Diana73 Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Mag ik er ook bij? Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 37 minuten geleden zei lady jane: Jane (voor mij is een pact geen intentie maar een commitment) Helemaal mee eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Tuurlijk, Diana, doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 zoveel te meer volk, zoveel te meer vreugde .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Jeetje wat een druk dagdraadje vandaag. En inderdaad een mooie lijst medestanders Hier een productief dagje gehad. Behangen en geschilderd en zelfs nog even in het zonnetje kunnen zitten daarna met een boek. Onder het 'genot' van een duiveltje in mijn hoofd die het na zo'n productief dagje wel een super idee vond om dat af te sluiten met een wijntje. Juist ja, dat kan jij wel vinden stom duivelsding, maar dat doe ik dus niet Ik zit dus nu nog heerlijk in de tuin, zonder duiveltje en mét een koud glas cola light. Vond ik toch een beter idee. Inderdaad dus Muffin, zo ineens uit het niets lijkt wel. Maar vandaag zet ik gewoon dag 3 op de teller! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 En Diana, als je mee wilt doen met het dagpact, kopieer je het lijstje en plak je hem in een nieuw bericht en zet je eigen naam eronder. Vond hef vanavond lastig. Echtgenoot en ik communiceren wat lastig de laatste tijd en jongste was dwars. Toen had ik wel behoefte om ook een glas wijn in te schenken. Niet gedaan. Droog dus. Momentum en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 40 minuten geleden zei Lika: Vond hef vanavond lastig. Echtgenoot en ik communiceren wat lastig de laatste tijd en jongste was dwars. Toen had ik wel behoefte om ook een glas wijn in te schenken. Niet gedaan. Droog dus. Goed gedaan Lika, op dat soort momenten sterk blijven vind ik ook altijd lastig. Top! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Goedendag allen. Beetje laat vandaag. Of beetje vroeg: net klaar met werken. Slechts 1 ritje gereden, de rest bij kapotte bus staan wachten op de td. In de zon. Neuh dat Was niet heel naar. Niet echt. Ik doe niet aan dagpacten. Nu dus ook niet al ben ik eigenlijk ook gewoon een schaap in wolfskleren. Wel fijn als het anderen helpt. Dat Is mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Maakt toch niet uit hoe je t bekijkt bor zolang t resultaat maar voor zich spreekt. Ik heb maar één keer in al die jaren op t dagpact gestaan. Voor de lol dan nog maar ook dan zeker met de intentie niet te drinken en me aan die belofte te houden. Met de intentie start je, de belofte die schuilt in t pact doet volharden. Tenminste in mijn geval. Ik hoef voor mezelf niet zo nodig elke dag op een pact met meerdere mensen. Ik haal meer uit een één op één afspraak. Ik vind die lange lijst wel knap, zolang iedereen t naar waarde schat en vasthoudt als t moeilijk wordt. Mootje en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Ik snap je bericht eigenlijk niet bor T zal aan mij liggen. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Er is geen bal op tv dus ik ga wat puzzelen in bed. Mooie dromen dagpact-ers en co Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Droog! Slaap lekker lieve mensen. Sita2, Momentum, Lars en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Ik sluit ook af hier, telefoon gaat uit en ik pak mijn boek erbij. Meld me droog af voor vandaag. Op naar de vierde dag morgen! Slaap lekker voor straks allen Sita2, smart, Lars en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 (bewerkt) Ooit in een grijs verleden hebben mijn maatje Witte en ik samen op de dagdraad een tweevrouwspact afgesloten. Er was een aanleiding voor en we hoopten met dat commitment iets extra's aan onze intentie toe te voegen. Dat heeft ons door een zware dag geholpen, we deden het vaker en er sloten zich meer frummers bij aan. Ik heb me zelden op de dagdraad meer bijgeschreven nadat Bol het weekpact en Jan1000 het jaarpact bedachten. Maar elke dag als ik het dagpact zie groeien, doet me dat goed en nu ik hem erg lang zag worden heb ik me er ook op gezet. Het doet mij ook nog goed om soms even me bewust te worden dat alles nog steeds dag per dag gaat, en niets vanzelfsprekend is. 9 augustus 2017 bewerkt door lady jane Sita2, Lars, Yogajuf en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Droog dus. Truste. smart, Sita2, Lars en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Well, de lange lijst werkte voor mij als een extra brok externe motivatie. Zelf doen, maar niet alleen. Ik haal er support uit, vandaag in elk geval. Voor nu een droge afmelding en als het een beetje wil, tot morgen. Sita2, Lars, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 2 uur geleden zei lady jane: 4 uur geleden zei Mootje: 6 uur geleden zei Lika: Dagpact: Momentum Mark Herstel tinto jowan Lars Quinn Kohtje Nicky Bor Rapilos Muffin Reacher Kruidenthee Smart Spirit Asterix Bol Sita Sheila Jannigje Lika Mootje Jane (voor mij is een pact geen intentie maar een commitment) Diana73 2 uur geleden bewerkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Ik meld me ook af. Zo direct droog mijn mandje in. Voor mij was de lange lijst met dagpacters ook een geweldige steun extra vandaag. En inderdaad het gevoel " ik moet het zelf doen, maar hoef het niet alleen te doen". Wauw met 25 man/ vrouw het dagpact. Dank jullie wel, mensen. Ben blij met het forum. En ja, ik ga ook dag voor dag. Dat werkt voor mij het beste. Trusten allen, ik ga nog even eerst wat lezen. P.s. Als ik een klungeligheid op die dominodraad heb begaan, dan was dat niet express. Ik kon geen regels vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Super dagpact geslaagd. Welterusten. Sita2, smart en Lars reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Ook voor mij werkt dag voor dag nog het beste. Ik vind het fijn een lange lijst. Samen en toch ieder voor jezelf. Ik moest weer eens googelen op de moeilijke woorden als committent zijn ook meerdere betekenissen van maar ik neem aan dat Jane bedoeld ik heb het niet nodig maar ik ben overtuigd en wil betrokken zijn. Niets mis mee toch Sita2 en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 leuke dag, droog naar bed en morgen vroeg weer nuchter en op tijd het bedje uit Sita2, smart en Momentum reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Droog. De rust. smart, Momentum en Sita2 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Ook droog en in de rust. Welterusten allen Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Ik vond en vind het wel mooi die lange lijst. Normaal gesproken zet ik mijzelf er niet op, maar vandaag had ik erg behoefte aan "samen". Ik meld me droog af, welterusten Momentum, Sita2 en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Oant moarn Bor. Met een like van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden