Spring naar bijdragen

1 tot 1,5 gram oxazepam per dag


dubstep

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum. Ik probeer van een oxazepamverslaving af te komen, en het gaat om forse hoeveelheden per dag. Ik kocht de pillen via het illegale circuit, en dan pillen van 50 mg per stuk. Ik deed ze letterlijk in een Smint-doosje en nam er gewoon een paar wanneer ik er zin in had. Ik denk dat ik op een dag met gemak 20 à 30 pilletjes naar binnen mikte op een gemiddelde dag. Dit heb ik een maandje of twee gedaan. Het heeft trouwens ook heel erg veel geld gekost, maar dat terzijde.

Hebben jullie ervaring met afbouwen van dit soort enorme hoeveelheden? Wat zijn jullie ervaringen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Dubstep en welkom op ons forum.

Ik moet ff slikken hoor, met zo'n grote hoeveelheid. Ikzelf heb daar geen ervaring mee maar zou als de donder naar mijn H.arts gaan en met hem bespreken hoe je dat het beste kan doen.

Hier kun je ook vragen stellen bij  "vraag het aan de hulpverlener". En niets op eigen houtje doen.

Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeer eens met Bolletje's advies... moet ook even erg slikken...

Heb je al ontwenningsverschijnselen of nog niks gemerkt aan je lichaam? Zolang je dat nog niet hebt kan het (fingers crossed) ook zijn dat je er gewoon vrij snel mee kunt stoppen. Maar als je wel aan je lichaam merkt dat het erom vraagt, dan is het een ander verhaal. Heel veel sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 Ik ga je maar niet vragen waarom je dat allemaal deed, dubstep.
Sluit me aan bij bolletje en kannietmeer.

Oxazepam is een lichte pam, maar in principe net zo verslavend als de zwaardere zoals Xanax en Clonazepam. 
Afbouwen zou ik in jouw geval ook niet op eigen houtje doen, maar met een arts bespreken, waarbij hij of zij wel inzicht moet hebben in je verhaal om tot een goed afbouwadvies te komen.

Sterkte! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...