Mootje Geplaatst 17 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2017 Goedemorgen Dagpact Mootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 17 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2017 21 minuten geleden zei Mootje: Goedemorgen Dagpact Mootje Muffin Vandaag ganse dag kantoor Amsterdam !! Aan iedereen een goede morgen gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2017 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan al klaar Eerst maar even teruglezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2017 Goedemorgen! Pff dat 'later gaan slapen zodat ik langer zou slapen idee' werkt niet zo goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2017 Amsterdam is cool! Minder als je er enkel moet gaan werken natuurlijk. Wel superduur wonen daar.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2017 Lekker toch 'vroeg op' Fleur.... colaatje voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2017 Ik ga me nog es omdraaien. T zal r ni inzitten maar goed. Wie niet waagt, niet wint Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2017 Hm, ik zou er niet graag wonen hoor Fleur... Vind Groningen, Utrecht, Leeuwarden en Haarlem veel leuker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2017 Luilak.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2017 Slaap ze, ik moet er vandoor..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2017 Zo oud ben ik nog niet dat ik dat vroeg op lekker vind hoor Cola kan er dan wel weer in Berlioz2015 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2017 Oh ja, wilde ik nog zeggen: schitterend initiatief van de buskaart Jopie. Zoiets maakt het leven mooi.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2017 Ooit neem ik wraak op je Fleur, dat weet je hè? Lekker slapen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2017 Ik ben enkel nog maar in einhoven, amsterdam en rotterdam geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2017 Zojuist zei Yvonne: Ooit neem ik wraak op je Fleur, dat weet je hè? Lekker slapen hoor. Ik heb niets gedaaaaaaaan Je weet dat ik jou de leukste vind he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2017 Goedemorgen Dagpact: Mootje Muffin Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2017 Goeiemorgen. Dagpact: Mootje Muffin Lars jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuana Geplaatst 17 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2017 Dagpact: Mootje Muffin Lars jowan Mark En breng de broodjes even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2017 Een hele goeie morgen allemaal. Dagpact: Mootje Muffin Lars jowan Mark Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 17 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2017 Goedemorgen, Utreg weer gewonnen, goed begin van het seizoen Temperatuur zeer aangenaam buiten. .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2017 22 minuten geleden zei Kohtje: 23 minuten geleden zei Kohtje: Een hele goeie morgen allemaal. Dagpact: Mootje Muffin Lars jowan Mark Kohtje Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 17 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2017 Dagpact: Mootje Muffin Lars jowan Mark Kohtje Herstel Nicky Ik heb gisteren verzuimd me af te melden voor het dagpact, maar heb geen alcohol gedronken. Blijkbaar versloft het nu al. Even opletten weer, niet slordig worden en daarom doe ik vandaag weer netjes mee. Een fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2017 Sorry , ging niet helemaal goed. Nou ja, jullie snappen me wel. Goedemorgen overigens. Wat een druilerig weer hier. Beetje mijn stemming ook. Het zette me gister wel aan het denken. De omdraaiing van de man van het vvebestuur, Het uitgebreid " besproken" worden van mij ( ik kon letterlijk verstaan wat er vanaf een balkon over mij gezegd werd), etc etc. En dan het gedoe met de bijna buurvrouw, waarbij zus wel vrij apart reageert. Ik heb me nu voorgenomen ook maar te leren anoniem te wonen. Leuk is anders, maar kan dus niet anders. En ja, droge dag van maken en hopelijk wat prettiger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2017 Ik ga het proberen los te laten, sheila en me in te zetten voor mijn herstel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden