Jannigje Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Goedemorgen Het zal toch niet waar zijn? Ben ik de eerste? Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Goh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Goedemorgen. jowan,alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Goedemorgen, ziet er prachtig uit buiten en niet te warm. Bijna weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Goedemorgen allemaal Dagpact: Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Goedemorgen. De dame waar ik mee fiets vind ik leuk. Echt leuk. Op zo'n manier leuk dat ik rustig, voorzichtig, terughoudend en "zuinig" graag wil kijken of daar een echte vriendschap uit voort kan komen. Dat vind ik ook spannend. Spannender en vermoeiende dan het fietsen zelf bijna. Maar...... na een stressvolle dag vlak na aankomst en vlak voor vertrek Was het eerste belang: een klein flesje wijn om even (alleen) te ontspannen. Ik ben daar wat verdrietig van. Kan en wil het niet op waarde schatten, maar o wat Is dit een nogo-area voor mij. Niet, nooit, never knoop ik iets serieus aan met iemand die welk middel dan ook nodig heeft of gebruikt om te ontspannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 6 uur geleden zei Bor: * Over invullen gesproken Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 nou houd je mond dan als je er niet mee zit.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Ik weet waarom jowan even niet mee doet. Ga de reden niet vertellen dat is aan jowan zelf of hij dat delen wil of niet. Dat hij steeds ingelogd staat komt omdat als hij even hier wil lezen daarna ingelogd blijft staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 (bewerkt) Natuurlijk jij weet het weer beter * 21 juli 2017 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 De reacties van bor slaan toch nergens op? Als jowan er aan toe is zal hij vast zelf vertellen wat er met hem is. Als je er niet mee zit waarom dan invullen voor een ander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 "Hou het klein" en "doe het zelf maar goed" leerde ik van mijn vader. "Hou het bij jezelf"........ bambam heeft het erin gerámd hier. Veel aan gehad. En nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Zo is dat ik ga Rosa vergezellen op het dagpact en het vandaag maar eens waarmaken Dagpact: Rosa Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Goeie genade wat een drukte alweer. Maar evenzogoed : goede morgen frummers op deze schitterende ochtend. En voor we verder meppen en miepen eerst een bakje dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Net terug van wandelen het wordt een mooie dag geniet ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Dank je Yvonne een lekker bakkie gaat er wel in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Ja heb ook wel een bak koffie nodig goedemorgen trouwens tinto welkom hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Moet eerlijk zeggen dat ook ik al een paar keer een vraag aan jowan heb gesteld en het jammer vind dat hij helemaal geen antwoord geeft. Dan ga ik me toch afvragen wat de reden is.... Maar goed, klopt, gaat me geen bal aan. Tinto welkom in huize Kakelbont. Ik hoop dat je je snel op je gemak zult voelen hier En trek je maar niets aan van al het gekrakeel hoor. Als je hulp / steun nodig hebt is altijd wel iemand die een luisteren oor of een troostende arm voor jou heeft. Jopie, ik lees jouw berichtje nog even.. en een vroeg ik me af of jíj dat flesje nodig had. Maar begrijp dat het de vriendin in spé betrof. Jammer als dat een relatie in de weg staat. Is dat omdat je bang bent zelf meegezogen te worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Dank je lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Goeie morgen mensen, Welkom Etty en Tinto Etty nieuw? Ben je hier al eerder geweest omdat je 949 berichtjes hebt of ben je op een ander draadje geweest? Nou in ieder geval veel succes hier. Ze zijn hier met m'n tuin bezig. Over een paar uur ziet ie er uit als nieuw, heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Heerlijk Bol, dan kun je er weer van gaan genieten. Ik denk dat Etty haar berichtje cynisch bedoelde trouwens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 O oké Von. Ja het is nog vroeg hé? Ben nog niet helemaal wakker. Geef me, als je wilt, maar een lekker sterk bakkie koffie. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Speciaal voor tante Bol, extra sterk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden