Lika Geplaatst 25 juli 2017 Rapport Geplaatst 25 juli 2017 Kohtje!!!! Hallo, fijn van je te horen. Suikertje: wat doe je het goed. Herstel, goed nieuws. allen: slaap lekker
Berlioz2015 Geplaatst 25 juli 2017 Rapport Geplaatst 25 juli 2017 Tis moeilijk moment.. iedereen is hier zat en ze houden echt geen rekening me mij. Kzit in de ardennen met vriend en schoonouders.. vriend aan trappist/ schoonvader whsiky en schoonmoeder wijn.. en ik colaatje :-) kwil liever gaan slapen.. pff is zo beu.. ale pak u dan eentje.. neeh ik moe er geen pff ze snappe het ni e .. ma eentje kan toch e? Ik zeg ik kan ni bij eentje blijven.. maar ale toch wel ge voelt toch zelf alst genoeg is.. neeeeeeehhhhhh stop eroverrrr!!!
Berlioz2015 Geplaatst 25 juli 2017 Rapport Geplaatst 25 juli 2017 Zou ook wel eens emdr willen proberen maar ben bang van de impact
Lika Geplaatst 25 juli 2017 Rapport Geplaatst 25 juli 2017 8 minuten geleden zei Berlioz2015: Tis moeilijk moment.. iedereen is hier zat en ze houden echt geen rekening me mij. Kzit in de ardennen met vriend en schoonouders.. vriend aan trappist/ schoonvader whsiky en schoonmoeder wijn.. en ik colaatje :-) kwil liever gaan slapen.. pff is zo beu.. ale pak u dan eentje.. neeh ik moe er geen pff ze snappe het ni e .. ma eentje kan toch e? Ik zeg ik kan ni bij eentje blijven.. maar ale toch wel ge voelt toch zelf alst genoeg is.. neeeeeeehhhhhh stop eroverrrr!!! Goed dat je je meldt. Wat vervelend. Houd vol. Misschien kun je je gewoon lekker terugtrekken. Als ze zat zijn begrijpen ze je nu niet. Kun je niet gewoon zeggen dat je moe bent? Ga je lekker douchen en naar bed. Sterkte!
Berlioz2015 Geplaatst 25 juli 2017 Rapport Geplaatst 25 juli 2017 Nee dat gaat hier niet wij slapen in zetelbed in de living en dat is hier regenwater.. heb al gedoucht om 18u :(.. en tziet er niet naar uit dat ze direct gaan slapen. En buiten is het aan het regenen..
Jannigje Geplaatst 25 juli 2017 Rapport Geplaatst 25 juli 2017 Sterkte Berlioz!! Wat een rotsituatie Goed nieuws Herstel, fijn voor je
Tinto Geplaatst 25 juli 2017 Auteur Rapport Geplaatst 25 juli 2017 Wat vervelend berlioz, een ommetje maken gaat ook al niet als het regent, misschien in de keuken een boterhammetje klaarmaken of wat hapjes daar je lang in de keuken kan staan, een boek lezen noem maar wat of hier op het forum afleiding zoeken. mijn dag sluit ik droog af alvast welterusten
Lika Geplaatst 25 juli 2017 Rapport Geplaatst 25 juli 2017 (bewerkt) Ze hebben zeker geen zin in een dropping hè, Berlioz? ( flauw grapje...) rotsituatie. Hoeveel dagen zit je daar nog? Puzzel maken? 25 juli 2017 bewerkt door Lika
Berlioz2015 Geplaatst 25 juli 2017 Rapport Geplaatst 25 juli 2017 Ja wa internette doe ik en dan zeuren ze dak steeds me telefoon bezig ben haha.. ben gwn in zetel gaan liggen met de hondjes en laat hun wa zeveren..
Berlioz2015 Geplaatst 25 juli 2017 Rapport Geplaatst 25 juli 2017 Vraagt mijn vriend nu giet dat van mij maar weg 3/4 trappist vroeger zou ik da stiekem opdrinke .. nu mooitjes weggegoten :-)
lady jane Geplaatst 25 juli 2017 Rapport Geplaatst 25 juli 2017 Gewoon met je tel. en boek die slaapkamer inpikken tot zij gaan slapen, of juist wel lekker in de regen gaan lopen en je hoofd leeg laten waaien en regenen, kan heel fijn zijn hoor en je in het hier en nu houden ook. Gaan drinken omdat zij je overhalen is het slechtste voor jezelf wat je kunt kiezen; uiteindelijk zou jij waarschijnlijk ook geen rekening hebben gehouden toen je nog dronk, met anderen? Ik was tenminste zelf destijds vnl met mezelf en mijn drinken bezig en dat is wat ik nog steeds zie als mensen eenmaal aangeschoten raken, dus daar heb je niets van te verwachten. Zelf de wijste zijn dus en gezond egoisme; uit die situatie stappen en er misschien morgenmiddag ofzo op terug komen, als ze wel ontvankelijk zijn voor jouw rol nu. sterkte! Als je dit kunt ben je voor jezelf al weer een heel stuk verder in je proces en wordt het steeds makkelijker. Sita2 reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 25 juli 2017 Rapport Geplaatst 25 juli 2017 bij je vriend begint er wel iets te dagen dus, mooi!
Lika Geplaatst 25 juli 2017 Rapport Geplaatst 25 juli 2017 4 minuten geleden zei Berlioz2015: Vraagt mijn vriend nu giet dat van mij maar weg 3/4 trappist vroeger zou ik da stiekem opdrinke .. nu mooitjes weggegoten :-) Dat is heel knap van je! je doet het super. Kopje thee?
Lars Geplaatst 25 juli 2017 Rapport Geplaatst 25 juli 2017 Hou vol hoor Berlioz! Lekker kopje thee van Lika ik doe mee.
Lars Geplaatst 25 juli 2017 Rapport Geplaatst 25 juli 2017 Heb maar thee gezet als we op Lika moeten wachten.. wat lekkers erbij tast toe Sita2 reageerde hierop 1
fleurtje Geplaatst 25 juli 2017 Rapport Geplaatst 25 juli 2017 Antwerps...verschrikkelijk! Maar goed bezig B Geen chocolade? Nope, nog steeds geen goed humeur. Laters
Sita2 Geplaatst 25 juli 2017 Rapport Geplaatst 25 juli 2017 1 uur geleden zei Berlioz2015: Vraagt mijn vriend nu giet dat van mij maar weg 3/4 trappist vroeger zou ik da stiekem opdrinke .. nu mooitjes weggegoten :-) Lekkere vrienden, sorry dat ik het zeg. Laat hem lekker zelf weggooien Goed bezig Berlioz, blijf maar lekker hier hangen aan dat mooie thee-plateau van Lars!
Mai Geplaatst 25 juli 2017 Rapport Geplaatst 25 juli 2017 Goeie avond Jeetje.. Maak jij dat allemaal Lars? Leuk om te zien hoe mensen een fijne tijdsinvulling (her)vinden
Lars Geplaatst 25 juli 2017 Rapport Geplaatst 25 juli 2017 Nee lieve @Mai van internet gehaald. Maar morgen ga ik wel appeltaart maken. Nu snel naar bed en droog ook nog eens welterusten Sita2 reageerde hierop 1
Mai Geplaatst 25 juli 2017 Rapport Geplaatst 25 juli 2017 Oke, slaap lekker alvast Wel grappig, ik begin zelf ook weer steeds meer lol in koken te krijgen De afwas dan weer minder. Maar goed hoort er ook bij.. (morgen dan weer) Lars reageerde hierop 1
Mai Geplaatst 25 juli 2017 Rapport Geplaatst 25 juli 2017 Ik ga opslomen Nog even in mijn boek lezen En dan ook te vlo-kiste
Sita2 Geplaatst 25 juli 2017 Rapport Geplaatst 25 juli 2017 Mijn ogen vallen dicht zo moe niet normaal. Even volhouden tot bedtijd kindjes. Droog! Lars, kruidenthee67 en Lika reageerden hierop 3
Berlioz2015 Geplaatst 26 juli 2017 Rapport Geplaatst 26 juli 2017 Neenee geen Antwerpse Wel van het Waasland!! Heb het mooi droog gehouden hoor :-) nancy en Sita2 reageerden hierop 2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden