Spring naar bijdragen

Donderdag 17 augustus 2017

Mootje

Aanbevolen berichten

Fijn dat je weer thuis bent Jannigje. 
Zal best wel weer een vreemd gevoel zijn. 
En wat gaat dat wachten weer lang duren meis.... 

1 minuut geleden zei Sheila:

Dat valt onder hetzelfde, het bezittelijk voornaamwoord.

Maar inderdaad... een goed hart gaat absoluut voor!

klopt Sheila, maar toch vind ik het nog veel erger klinken en lezen.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik schrijft het toch maar even hier...

Bij de 'wie missen we' draad, schrijft ZBB een hulpkreet. Er is adequaat gereageerd, en ik weet het, we moeten het zelluf doen en willen, niet alleen...maar het houdt me dan toch ff bezig...en dan lees ik hier over taal en zo...en pfff...er worstelt iemand....I know...it's life.....

Fijn om weer thuis te zijn Jannigje? Voorspoedig herstel, en sterkte met het wachten :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat fijn dat je weer naar huis mocht. En rustig aan hoor. Nu herstellen en jeempie waardeloos dat lange wachten. Niet niks zo lang, maar dag voor dag misschien ook daarvoor. Voel je je een beetje redelijk? Van mij een welkomthuisknuffeltje:lips:

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat van 'je jas' en 'je broer' snap ik niet.. bezittelijk vnw verdwenen? Hoe bedoel je?
'me jas' en 'me broer' en ook het niet kennen van het verschil tussen jou en jouw..... tja, ach.
Steekt het toch de kop weer op, het Nederlands. En dan komen er geheid reacties dat dat hier helemaal niet belangrijk is...
Maar hé... ditjes en datjes toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruidje, ook ik houd de andere draadjes niet bij. 
Voor mij is de 'Ditjes, datjes & dagdraad' in feite een digitale huiskamer, hier vertoef ik als ik op het forum ben. 
En als iemand zich hier meldt met problemen zal ik daar op ingaan en stoppen met gekkigheid en onnozelarijen... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei kruidenthee67:

Ik schrijft het toch maar even hier...

Bij de 'wie missen we' draad, schrijft ZBB een hulpkreet. Er is adequaat gereageerd, en ik weet het, we moeten het zelluf doen en willen, niet alleen...maar het houdt me dan toch ff bezig...en dan lees ik hier over taal en zo...en pfff...er worstelt iemand....I know...it's life.....

Fijn om weer thuis te zijn Jannigje? Voorspoedig herstel, en sterkte met het wachten :rose:

Heb gereageerd op de hulpkreet, wat kunnen we nog meer doen? Weet iemand waar ZBB zich ergens bevindt? Iemand van de AA langs sturen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net gebeld met een mede aa- er. Over persoonlijke dingen en ook Wat betreft mijn bijna -buurvrouw. Vanmiddag kwam een agente langs zag ik , ik liet net mijn hondje uit, en wederom geen respons. De mede aa-er gaf me klemmend advies me geheel terug te trekken uit het contact. En egoistisch te zijn naar mezelf, mijn herstel. Zus en instanties weten van de situatie en volgens haar is het superlink voor mij in deze fase contact te zoeken. Dus ik laat het los. Ik heb gedaan wat ik kon. Politie, zus, brijder zijn op de hoogte. Ze gaf ook aan , mocht buurvrouw weer te voorschijn komen, dat kopjes thee bij elkaar drinken niet verstandig is voor mijzelf. Dus ook op dit punt. Eigen veiligheid voorop. Ook hier dus: loslaten! 

Zaterdag is er een korte bbq in mijn nieuwbouwwijk/ wijk in aanbouw. Ik ga daar kort heen met eigen drinkfles met water en limoensap. En bij twijfels eerder weg. Het duurt max.tot 20.00 uur. Dat scheelt ook. 

Morgen brijder, ik denk maar weer dat met de regiotaxi te doen. Voor morgen mijn enige grote programmapunt. Kleine stapjes.

en vandaag prettig telefoongesprek met de reva- arts gehad met goed advies over bewegen. Stoppen met yoga en hij gaat met collega van het revalidatiecentrum overleggen over beweeg- en sportadvies. Super zo'n betrokken arts. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net de noodkreet gelezen, erg maar wat kunnen we ? Zie ook mijn bericht hierboven. Ik hoop dat zzb of iemand uit zijn omgeving met of voor hem aan de bel trekt. Die erkenning is de eerste noodzakelijke stap voor ons allen! 

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei kruidenthee67:

Niks Herstel..niks...dat weten we heel goed uit eigen ervaring...

En jij gaat lekker wat 'afstand nemen'...

Inderaad, ook pure noodzaak voor mezelf. Ik ben blij dat ik ( hoewel ik nu even minder bij aa kom omdat 2 x brijder en 2 x aa even teveel is)  zo fijn contact bij beide groepen heb. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bent hard aan het werk Herstel.

Het valt niet mee...ADB worden....eventuele onderliggende problematieken de baas worden...je relatie redden...de drank blijven weerstaan, zelfonderzoek...en toch..het is het waard...deze reis, deze ontdekkingstocht.  En ik hoop dat een ieder gepaste hulp vindt....ik lees 'rigide' over AA...en dan denk ik: hoezo?  Echt oprecht...laat je oordeel los...en pak aan wat helpend is...het leven is veel fijner zonder drank...en heus niet makkelijk, echt niet...met drank voelt makkelijker...kun je alles negeren...maar daar kom je er niet mee...Samen sterk, leren van elkaar. Voor zover deze lezing :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei kruidenthee67:

Je bent hard aan het werk Herstel.

Het valt niet mee...ADB worden....eventuele onderliggende problematieken de baas worden...je relatie redden...de drank blijven weerstaan, zelfonderzoek...en toch..het is het waard...deze reis, deze ontdekkingstocht.  En ik hoop dat een ieder gepaste hulp vindt....ik lees 'rigide' over AA...en dan denk ik: hoezo?  Echt oprecht...laat je oordeel los...en pak aan wat helpend is...het leven is veel fijner zonder drank...en heus niet makkelijk, echt niet...met drank voelt makkelijker...kun je alles negeren...maar daar kom je er niet mee...Samen sterk, leren van elkaar. Voor zover deze lezing :)

Mijn relatie redden? Mijn man is overleden in 2010 na een ernstige ziekte. We hadden het fantastisch samen. 

Maar goed , ik snap dat je dat niet van ieder kunt bijhouden hier. 

En nee , ik denk niet in trant van rigide wat betreft aa, ben veel te blij met mijn groep. Dus er valt geen oordeel los te laten.

of was een deel van het bericht voor een ander?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei kruidenthee67:

Herstel...het was bedoeld als 'algemeen relaas'.

Oke. Ik snap het. Maar omdat je mij noemde en vervolgens je bericht verder schreef kwam het wat apart op mij over. Dank voor je antwoord. 

Zo en nu even lekker eten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...