Spring naar bijdragen

Dinsdag 25 juli


Tinto

Aanbevolen berichten

57 minuten geleden zei jopie:

Waarom is verslapen naar voor jou lars? 

Omdat ik om 8 uur wakker werd gemaakt. Dan moet ik in 1 keer alles medicijnen aankleden om op tijd bij ontbijt te zijn. Dan weet ik niet meer wat ik het eerst of laatst moet doen. Normaal ben ik vroeg wakker maak een kop koffie en ga naar het forum heb ik alle tijd nu raak ik in paniek en heb daar nu nog steeds last van 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Suikertje:

Vandaag week gestopt met roken. Gaat goed Herstel

Suikertje klasse. Blijf op je hoede.:)
Het nicotine monster gaat heel moeilijk K.O
Hij is vasthoudend, dus jij ook, geen ruimte geven.

Groet en sterkte.

 

bewerkt door Soothe
vout lettertje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal!

Dank voor de koffie Yvonne, maar nu snel je bed weer in hè ;) Beterschap!!
Suikertje: gefeliciteerd met je week: geweldig!
Toine: balen! Hopelijk kunnen ze het lek snel vinden!

Dagpact:

Tinto
Lars
Rapilos
Reacher
Sita

Succes en sterkte voorzie het nodig heeft vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit ik even rustig buiten op een steen in de tuin te zenn en. .... al het lawaai even "ontvluchtend".....  loopt er verduld en verdikken een rat langs mijn been. 

Help! 

Nou ja, weet iig weer helemaal zeker dat ik toch echt een vrouw ben. Mét gil en óp de steen staand. 

Ik ga me verstoppen vandaag. Welterusten allen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga een beetje vroeg mijn mandje in. Fijn bericht van de endocrinoloog. Ik mag een jaar (!!!!!!!!)) wegblijven. Thyrax is goed ingesteld na verwijdering van de schildklier en en de quarantaine na de " slok" . 

Hondje en ik gaan te bed. . Blij, moe, en dankbaar. En ik hoorde van de arts dat ik inderdaad geduld moet hebben. En dat ik een enorm goed besluit had genomen de " pam" ook te schrappen. 

Lieve mensen. Ik meld me droog maar nog niet fit af. Fijne avond en slaap goed. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga ook slapen....mijn slaapritme is nogal veranderd sinds ik niet meer drink....Ik word vroeg wakker maar ben ook vroeg moe.....koffie drinken helpt niet.

Maar maakt niet uit...Ik ga me er eens heerlijk aan overgeven.

Trusten allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tis moeilijk moment.. iedereen is hier zat en ze houden echt geen rekening me mij. Kzit in de ardennen met vriend en schoonouders.. vriend aan trappist/ schoonvader whsiky en schoonmoeder wijn.. en ik colaatje :-) kwil liever gaan slapen.. pff is zo beu.. ale pak u dan eentje.. neeh ik moe er geen pff ze snappe het ni e .. ma eentje kan toch e? Ik zeg ik kan ni bij eentje blijven.. maar ale toch wel ge voelt toch zelf alst genoeg is.. neeeeeeehhhhhh stop eroverrrr!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Berlioz2015:

Tis moeilijk moment.. iedereen is hier zat en ze houden echt geen rekening me mij. Kzit in de ardennen met vriend en schoonouders.. vriend aan trappist/ schoonvader whsiky en schoonmoeder wijn.. en ik colaatje :-) kwil liever gaan slapen.. pff is zo beu.. ale pak u dan eentje.. neeh ik moe er geen pff ze snappe het ni e .. ma eentje kan toch e? Ik zeg ik kan ni bij eentje blijven.. maar ale toch wel ge voelt toch zelf alst genoeg is.. neeeeeeehhhhhh stop eroverrrr!!!

Goed dat je je meldt. Wat vervelend. Houd vol. Misschien kun je je gewoon lekker terugtrekken. Als ze zat zijn begrijpen ze je nu niet. Kun je niet gewoon zeggen dat je moe bent? Ga je lekker douchen en naar bed. Sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat vervelend berlioz, een ommetje maken gaat ook al niet als het regent, misschien in de keuken een boterhammetje klaarmaken of wat hapjes daar je lang in de keuken kan staan, een boek lezen noem maar wat of hier op het forum afleiding zoeken.

mijn dag sluit ik droog af 

alvast welterusten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon met je tel. en boek die slaapkamer inpikken tot zij gaan slapen, of juist wel lekker in de regen gaan lopen en je hoofd leeg laten waaien en regenen, kan heel fijn zijn hoor en je in het hier en nu houden ook. Gaan drinken omdat zij je overhalen is het slechtste voor jezelf wat je kunt kiezen; uiteindelijk zou jij waarschijnlijk ook geen rekening hebben gehouden toen je nog dronk, met anderen? Ik was tenminste zelf destijds vnl met mezelf en mijn drinken bezig en dat is wat ik nog steeds zie als mensen eenmaal aangeschoten raken, dus daar heb je niets van te verwachten. Zelf de wijste zijn dus en gezond egoisme; uit die situatie stappen en er misschien morgenmiddag ofzo op terug komen, als ze wel ontvankelijk zijn voor jouw rol nu. sterkte! Als je dit kunt ben je voor jezelf al weer een heel stuk verder in je proces en wordt het steeds makkelijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...