Kohtje Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Groot gelijk. Meestal bevestigt dat ding alleen maar wat je tóch al niet wilde weten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 allemaal te rusten, koffers zijn gepakt, nu nog laptop wegsteken en dus tot morgen (of maandag), Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Het leuke van de weegschaal is als je afvalt en hij laat dat ook zien. De bevestiging dat je goed bezig bezig dus. Andersom is ook goed: de bevestiging dat je niet goed bezig bent... En eigenlijk weet je het ook wel zelf. Maar toch. Nu weet ik eigenlijk nov niet waar dat ding goed voor is... nou ja. Ik heb hem nog even nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 1 minuut geleden zei Lika: Het leuke van de weegschaal is als je afvalt en hij laat dat ook zien. De bevestiging dat je goed bezig bezig dus. Andersom is ook goed: de bevestiging dat je niet goed bezig bent... Bij mij is het nou net andersom.. Als ik zie dat ik áánkom zou ik goed bezig zijn. Maar dat doet ie niet. Maar ter geruststelling: ik ben de laatste twee weken ook niet meer afgevallen. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Middelburg is mooi he Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Ja, ik had er nog iets aan toe willen voegen in die richting. Maar ik vergat het. Rook je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Mijn opmerking en vraag was aan @Kohtje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 goeie reis, Muffin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Nee ik kom daar weg zit nu in brabant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Blijf ook in brabant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 14 minuten geleden zei Muffin1956: allemaal te rusten, koffers zijn gepakt, nu nog laptop wegsteken en dus tot morgen (of maandag), Muffin, keep up the good work! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 O, ikke Lika? Nee, niet meer sinds een week of wat. 20 Juli gestopt, op de dag dat we naar Portugal vertrokken met ons "eendje". Lika en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Echt Kohtje? Wat goed van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Ja echt.. maar heb maar niks gezegd hier. Ik vertrouw mezelf nog steeds niet erg, hoor. Dus kan zo weer afgelopen zijn. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Voor nu is het zeker afgelopen. Trusten allemaal. Lika en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Geen weegschaal hier in huis,je weet zelf wel of je bent aangekomen of afgevallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Ik meld mij ook droog af en ga weer proberen om te slapen zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 3 minuten geleden zei Lars: Ik meld mij ook droog af en ga weer proberen om te slapen zo Goed zo ga ik ook doen :-) morgen gaat wekkertje af om 6u45 om te gaan werken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Nog even volhouden Na volle maan en de leeuwenpoort Op naar nieuwe maan en zonsverduistering De Leeuw regeert waar Mercurius tegendraads Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 19 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Droog te kooi, de rust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Ik ga ook maar eens slapen, ik wens jullie allen een rustige, droomloze nacht. Een goede uitrustnacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden