Markuana Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Goedemorgen frummers. psygiater overleefd gisteren zonder drank... Was zwaar maar ben trots op mezelf! Fijne woensdag en bij deze een ontbijtje van mij. Cola staat nog in de koeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Lekker Markuana. Dagpact Momentum Fijne woensdag Markuana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Goeiemorgen,lekker. Dagpact Momentum Herstel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuana Geplaatst 9 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Momentum: Dagpact Momentum Mark Herstel 9 augustus 2017 bewerkt door Markuana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Oeps, ben ik er nu alweer af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuana Geplaatst 9 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Zojuist zei Herstel: Oeps, ben ik er nu alweer af. Hersteld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 (bewerkt) 55 minuten geleden zei Markuana: Dagpact Momentum Mark Herstel tinto Goede morgen 9 augustus 2017 bewerkt door Tinto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 (bewerkt) Lekker ontbijtje mark croissant broodje kaas koffie en jus die neem ik lekker hoef ik het zelf niet klaar te maken gezellig herstel dat je vandaag erbij bent 9 augustus 2017 bewerkt door Tinto Markuana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Goedemorgen. Slaperig nog.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Goedemorgen frummers. Na de regen van gistermiddag en -avond nu weer een zonnetje. Binnen staan koffie en thee klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Zie dat er een heel orkest in oprichting is hier . Leuk, ik heb onlangs mijn oude boek met sonatines weer gevonden en ben weer bezig op de toetsen.... grappig hoor. En vandaag dus hondenophaaldag voor Koh en mevrouw Koh. Pfffff, wat lijkt me dat moeilijk, wekenlang die beestjes niet zien... Heel veel plezier dus straks . Las ook over het rijden door de bergen.... Best een beetje jaloers op: ik heb enorme last van hoogtevrees, ik ben als de dood voor bergen. Krijg al last als ik op een vluchtheuvel sta. En dat is niet weg te redeneren of door gewoon te doen weg te krijgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Goeiemorgen. Dagpact: Momentum Mark Herstel tinto jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Goedemorgen, zonnetje schijnt weer, ook weer een klein beetje in mijn hoofd gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Goedemorgen jowan en Suiker. Klinkt goed Suiker, weer op de goede weg dus, houden zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Goedemorgen allen Dagpact: Momentum Mark Herstel tinto jowan Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Ik word volgende week 2 dagen getest op een revalidatie centrum om te kijken hoeveel hulp ik nodig ben en ook om te kijken of ergo therapie zin zal hebben Markuana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Goedemorgen, vandaag een dag zonder drank, denk ik. Dagpact: Momentum Mark Herstel tinto jowan Lars Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Quinn! Daar is die weer eens. Hoe gaat die? Je werd gemist hier jongen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Dank je. Hier is het voornamelijk duf en afwezig, waarschijnlijk bijwerkingen van de medicatie. De afgelopen weken was een computer opstarten al te veel moeite. En jij? Iets met verhuizen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Ja soort begeleid wonen ben je thuis of opgenomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Nee, ben gewoon thuis. Wanneer ga je? Heb je er zin in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Beetje dubbel gevoel. Ik mag 28 augustus beginnen mijn kamer inrichten en vanaf 1 september er wonen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Goedemorgen Lars en Quinn. Das inderdaad een poosje geleden Quinn. Klinkt heftig. Maar goed dat je er weer bent en er een droge dag van gaat maken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Goedemorgen allemaal! Voor mij geen droge dag... maar dat ligt aan mijn afvoer... Lekker loodgieter aan het spelen vanaf gisteren. Best ontbijtje @markuana Lekker hoor! @Lars Succes met het voorbereiden van de verhuizing. Hoe bedoel je het dubbele gevoel? Mooi @Herstel dat je op de dagpact staat. Voor iedereen: Een hele fijne (droge) dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Ik was er liever niet heen gegaan bedoel dat het nodig is dat blijft steken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden