Antoinnette Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Straks afscheid op andere locatie van 2 begeleidsters. Heb alleen erge hoofdpijn. Zojuist paracetemol genomen, hoop dat het afzakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Ze zeiden mij altijd dat chocolade niet goed is voor je jeugdpuistjes. Pas je wel op Suikertje... heb je dat óók nog... Verder sterkte d'r mee. Moet je nou nog frituren of was dat gisteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Nee dat was gisteren kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Okee, ik zag dat afscheid van 2 begeleidsters en dacht dat 't dáár mee te maken had. 'Dierbare' begeleidsters? Heb zo'n hekel aan afscheid nemen.. klinkt zo definitief en abrupt. Soms neem je afscheid van mensen die je later om de klip klap nog weer tegenkomt. Soms neem je afscheid van mensen die je nooit meer terugziet en eigenlijk ook vrij makkelijk weer vergeet. Soms neem je afscheid van mensen die je nooit meer terugziet en best gaat missen. Van te voren weet ik nooit precies welke van de drie uiteindelijk van toepassing zal gaan zijn. Die laatste van de drie is de pijnlijkste... vooral dat 'missen' deel... Gelukkig ben ik die nog niet zo héél vaak tegengekomen. En die eerste verrassend vaak! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Had even zin in een beetje ditjes-datjes-gekeuvel, maar er is niet veel respons. M'n vrouw is een middagje weg. Ga hier wel weer even tegen m'n autootjes aankletsen. Ben, na het leeghalen van de vakantieauto begonnen met de garage opruimen... een hel(s)e klus.. 14 x 7 meter met vier auto's erin, een hoop kampeerspullen (ook oude) een hoop gereedschappen en vooral een heleboel verzamelde (niet weggooien want je weet maar nooit) troep... Laters.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Hey Kohtje ik ben er wel. Veel gedaan voor mijn doen op zondag. Gelopen en een ouderwetse puntzak patat gekocht ja jowan. Net weer een stuk gewandeld en een ijsje gehaald ben best tevreden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Afscheid nemen hoef ik vandaag niet meer Kohtje. Zojuist overgegeven en nog erg misselijk. Goed bezig Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Ben je alweer bij de dokter geweest Suikertje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 oh ja voor de ditjes-datjes- gekeuvel ben ik wel te vinden hoor.. heb het terras een beetje gedaan en natuurlijk beetje gewerkt.. stom hoor op een zondag. Heb jij 4 auto's in de garage.. huh..? oh lekker Lars puntzak patat. Ik heb beetje hoofdpijn vandaag en weet niet waar het vandaan komt, vervelend. Vanavond gevulde aubergine maken met gehakt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 wat is er suikertje?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Ben gewoon weer eens misselijk, Morgen dokter maar bellen, dit gaat niet goed zo. Maak me zorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Goed plan suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 maar lieverd, kun je dan overgeven.. heb je nog andere klachten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Misselijkheid komt van ene op andere moment opzetten. Meestal gaat het wel goed, nu dus niet. Badkamer is slagveld nu. Duurt al veel te lang. Rare is dat het vaak eind van de dag begint. Eet niks bijzonders, daar kan het niet aan liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Eet je te weinig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Rustig aan hoor Suikertje. En slim dat je andere chocola hebt. Geef die eerste doos maar lekker weg aan iemand die het wel kan/ mag hebben. Ik hoop dat je hoofdpijn zakt. Sterkte lieve jij ook sterkte met de hoofdpijn. Lekker aubergine , eet ik ook regelmatig. lars, klinkt als een best prettige zondag. Soms best eens lekker, een patatje. Ik heb hier mijn drie nieuwe kleurige kamerplantjes in een mooie mand verpoot. Staat gezellig . Kalonchoe. Kleurig, sterk, en niet duur. Was een cadeautje aan mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Ha Lars, net op weg van toilet naar garage nog even kiek'n op de leptop en zie dus dat jij er bent.. en terwijl ik dit tiep komen er steeds maar méér berichtjes bij... volk genoeg dus. Hoe komt het toch dat patat uit een puntzak anders smaakt dan die uit een plastic bakje.. en ook weer anders dan 'gewoon' van een bord? Ik eet eigenlijk nooit meer patat zo op straat, uit zakje of bakje dus.. zo ééns in de zoveel weken haal ik op vrijdagavond hier om de hoek patat met een trio met satésaus.. en dat gaat dan op een bord. Flinke kwak mayonaise erbij, bord op schoot en tv aan. Ons ultieme gevoel van een lekker luie vrijdagavond. Saai, hè? Natuurlijk doen we wél gezond, die kwak mayonaise is van de magere soort.. Suikertje, je klinkt al een hele tijd niet goed in orde. Je zorgen maken is logisch, maar laat je gepieker niet de boel nog erger maken. Dokter bezoeken is het beste dat je doen kunt. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Nee, eet niet te weinig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Ik eet nooit zelf zomaar patat maar had er nu zin in. Heb me vermaakt om 2 vrouwen moest aan jowan denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Dat laatste schreeuwt om uitleg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Op vrijdagavond patat eten met een trio?? snap ik even niet.. leg eens een beetje uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Geen idee Sheila, daarom ga ik morgen bellen naar huisarts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Dat meen je niet, toch, lieve? En jij toch ook niet, Sheila? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Dat ik dat van die patat met een trio moet uitleggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Ja meen het??? wil graag meer uitleg patat eten in trio? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden