Lars Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Vanavond zet ik de taart hier wel neer. Nu nog niet moet eerst stijfen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Jee, lieve, niet zo ongeduldig.. . Laat die jongen even van z'n creatie genieten. Het is 'Heel Holland Bakt' niet, waar elk baksel zo uit de oven 'vernietigd' wordt door een gulzige jury... neem even een koekje of zo, als je het echt niet meer houdt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 We rekenen ons hier altijd tot het oosten van het land waar het vandaag zo'n beetje de hele dag druilerig zou zijn. Nu schijnt tóch de zon behoorlijk tussen de wolken door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Lars, goed bezig! Klinkt top. Gezellig dat je kleertjes vooe kleinzoon hebt gekocht. Het is dat ik net een ijsje heb gegeten, anders zou ik achter Lieve aanrennen jouw kant op. Alhoewel.... misschien dat ik het toch doe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Geduld waar kan ik dat vinden? Vrees dat ik inderdaad zeer ongeduldig ben zeker als het op eten aankomt. Sorry Net dan maar zelf een stuk appelcake genomen, maar toch die taart blijft lonken, kom Lika we gaan richting Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Klinkt lekker Lars. Ik had zin in chocola, dus op naar de winkel en doos belgische bonbons gekocht. Thuis bedacht ik me en keek even wat er in zat. Blijkt er in 1 van de bonbons kleine hoeveelheid alcohol te zitten. Probleem is echter dat ik niet weet in welke. Omdat ik refusal slik is het voor mij dus nu niet mogelijk om dat uit te proberen. Baal er zo van. Dus als iemand nog doos bonbons wil... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Och arme Suikertje.. dat is niet fijn zeg. Je proeft het snel genoeg maar het idee gewoon dat er één tussen zit met drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Probleem met refusal is dat ik van een drup al erg ziek kan worden, neem risico niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Ik concentreer me nu maar op het koken. Ik mag zo op andere locatie frituren voor de groep. Ben er zelf geen liefhebber van, maar doe het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Ik weet het, neem het ook. Je kunt er natuurlijk eerst een naald ofzo insteken en er dan aan likken.. plaag maar. Gewoon niet aan beginnen, lastig hé. Ik heb het een x gehad met tiramisu waar ze echt hadden bevestigd dat er drank in zat, ziek geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Paar kilo bosbessen gekocht, keer wat anders dan iedere avond bramen in de kwark. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 @Lars, bewaar je ook een stukje taart voor mij.? Ik ben geen zoetekauw, maar kwarktaart.... Zalig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Het is weer zover gisteren 3 flessen cava leeggedronken en mijn papa heeft ze gevonden. Ik kon vanmorgen niet gaan werken pff waarom doe ik dit toch.. alles verloren nu en de reden weet ik niet... voel me rot.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 8 minuten geleden zei Sheila: Is er altijd drank in huis? En had je vader het niet eerder door dan? Wat heeft je doen besluiten die eerste slok te nemen? Ik neem aan dat er toch wel iets was waardoor je dacht dat het wel kon. Even graven, er is altijd wel een trigger, een reden of wat dan ook. Nou, herpakken en door! Succes! Er is nooit drank in huis normaal.. naar de winkel gegaan om drank .. ik ken mijn trigger nog niet.. ik ga vanaf nu dagelijks antabuse nemen! Maar best vanaf morgen want de alcohol hangt nog in mijn lijf denk ik.. mijn vader had het door ik vond vanochtend mijn autosleutels niet.. en de lege flesse zaten in mijn tas en had deze maten staan vandaar dat hij het door had ik voel me zo schuldig en schaam me hard. Typisch gevoel alweer gefaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Weggeven @Suikertje, die bonbons. Ik mag geen refusal meer, maar heb het wel gehad. Na het dotteren bleek dat ik het niet meer mocht. Ooit 1 x doodziek geworden van .. Ja inderdaad.. 1 bonbon. Gauw weg doen. En voortaan alleen een chocoladereep kopen die puur is zonder vulling. Ik eet nooit meer een bonbon. Misschien vanavond iets anders wat lekker en " veilig" is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Das balen Berlioz Drie flessen is niet niets. Ikzelf geloof niet dat je bepaald gedrag altijd tot op het bot hoeft te ontleden. Ik geloof ook niet dat er bij iedereen een onderliggend trauma of bepaald onvermogen aan de basis van het drinken ligt. In mijn beginfase ging ik constant op zoek naar antwoorden/redenen. Wat niet slecht is natuurlijk. Dat hoort erbij. Maar ik werd er niet echt slimmer van. Wat deze ook zijn en waar ze ook van komen..er is maar één ding dat je kan doen en dat is gewoon niet drinken. Wat je daarvan kan weerhouden is voor iedereen vast anders maar hoeft niets dieps te zijn. Ik poetste als gek..en zette de boel hier op stelten. Probleemdrinkers zijn veelal emotionele drinkers. Hebben ze daarom ook echt problemen met het verwerken van bepaalde emoties? Ik denk het niet echt.. Het komt bij velen toch vaak op hetzelfde neer. Drinken is een reflex geworden. Net zoals een sigaret roken na het eten. Boos..oeps drinken. Droevig..oeps drinken. Gelukkig..oeps drinken. Verveeld..oeps drinken. Ik beveel cola zero aan. Sowhat en Mai reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Dat is natuurlijk mijn idee. Het is geen absolute waarheid gzd. Ik ben moeder theresa niet. Een maatje hebben heeft voor mij ook veel gedaan in het begin. Aan iemand beloven niet te drinken maakte me heel volhardend. Berlioz2015 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Pralines met likeur...bweuukkkes...ni lekker! Ik zal mijn benen is gaan scheren. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Film bloed zweet en tranen nu. Hoewel ik nooit een Hazes liefhebber was ( behalve zijn jazz nummers ooit) is de film een spiegel. Enerzijds getsie anderzijds eye opener. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Droog te bedstee. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Nou @Asterix, dat is niet een keer wat anders dan bramen, maar heel veel keren!! @berliozz, wat goed dat je hier schrijft. Misschien kan het later helpend blijken dat je vader de flessen zag. Hopelijk kan hij helpen. Natuurlijk schaam je je. Gelukkig maar... Maar niet alles is weg hoor. Je kunt weer beginnen. Gewoon nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Ik meld me droog af voor vandaag. Taart ziet er trouwens lekker uit hoor! Fijne avond nog allemaal Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 (bewerkt) Hier warme melk en ja, klein schaaltje kroepoek. En droog!!!! Hond uitgelaten en in de pon de film kijken, die eigenlijk niet mijn smaak is maar wel laat zien wat alcohol doet met een mens die er niet mee om kan gaan. Dus een spiegel voor mij, ook al heb ik altijd een totaal ander leven geleid. Maar wel die verslaving dus... 12 augustus 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Ik heb net een heerlijke salade gegeten, maar ach, tis vakantie. 1 stukje taart dan nog... mhmmmm! Grappig, dochter heeft slappe-lach-aanvallen. Is opeens echt puber. Zo leuk! Weet nog van mijn eigen slappe-lach-aanvallen. Hoe erg soms als je bij een vriendinnetje at. En dan maar lachen met zijn tweeën. Zou ik graag nog eens meemaken op die manier. Maar is volgens mij alleen pubers gegeven. slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden