Lars Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Oh wat verwen je mij weer en nee je krijgt geen ring Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Dat is een van de vijf plaatjes die ik altijd kan plaatsen. Reclyclen noemen we dat. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Vooruit dan Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Jongens wat word ik vrolijk van jullie! Ik heb er geen last van. De grote snurk heeft bezit van mijn man genomen. Die stop ik in een Ikea kast. Geluidsdicht! Prachtige omgeving hier. Een tevreden mens gaat slapen. Reacher, Sita2 en Lars reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Yesssssss! EINDELIJK. Ik ben ZO gelukkig! Zie je wel dat de liefde van een man door zijn maag gaat Lars, Lika en Sita2 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Wat fijn Lika ik ga ook slapen kost je geld genoeg zo'n avond op het forum. Meld me droog af welterusten Sita2, Lika en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Slaap lekker lieve Lika En.. Eh.. Hoop dat er gaatjes in die geluidsdichte kast zitten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Slaap lekker lieve Lars. Je hebt me super door een heel moeilijk moment geholpen. En die ring gaat in de kluis Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Slaap lekker iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Zeker....ik kan er ook in gaan zitten. Ga nu eerst porren en dreigen. Aaarggghhh Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 49 minuten geleden zei Reacher: Maar denk je dat wat we hierboven schreven triggerend kan werken? Over het openen van mijn alcoholloze flesje bier? Ja! Graag €50 euro schadevergoeding....en €10 voor de cola Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Gierige pinnen Slaap zacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Mooi Ouwerwets mooi gewoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Haha. Ik ga vrolijk slapen dus. Met warme melk met honing. Heb ik geen opener voor nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 8 uur geleden zei fleurtje: Ik voel me persoonlijk geraakt. Graag €50 schadevergoeding! Ik moet nog op reis.. Wat moet ik daar nou weer mee..... pffff Je adres wil je niet geven en je rekeningnummer zet je er niet bij. Hoe.... etcetc Zeikerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Wow wat Is de hemel licht en toch veel sterren. .... Met de bus in een wei. Hier Is t stil. Heeeeel stil. Zo slapen, maar eerst thee in de deur. Stil. Ik ruik m echt: het najaar komt eraan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Daar word ik dan behoorlijk somber van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Droog! kruidenthee67, Lika en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 6 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Op 5 augustus 2017 om 07:18 zei Markuana: Goede morgen dagpact Mark Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 6 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Op 5 augustus 2017 om 07:18 zei Markuana: Goede morgen dagpact Mark Gisteren niet gehaald toch gedronken op het feest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden