fleurtje Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Amai dat is degoutant kohtje. Dat er zulke valse mensen bestaan. Je moet wel durven eigenlijk he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Goeiemorgen, @sheila waar was dat mooie vuurwerk? @Kohtje hoe was je vakantie? @lars, even volhouden hé en jezelf nu in de gaten houden, niet toegeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Goedemorgen. Beroerde start. Haast niet geslapen door gedoe onderbuurvrouw. En erg veel pijn vandaag. Hopelijk wordt het wat beter in de loop van de dag. We houden hier binnen droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 1 uur geleden zei Kohtje: Een goede morgen allemaal. Dagpact : jowan Sheila Momentum Lars Nicky tinto Kohtje Mootje Fijne zaterdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 ai ai.. wat ben ik lui vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 56 minuten geleden zei lieve: @Kohtje hoe was je vakantie? Lieve lieve, daar hebben we het 6 augustus al over gehad. Maar ik snap dat je denkt dat ik net terug ben omdat ik nu pas de auto's ga 'ontvakantieën'. Net als jij ben ik ook lui.... en niet alleen vandaag. Heb een gruwelijke hekel aan leuke dingen 'ontmantelen'.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 oei.. geheugenverlies omwille van luiheid. Leuke dingen moet je vasthouden en vervelende dingen proberen leuk te maken. Maar een hele dag lui zijn dat kan ik niet maken zeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 O fleur, degoutant... wat een mooi woord voor lelijke mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Heerlijk hard gelopen in de regen. Fijne zaterdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Ik zie ze wel eens lopen in de regen, Momentum.. en denk dan: dat kán toch niet lekker zijn? Maar 't zal toch wél, je ziet 't best vaak. Ik moet toegeven dat ik zelf in de regen ook wel een beetje (Let wel: een beetje) harder ga lopen. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Knap van je Momentum. Nu voel ik me nog wel wat schuldiger dat ik zo lui ben, hele week wel hard gewerkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Zie eigen draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Dagpact : jowan Sheila Momentum Lars Nicky tinto Kohtje Mootje Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 @Tinto, fijne vakantie @Lars, sterkte. Dit gaat je lukken @Sheila, prachtig vuurwerk zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Naar de kapper geweest en helemaal zelf kleren voor mijn aanstaande kleinzoon gekocht. Spul mee genomen voor kwarktaart die gaan we straks maken Jannigje, smart en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Goedemorgen allen. Gisteravond na een stroef begin heerlijk gewerkt. En nu net wakker. Dikke 10 uur uur geslapen. Geen serene stilte maar gezellige campinggeluiden. Kinderen, in de verte een grasmaaier, gedempt gekeuvel. Ook goed nu. Ja koh.... helemaal mee eens........die belgen hebben een elegantie en fijngevoeligheid in hun taal die wij Nederlanders kwijtgeraakt lijken te zijn. Mooi vind ik dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Dagpact : jowan Sheila Momentum Lars Nicky tinto Kohtje Mootje Herstel Muffin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Gieten van regen hier bij ons, ziet er ni goe uit ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 leuk hoor Lars... kwarktaart (met speculaas). Lijkt hier inderdaad ook wel herfst. zonnebanken dan maar? Van eieren w een mens ook ziek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Citroen kwark @lieve hij is klaar staat in de koelkast. Ik moest 250 ml slagroom hebben. Had 2 bekers van 200 ml mee. Heb de overgebleven slagroom geklopt en net in 1 keer allemaal op gegeten. Was wel een beetje teveel van het goede Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Oh zalig, zelf geklopte slagroom met citroen kwark, ik kom eraan :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 De slagroom is op maar zit wel ongeklopt door de taart heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 En nu ga ik een uurtje plat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 slaap lekker... het is er het weer voor, wel deur open doen als ik er ben voor de taart hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden