Asterix Geplaatst 30 juli 2017 Rapport Geplaatst 30 juli 2017 Waar zit je ongeveer Lika? Of wil je dat niet kwijt ivm privaatrecht.
Tinto Geplaatst 30 juli 2017 Rapport Geplaatst 30 juli 2017 10 minuten geleden zei Sita2: Goedemorgen! Dagpact: Lars Sita Tinto
Tinto Geplaatst 30 juli 2017 Rapport Geplaatst 30 juli 2017 Vanmorgen heerlijk gewandeld en ontbeten bij een ven
Tinto Geplaatst 30 juli 2017 Rapport Geplaatst 30 juli 2017 Haha hier ben ik, normaal een vroege vogel hier maar was vanmorgen vergeten te druk met boterhammetjes smeren hihi
Lika Geplaatst 30 juli 2017 Rapport Geplaatst 30 juli 2017 Ik zit in Gelderland. Asterix reageerde hierop 1
smart Geplaatst 30 juli 2017 Rapport Geplaatst 30 juli 2017 Ha... iemand die mijn dekbedhoezenliefde van de aeki deelt @lieve Goeiemiddag allen. Fijne vakantie gewenst Lika en anderen (jowan?) Sjonge wat een ships-weer; wat een hemelwater! Het zou droger worden.... hoop het maar want ik ga brandnetels plukken (voor een extract) en wil bessen plukken bij de kweker. Eerst me uit mijn nachtpon wurmen.... Maak er een mooie dag van!
Antoinnette Geplaatst 30 juli 2017 Rapport Geplaatst 30 juli 2017 (bewerkt) Vervelende dag vandaag. Straks koken, zo geen zin in. 30 juli 2017 bewerkt door Suikertje
smart Geplaatst 30 juli 2017 Rapport Geplaatst 30 juli 2017 Die extract gebruik ik voor bepaalde plantjes in de tuin. Het hoost nog steeds...
Lika Geplaatst 30 juli 2017 Rapport Geplaatst 30 juli 2017 Regen, wind, boek, wind, regen, boek. De hele vakantie is niet fijn, maar voor nu....
Yvonne Geplaatst 30 juli 2017 Rapport Geplaatst 30 juli 2017 Hier inmiddels de hele dag al weer zon.... Het is nog zo slecht niet hier Was voorbereid op een paar pittige buien die de Buienradar aangaf, maar zoals zo vaak zijn ze blijkbaar rakelings langs gedreven...
Yvonne Geplaatst 30 juli 2017 Rapport Geplaatst 30 juli 2017 Lieve Lieve...... hij schijnt hier écht de hele dag al hoor... Zo gek, Zeeland heeft de naam de meeste zon-uren te hebben, maar ik denk dat Friesland tegenwoordig toch vaak daar nog boven komt. Net zoals wij ook vaak best wel mazzel hebben met de regen.. Of... mazzel, tis maar net hoe je het bekijkt: wij moeten dan weer meer en vaker sproeien ...
Yvonne Geplaatst 30 juli 2017 Rapport Geplaatst 30 juli 2017 Ennnnn, echt in het zuiden wonen??? Pffff, heb een vriendin die in Spanje woont en inderdaad vanaf april zo'n beetje elke dag zon heeft. En echt hartstikke vaak in een hittegolf zit... moet er echt niet aan denken hoor. Doe mij ons koude kikkerlandje maar. Suiker..... al bekend wat je gaat koken?
Sita2 Geplaatst 30 juli 2017 Rapport Geplaatst 30 juli 2017 Hier iemand met de luxe van iedere dag zon en warm tot hete temperaturen. Ik vind het heerlijk! Ik kan wel op de hitte mopperen hoor, als ik bijvoorbeeld druk aan het huishouden ben. Dan ben ik compleet nat erna, maar probeer eigenlijk steeds meer ook dat te accepteren en dan bijvoorbeeld vaker pauzes in te lassen en erna een koude douche te nemen. Ik heb n.b. de luxe van een airco in de slaapkamer om in te duiken om bij te komen. Kantoor en auto ook met airco. Dus, ik ben blij met alle zonuren, licht en warmte. Doet mij goed. Lika reageerde hierop 1
Sita2 Geplaatst 30 juli 2017 Rapport Geplaatst 30 juli 2017 1 minuut geleden zei lieve: als ik het goed heb begrepen zijn jullie naar daar vertrokken voor het werk van je man hé? Klopt Lieve. Leuk dat je je het herinnert! Sterkte Suikertje; ik stuur je wat zon en wat eigen gekweekte bananen uit onze tuin Gazel 3 weken Lika: trots op jou
lady jane Geplaatst 30 juli 2017 Rapport Geplaatst 30 juli 2017 Eberhard van der Laan zo in Zomergasten, NPO2
Berlioz2015 Geplaatst 30 juli 2017 Rapport Geplaatst 30 juli 2017 Net fles cava op zin in nog 1 maar ga het ni doen ... gefaald
Berlioz2015 Geplaatst 30 juli 2017 Rapport Geplaatst 30 juli 2017 Nadat vriend veeeeeeeeel pintjes heeft gedronken en zat is
Lika Geplaatst 30 juli 2017 Rapport Geplaatst 30 juli 2017 Och Jopie, wat mooi! Ik heb ze soms ook die momenten. Net, dochters, man en ik waren lekker aan het lezen. Zwijgend. Met zijn vieren buiten op een grasveld. Lars reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 30 juli 2017 Rapport Geplaatst 30 juli 2017 15 minuten geleden zei Berlioz2015: Net fles cava op zin in nog 1 maar ga het ni doen ... gefaald Hoop dat je het inderdaad niet gaat doen Berlioz. Moeilijk dat je vriend ook (te veel) drinkt.
kruidenthee67 Geplaatst 30 juli 2017 Rapport Geplaatst 30 juli 2017 O balen Berlioz. Nu niet doorgaan als dat lukt. Morgen weer een nieuwe dag...succes.
Lika Geplaatst 30 juli 2017 Rapport Geplaatst 30 juli 2017 (bewerkt) is vandaag je dochter geweest Lars? (ik lees het nu net op je eigen draad....) 30 juli 2017 bewerkt door Lika Lars reageerde hierop 1
Lars Geplaatst 30 juli 2017 Auteur Rapport Geplaatst 30 juli 2017 Ja ze zijn geweest. Niet zo lang dochter is moe van zwanger zijn
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden