Gast Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 (bewerkt) Goedemorgen! Hier heerlijk geslapen, geen rare dromen en ik ga er zo al vandoor. Lekker naar een vriendin van me, naar de paarden en daarna na een dressuurwedstrijd. Dat was vroeger vaste prik op zondag, de paarden..... nu gebeurt het weer steeds vaker. 'Het leven zonder alcohol'. Eerst even koffie..... het is nog vroeg! Iedereen een hele fijne dag! 20 augustus 2017 bewerkt door Sheila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Goedemorgen. Heb je zelf een wedstrijd? Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Veel plezier dan maar dat komt vast wel goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Wennen? Waaraan? Heb redelijk geslapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Wasjes draaien en spullen opruimen vandaag. Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Goedemorgen Lika. Ook blij dat je weer thuis bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 @Sheila ik ben daar nog niet. Had vrijdagmiddag een kennismaking. Volgende week kunnen we onze kamer inrichten en vanaf 1 september er wonen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Goeiemorgen. Dagpact: Lars jowan Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Ik ga vandaag een eindje fietsen even wat conditie opbouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Deze fiets heb ik @Sheila smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Je trapt wel het is alleen ondersteuning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Hijg hijg goeie morgen mensen. Moet vlug zijn want ik ga vandaag naar een levensgrote rommelmarkt. Als ik alle kramen wil bekijken ben ik wel een uur of 3 bezig. Houdt het droog mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Rustig aan doen Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Goedemorgen! Ooooh ik.ben jaloers bolletje. Ik ben gek op rommel. Lars, diene fiets is voor meisjes smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Is makkelijk opstappen Fleurtje zonder een stang ertussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Waarom is er eigenlijk zo'n stang? Zoals je zegt, niet echt praktisch toch Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 @Lars, proficiat met je nieuwe fiets. En trappen moer je sowieso, electrisch of niet. En een meisjesfiets is makkelijker om op te stappen!! @bolletje, als je rommel wil, daarmee kan ik je zeker en vast helpen, heb thuis ook nog wel wat spullen die wegmogen hier intussen op luchthaven, wachten voor eerste traject naar Frankfurt. En daar heb ik 50 minuten om over stappen voor de volgende etappe, moet wel naar andere terminal, wordt hollen vrees ik .... Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Ik heb t gegoogled Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Zeg muffe, ik wil wel eens een.keer mee hoor. Ben nog nooit in panama geweest. Op kosten van de zaak natuurlijk. Ik zal je secretaresse spelen. En geen alcohol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Over de stang? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Goedemorgen Dagpact: Lars jowan Mootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 (bewerkt) Ik ben er al een paar dagen van overtuigd dat ik donderdag op reis vertrek en kondig t wereldwijd aan. Is t toch pas vrijdags zeker 20 augustus 2017 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 2 minuten geleden zei Lars: Over de stang? Ah jaaa...maar ik verklap niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Stevigheid fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Is er geen koe in de buurt waar je wat melk kunt tappen fleurtje en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden