Gast Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Ik had een tijdje geleden ook ineens zo'n aanval en dat is vanzelf weer weggegaan. Ik heb wel allang hooikoorts eczeem, maar nooit last van de rest. Dus jah, denk van wel. Precies pollen waar je niet tegen kan, denk ik zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Gewoon eerlijk zijn? Je wilt er aan werken en dit is een stap ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Zojuist zei Lars: Gewoon eerlijk zijn? Je wilt er aan werken en dit is een stap ervan zal het proberen op de juiste manier aan te brengen want zij heeft niet echt een idee hoe groot het probleem eigenlijk wel is ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Ik speel ook graag piano. Sinds kort de antieke piano verruild voor een digitale, wel met een normaal klavier van 88 toetsen en een pracht geluid. In een flat wel zo handig, want met de koptelefoon op kan ik elk moment spelen. Ik zing tegenwoordig ook in een koor. Ik ben daar he jonkie Muzikale niveau is vrij laag, gezelligheidsniveau daarentegen heel hoog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 (bewerkt) 1 uur geleden zei Tinto: volgende x melden bij de dagpact . Morgen zit ik erbij . Beloofd 8 augustus 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 18 minuten geleden zei spirit: Leuk, de ADB band Als jij ook bij de band wilt, dan moet je eerst even een demo van je kunnen laten zien, misschien iets van YT of zo... Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Heb je haar nu nog niet gevonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 En wat wordt het repertoire verder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Ik bied me aan als zanger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Ik ga wel met 2 deksels tegen elkaar aan slaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Heb jammer genoeg nooit een instrument leren bespelen, kan gaan noot lezen maar hou wel van muziek. Ik bied me aan als cd-verkoper na elk optreden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 En t-shirtjes en andere gadgets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 soort foute manager zeker Kohtje Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Managen is ook zo'n ding waar ik niks van kan.. dus ja, zéér foute manager. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 31 minuten geleden zei Lars: Heb je haar nu nog niet gevonden Nee, dus er moet een verse film komen. Eens zien of mijn drumstel nog op zolder ligt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 1 uur geleden zei Lars: Er word aardig gezaagd hier dus ga ik ook maar even. Urgggçll... Get over it Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Nog twee dagen te gaan en drie weken vakantie. Geen muziek ambities hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Wilt u dan zo vriendelijk zijn van het podium te verdwijnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Ik moet de laatste dagen vaak aan Hannah1 denken. Ik bewonderde haar 'draainietomdepot' aanpak. Vaak in de clinch gelegen maar ook daar veel uit geleerd. T was een kadeeke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 3 minuten geleden zei Asterix: Wilt u dan zo vriendelijk zijn van het podium te verdwijnen? W Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Nee, natuurlijk nie, logies tog.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 36 minuten geleden zei spirit: Hier nasikruiden door mijn spaghettisaus gedaan, die zakjes ook, ze lijken allemaal op elkaar In smaak ook, dus lijkt me geen probleem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Kohtje als jij nou met je autootje door de straten gaat rijden dan ga ik met een megafoon door het dak aankondigen dat de ADB-band in de stad is. Mensen, komt dat zien, komt dat horen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 ik ga seffes toch maar naar de AA, er is een meeting om de hoek om 20:30, baat het niet, schaden doet het ook niet Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 alleen spijtig dat het zo laat is .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden