Spring naar bijdragen

Woensdag 9 augustus


Markuana

Aanbevolen berichten

Jeetje wat een druk dagdraadje vandaag. En inderdaad een mooie lijst medestanders :)

Hier een productief dagje gehad. Behangen en geschilderd en zelfs nog even in het zonnetje kunnen zitten daarna met een boek. Onder het 'genot' van een duiveltje in mijn hoofd die het na zo'n productief dagje wel een super idee vond om dat af te sluiten met een wijntje. Juist ja, dat kan jij wel vinden stom duivelsding, maar dat doe ik dus niet :angry:

Ik zit dus nu nog heerlijk in de tuin, zonder duiveltje en mét een koud glas cola light. Vond ik toch een beter idee.

Inderdaad dus Muffin, zo ineens uit het niets lijkt wel. Maar vandaag zet ik gewoon dag 3 op de teller!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Diana, als je mee wilt doen met het dagpact, kopieer je het lijstje en plak je hem in een nieuw bericht en zet je eigen naam eronder. 

Vond hef vanavond lastig. Echtgenoot en ik communiceren wat lastig de laatste tijd en jongste was dwars. Toen had ik wel behoefte om ook een glas wijn in te schenken. Niet gedaan. Droog dus.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Lika:

Vond hef vanavond lastig. Echtgenoot en ik communiceren wat lastig de laatste tijd en jongste was dwars. Toen had ik wel behoefte om ook een glas wijn in te schenken. Niet gedaan. Droog dus.

Goed gedaan Lika, op dat soort momenten sterk blijven vind ik ook altijd lastig. Top!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedendag allen. 

Beetje laat vandaag. Of beetje vroeg: net klaar met werken. Slechts 1 ritje gereden, de rest bij kapotte bus staan wachten op de td. In de zon. Neuh dat Was niet heel naar. Niet echt. 

Ik doe niet aan dagpacten.  Nu dus ook niet al ben ik eigenlijk ook gewoon een schaap in wolfskleren.  

Wel fijn als het anderen helpt. Dat Is mooi. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maakt toch niet uit hoe je t bekijkt bor zolang t resultaat maar voor zich spreekt.

Ik heb maar één keer in al die jaren op t dagpact gestaan. Voor de lol dan nog maar ook dan zeker met de intentie niet te drinken en me aan die belofte te houden. 

Met de intentie start je, de belofte die schuilt in t pact doet volharden. Tenminste in mijn geval.

Ik hoef voor mezelf niet zo nodig elke dag op een pact met meerdere mensen. Ik haal meer uit een één op één afspraak. 

Ik vind die lange lijst wel knap, zolang iedereen t naar waarde schat en vasthoudt als t moeilijk wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ooit in een grijs verleden hebben mijn maatje Witte en ik
samen op de dagdraad een tweevrouwspact afgesloten. Er was een aanleiding voor en
we hoopten met dat commitment iets extra's aan onze intentie toe te voegen.
Dat heeft ons door een zware dag geholpen, we deden het vaker en er sloten zich meer frummers bij aan.
Ik heb me zelden op de dagdraad meer bijgeschreven nadat Bol het weekpact en Jan1000 het jaarpact bedachten.
Maar elke dag als ik het dagpact zie groeien, doet me dat goed en nu ik hem erg lang zag worden heb ik me er ook op gezet.
Het doet mij ook nog goed om soms even me bewust te worden dat alles nog steeds dag per dag gaat, en niets vanzelfsprekend is.

 

 

 

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei lady jane:
4 uur geleden zei Mootje:
6 uur geleden zei Lika:

Dagpact:

Momentum 
Mark
Herstel
tinto
jowan
Lars
Quinn
Kohtje
Nicky
Bor
Rapilos
Muffin
Reacher
Kruidenthee
Smart
Spirit
Asterix
Bol
Sita
Sheila

Jannigje

Lika

Mootje

Jane (voor mij is een pact geen intentie maar een commitment)

Diana73

 

2 uur geleden bewerkt

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me ook af. Zo direct droog mijn mandje in. Voor mij was de lange lijst met dagpacters ook een geweldige steun extra vandaag. En inderdaad het gevoel " ik moet het zelf doen, maar hoef het niet alleen te doen".  Wauw met 25 man/ vrouw het dagpact. :D Dank jullie wel, mensen. Ben blij met het forum.  En ja, ik ga ook dag voor dag. Dat werkt voor mij het beste. 

Trusten allen, ik ga nog even eerst wat lezen. 

P.s. Als ik een klungeligheid op die dominodraad heb begaan, dan was dat niet express. Ik kon geen regels vinden.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook voor mij werkt dag voor dag nog het beste. Ik vind het fijn een lange lijst. Samen en toch ieder voor jezelf. Ik moest weer eens googelen op de moeilijke woorden als committent zijn ook meerdere betekenissen van maar ik neem aan dat Jane bedoeld ik heb het niet nodig maar ik ben overtuigd en wil betrokken zijn. Niets mis mee toch

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...