Mootje Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 Goedemorgen Dagpact: Mootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 Goedemorgen, wordt een mooie dag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 Mooie dingen zijn er altijd, je moet ze alleen willen zien.... Bedoelde vooral dat het een mooie zonnige dag wordt en de rest van de week ook mooi. Fijne dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 (bewerkt) Goeiemorgen. Dagpact: Mootje (Kohtje, plaats alvast gereserveerd, mocht je hem willen, anders vervalt deze gewoon weer...) jowan 22 augustus 2017 bewerkt door jowan Kohtje en Mootje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 Goedemorgen. Het eind komt hier in zicht. Vandaag voor de laatste keer pmt moet eerlijk toegeven dat ik daar wel wat aan heb gehad. Het gaat aardig goed met mij ook wel eens fijn om te zeggen Dagpact: Mootje (Kohtje, plaats alvast gereserveerd, mocht je hem willen, anders vervalt deze gewoon weer...) jowan Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 Jij ook een fijne dag Sheila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 46 minuten geleden zei Lars: Dagpact: Mootje (Kohtje, plaats alvast gereserveerd, mocht je hem willen, anders vervalt deze gewoon weer...) jowan Lars tinto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 Goedemorgen allemaal, Vandaag weer erg vroeg wakker Tja, dat heb je he, als je overdag een uur gaat pitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 Goede morgen, hier schijnt het zonnetje volop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 Goedemorgen frummers. Beetje laat weer, maar de koffie staat klaar. 'Mooie dingen zijn er altijd, je moet ze alleen willen zien.... ' ... helemaal mee eens Toinemans... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 Citaat van de dag: OM TE KUNNEN SLAGEN MOETEN WE EERST GELOVEN DAT WE HET KUNNEN. Nikos Kazantzakis .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 Ha, lekker bakkie, Neem meteen een kopje Thanks Yvon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 Om te geloven dat we het kunnen, moeten we eerst slagen ( flauw grapje he) Kohtje en Yvonne reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 Dat mag dan een flauw grapje zijn Rapi, maar voor sommige mensen is het oh zo waar! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 1 minuut geleden zei Yvonne: Dat mag dan een flauw grapje zijn Rapi, maar voor sommige mensen is het oh zo waar! Ik denk eigenlijk voor de meeste mensen yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 Dat zou best eens kunnen hoor Rapi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 Lekker een bakkie koffie langzaam wakker worden het is vannacht laat geworden niks voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 Een heel goede morgen allemaal. Dagpact: Mootje Kohtje jowan Lars tinto Mootje-Kootje, met dank aan ..... jowan. Zat te denken aan: met dank aan jootje, maar er is iemand anders die (hier) jootje heet. Bovendien zat ik me te bedenken, voor ik bedacht dat jootje al bestond, of ik jootje dan wél of niet met een hoofdletter zou schrijven of als jOotje, etc.. niet nodig, gewoon jowan, dank je wel. Nu is vandaag al 'goed'... Mootje en jowan reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 1 uur geleden zei toine: Mooie dingen zijn er altijd, je moet ze alleen willen zien.... Bedoelde vooral dat het een mooie zonnige dag wordt en de rest van de week ook mooi. Fijne dag gewenst Toine, voor dit hele bericht een dikke dank je wel. Je bent spraakwatervallerig vandaag. Goed in je vel? Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 Goedemorgen Tinto, Kohtje en Herstel. Ja Jootje... ze heeft nog heel lang gepost op de kilokillerdraad. Ik hoop dat het goed met haar gaat... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 Kohtje ik heb zo mijn momenten he... Maar klopt gaat goed de laatste tijd, heb af en toe ook een schop onder mijn kontje nodig Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 Goed dat we het weten Toine, zullen wat vaker een liefdevol trapje jouw kant uitsturen dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 (bewerkt) Goedemorgen. Ben hier weeral aan de poets. Veel te vroeg wakker geworden. De buurman stond om zes uur ook al te schrobben buiten. Beetje keelpijn dus vanmorgen maar thee genomen. Nog drie dagen en zoveel uur en wij zijn weg Ik met verkoudheid waarschijnlijk . Kinderen en hun bacteriën.. 22 augustus 2017 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 Allez...ikke verder aan de poets. Moet nog zoveel doen voor vertrek Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 4 minuten geleden zei fleurtje: Ik met verkoudheid waarschijnlijk . Kinderen en hun bacteriën.. Doe ze toch weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden