Lars Geplaatst 25 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2017 Hou vol hoor Berlioz! Lekker kopje thee van Lika ik doe mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2017 Heb maar thee gezet als we op Lika moeten wachten.. wat lekkers erbij tast toe Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2017 Berlioz is een jonge antwerpse? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2017 Antwerps...verschrikkelijk! Maar goed bezig B Geen chocolade? Nope, nog steeds geen goed humeur. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 25 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2017 1 uur geleden zei Berlioz2015: Vraagt mijn vriend nu giet dat van mij maar weg 3/4 trappist vroeger zou ik da stiekem opdrinke .. nu mooitjes weggegoten :-) Lekkere vrienden, sorry dat ik het zeg. Laat hem lekker zelf weggooien Goed bezig Berlioz, blijf maar lekker hier hangen aan dat mooie thee-plateau van Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2017 Goeie avond Jeetje.. Maak jij dat allemaal Lars? Leuk om te zien hoe mensen een fijne tijdsinvulling (her)vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2017 Nee lieve @Mai van internet gehaald. Maar morgen ga ik wel appeltaart maken. Nu snel naar bed en droog ook nog eens welterusten Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2017 Oke, slaap lekker alvast Wel grappig, ik begin zelf ook weer steeds meer lol in koken te krijgen De afwas dan weer minder. Maar goed hoort er ook bij.. (morgen dan weer) Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2017 Ik ga opslomen Nog even in mijn boek lezen En dan ook te vlo-kiste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 25 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2017 Mijn ogen vallen dicht zo moe niet normaal. Even volhouden tot bedtijd kindjes. Droog! Lars, Lika en kruidenthee67 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 26 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2017 Neenee geen Antwerpse Wel van het Waasland!! Heb het mooi droog gehouden hoor :-) Sita2 en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden