op zijn Vlaams gezegd, met "hoeren en boeren". De verleiding is groot om een antabuse in te nemen maar heb het gevoel dat ik dit op eigen houtje moet doen. Vertelde dit gisteren op de meeting en spontaan kreeg ik een aantal tips, telefoonnummers van anderen, een boekje met info over sober blijven op social events etc. 

Anyhow, we gaan het dus proberen zonder antabuse, duimen dus dat ik het droog kan houden, met een alcohol vrij biertje ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet ineens weer denken aan het grapje, niet eens grapje: 

een peuter die leert lopen, denkt ook niet na vele struikelpartijtjes of vallen " laat maar zitten. Dat lopen, dat wordt toch niks voor mij" 

ik vind m mooi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed dat je gestopt bent, Lars !

En ja, na 2 dagen drinken kun je de weg kwijt zijn en het even niet meer weten. Zo gek is dat niet......

Laat maar gewoon zijn zo het is en vertrouw erop dat het goed komt / is .

Doorgaan waar je mee bezig was, en je instellen op het nieuwe wat gaat beginnen , lijkt je dat wat ?

 

 

bewerkt door Kore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Lars:

Ik moet @Kore maandag de sleutel. Gisteren met dronken kop mijn dochter gebeld. Die was niet blij pfff maar ja ik deed het weer zelf en niemand anders

Is niet leuk Lars maar ook dat waait weer over, heb het zelf meermaals meegemaakt, heb twee volwassen dochters die mij ook al wel eens op mijn plaats gezet hebben qua drankgebruik. Word je weer even wakker geschud.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte, Lars. 

Tot mijn  verdriet zie ik mijn  zoon al een Poosje niet Meer. En dat is verdrietig. Broer met  fiks alcoholprobleem heeft een hoop kapot gemaakt. Aan mij de taak te laten zien. Dat het mij meenens is, bijvoorbeeld. Ik heb geen contact meer met broer. Teveel voor gebeurd. Zo. Lekker ovenschoteltje gemaakt en nu... Zennnnn

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Dit gaat over, lieverd, dit gaat over " Jopie, wat fijn zo'n vader (gehad ?) te hebben !!

Het is een hele grote levenswijsheid , niet alleen goed te beseffen in moeilijke, maar ook in vreugdevolle tijden.

"Ook dit gaat voorbij "

 

En Lars, inderdaad, je deed het weer helemaal zelf en niemand anders. Helemaal de weg kwijt ben je toch niet.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Kohtje:

Spirit, ik wens je, hoe dan ook, een heel plezierig wonen op je nieuwe stek en dat je er met genoegen mag blijven wonen,
eerst als 'oudere jongere', later als 'jongere oudere', nog weer later als 'jong ouwetje' en als het ff kan ook nog als 'oud ouwetje', maar
immer jong van geest. Dus alcoholvrij.

En Lars, nee, die geeft niet op. Daarvoor is ie al teveel 'één van ons', de 'drogen', de 'onder controle hebbenden' en de 'nimmer opgevenden'.

Toch..? Lars..?

Ik hoop het Kohtje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...