Spring naar bijdragen

Woensdag 16 augustus 2017


Mootje

Aanbevolen berichten

Daar ben ik nog even. Dank voor al jullie reacties, fijn om te lezen, zeker als het lijf zeer doet. Balsem voor de ziel, werkt ook voor het lijkt he. Hoop ik dan toch.

Tjonge, ik was wel dapper in het begin, maar oei... wat een pijn kreeg ik in de loop van de middag (rug en billen)!! De laatste uren waren moeilijk, minuten kunnen dan lang duren. Maar goed, ik mag niet klagen, ik ben niet hondsberoerd geworden en heb niet vreselijke buikpijn. 

Om 17.30 kreeg ik warm eten, tegen 19.00 uur kwam ze het blad weer halen. Hebt u niet gegeten? Nee, ik moet plat liggen, dan lukt nasi eten niet zo goed. Oh. ... Tja. Net een stukje koude kip met saté saus gegeten.  De yoghurt van vanmiddag, die ik ook niet kon eten, heeft ze weer meegenomen, helaas. Die had ik nu wel willen hebben. Maar ach, niet echt belangrijk natuurlijk.

Asterix :heart: De menhir staat vast goed op mijn balkon. Kan Obelix hem komen brengen? ;)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Herstel:

 Ik sprak ff een bestuurslid van de vve. Het wordt nu omgedraaid. iK veroorzaak last door een bestuurslid te hebben gebeld. Ik mag niet reageren op overlast.. Pfffff. Dat ze boven mij cook snuiven en gillen is kennelijk niet aan de orde. Nare herrie hier ( ja moderator ik hou het netjes) . 

Ik voel me minstens niet gezien of gehoord. Advies? 

Wat zijn dat voor oelewappers daar zeg??

Als jij niet mag reageren, wie dan wel? Je betaalt toch om een beetje rustig te wonen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat eten. Zo vask zo meegemaskt. Maar wel fijn dat je alweer mocht eten. N je knt altijd nog een yoghurtje vragen bij een van de avondrondes. Doen ze echt wel. 

Ik hoop dat je straks lekker slaapt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt fleurtje, beetje flink frustrerend. Deze onderburen terroriseren en met een grote mond schijn je ver te komen. Ze kletsen zich raak over mij. Heb mn schuifpuitje open en hoor... Herstel dit herstel dat ( nou ja mn echte naam dan) . Dat schalt over d balkons, en zij verweet mij dat ik 1 bestuurslid om advies vroeg over d geluidsoverlast. Meest stomme was zaterdag toen ik aan de deur stond dat ze al gillend zei dat ze nooit gilde... Etc etc. Ik ga de anoniemiteit leren leren. Moet wel. Nooit meegemaakt in mn oude dorpje. Ik ben hier een van de weinige oudjes (59). Tja. 

Komt goed. Maar leuk is anders. En ongerust over d bijna buurvrouw.

en veel te moe.

dussssss pianissimo. En genieten van mooi uitzicht. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurtje, ik moet nu inderdaad op mezelf passen. Net twee agenten gesproken. Vriendin/ bjna buurvrouw is gezien op haar balkon effe. Dus nu doen ze nks. Ik heb zus gesproken en mijn onderburen kiften lekker door. Kortom. Herstel pas op jezelf. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik woon in een 100 plus woning, met veel genoegen. Op de kraan in de garage na, momenteel.. die komt steeds scheef op de muur te zitten i.p.v. met het tuitje
recht naar beneden... Om precies te zijn wordt ons huis de dertigste van deze maand 110 jaar, volgens de datum op de zgn. 'eerste steen' in onze gevel.

Wat betreft die kraan, ik weet echt niet wat ik hier aan moet doen.. internet geeft niet echt uitsluitsel. Misschien met een flexibele leiding aansluiten en dan de
complete kraan met muurplaat maar scheef op de muur schroeven.. dat in elk geval dat stomme tuitje recht naar beneden wijst...

Bonje met de buren (met één buur) hebben we opgelost door die ene keer per jaar dat ie harde muziek draait (het weekend dichtst bij z'n verjaardag) er op
uit te trekken, hetzij naar een 2cv-treffen, hetzij in het wilde weg met de camper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het keldertje onder ons huis is trouwens ouder, volgens de gegevens bij de bouwtekeningen uit ca. 1850.. brrrrr.... wat kan zich dáár niet allemaal hebben
afgespeeld.... muf, schimmelig duister gewelfkeldertje. Niet groot en qua 'klimaat' totaal ongeschikt voor opslag.. nutteloze ruimte dus.

Verder sta IK nog steeds droog, ondanks m'n waterige klus van vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...