Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ha... iemand die mijn dekbedhoezenliefde van de aeki deelt @lieve

Goeiemiddag allen. Fijne vakantie gewenst Lika en anderen (jowan?)

Sjonge wat een ships-weer; wat een hemelwater! Het zou droger worden.... hoop het maar want ik ga
brandnetels plukken (voor een extract) en wil bessen plukken bij de kweker.

Eerst me uit mijn nachtpon wurmen.... :P

Maak er een mooie dag van!

Geplaatst

Hier inmiddels de hele dag al weer zon.... 
Het is nog zo slecht niet hier  :) 
Was voorbereid op een paar pittige buien die de Buienradar aangaf, 
maar zoals zo vaak zijn ze blijkbaar rakelings langs gedreven... 

Geplaatst

Lieve Lieve...... hij schijnt hier écht de hele dag al hoor... 
Zo gek, Zeeland heeft de naam de meeste zon-uren te hebben, maar ik denk dat Friesland tegenwoordig toch vaak daar nog boven komt. 
Net zoals wij ook vaak best wel mazzel hebben met de regen.. Of... mazzel, tis maar net hoe je het bekijkt: wij moeten dan weer meer en vaker sproeien ... ;)

Geplaatst

Ennnnn, echt in het zuiden wonen??? 
Pffff, heb een vriendin die in Spanje woont en inderdaad vanaf april zo'n beetje elke dag zon heeft. 
En echt hartstikke vaak in een hittegolf zit... moet er echt niet aan denken hoor. 
Doe mij ons koude kikkerlandje maar. 

Suiker..... al bekend wat je gaat koken? 

Geplaatst

Hier iemand met de luxe van iedere dag zon en warm tot hete temperaturen. Ik vind het heerlijk! Ik kan wel op de hitte mopperen hoor, als ik bijvoorbeeld druk aan het huishouden ben. Dan ben ik compleet nat erna, maar probeer eigenlijk steeds meer ook dat te accepteren en dan bijvoorbeeld vaker pauzes in te lassen en erna een koude douche te nemen. Ik heb n.b. de luxe van een airco in de slaapkamer om in te duiken om bij te komen. Kantoor en auto ook met airco. Dus, ik ben blij met alle zonuren, licht en warmte. Doet mij goed.

Geplaatst
1 minuut geleden zei lieve:

als ik het goed heb begrepen zijn jullie naar daar vertrokken voor het werk van je man hé?

Klopt Lieve. Leuk dat je je het herinnert!

Sterkte Suikertje; ik stuur je wat zon en wat eigen gekweekte bananen uit onze tuin:sun:
Gazel 3 weken :rose::rose::rose:
Lika: trots op jou:heart:

Geplaatst

Och Jopie, wat mooi! Ik heb ze soms ook die momenten. Net, dochters, man en ik waren lekker aan het lezen. Zwijgend. Met zijn vieren buiten op een grasveld. 

Geplaatst
15 minuten geleden zei Berlioz2015:

Net fles cava op zin in nog 1 maar ga het ni doen ... gefaald :(

Hoop dat je het inderdaad niet gaat doen Berlioz. Moeilijk dat je vriend ook (te veel) drinkt. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...